- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #36391 üzenetére
Igazabol mindegy, melyiket veszed, nem lesz egyik sem tokeletes. De ahogy leirtad, hogy Neked csak benzin jatszi, igy innentol izles dolga. Sajnos nehez olyan markat mondani, ahol megmaradtak a regi jo benzinesek. A HPFP, magas nyomasu befecskendezok, megjelenesevel es azok mellekhatasaval eleg sok problema van veluk, a turbo mar itt is jatszik. A BMW meg annyira nem rossz, az FSI-TFSI -k meg az olajat is ugy eszik, mintha benzin lenne....
A diesel alternativa, mert joval megbizhatobbak es nincs veluk akkora ktg. Ellenben varosba nem valok, olyan hasznalattal a DPF -t, EGR -t is kinyirod eleg hamar. Tudom, ki lehet szedetni, de az maradjon a -mar bocsanat- 'parasztok' megoldasa.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me