- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #33002 üzenetére
Itt pár dologban nem értek egyet.
Új dízelek is dpf és társaival városba pl halál, tehát hatásfokról nem beszélnék sőt itt kb lehetetlen is kiszámolni annyi tényező van, de ha mégis beszélnénk, egy dizel a nagyobb nyomaték miatt jobban használja a féket is (persze automata), valamint jobban koptatja a gumit is (ez pl a tesla problémája is mind a fék mind a gumit eszik)De ez annyira dízel vs benzin téma, amit sokáig tárgyalhatunk, kinek mi kb.
Én napi 25km-re nem vennék városba dízelt amúgy meg szeretem a nyomatékosságát, de ha meghallom a hangját elhányom magam még az e60-tól is, nagyon egyén függő dolgokat írtatok le.
Amit megspórolsz, az üzemanyagon vissza jön a szervizben dízelnél, legalábbis szerintem ergo ha hosszútávra levetíteném egy 20d vs 20i üzemben tartását ugyanott lennénk, persze ha 3 évente cserél az ember spórolhat vele.Teljesen egyéni preferenciák mellett dönt mindenki ki mit választ, de meggyözni valakit hogy az egyik jobb a másiknál felesleges.
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #33002 üzenetére
Azért ez már az elvakultság és önhitegetés csúcsa Azonos felállásban köze nincs a dízelnek semmihez, ez vagy tetszik, vagy nem, de "sajnos" így van. Turbós benzin ellen hasonló lökettérfogatnál közöd nem lenne hozzá. Az új fejlesztések szarok, mint ahogy minden nagyon új autó az szvsz., egy kicsit sem szempont a tartósság, ellenben a fogyasztás és a parasztvakító teljesítmények azok. Egy literre, 3 hengerre nem akasztunk turbót, meghagyjuk az 5 literes V8 -nak és csak értelmes túlnyomáson, és máris nem lesz betegágy..
A fogyasztásban verhetetlen a dízel, ezzel kár is lenne vitába szállni. Szerintem több, mint 20% -al difi van, itt nyugodtan mondhatsz sztem. 30-50% -ot, ha tiporva van mindkettő.
Nyomatékban azonos lökettérfogat és azonos turbókonfig mellett nyilván jobb a dízel. Oké, és? Akkor majd észben tartom, hogy ha kamiont veszek, akkor turbó-dízel legyen De komolyan, bizonyos nyomaték fölött már "fölösleges", hogy ott van, mert úgyis elkapar a turbó benzin is. Ellenben az azért nem rossz, hogy extrém esetekben akár 2x annyit kipörög.Ne haragudj, nem sértegetni akarlak és nem kukitméregetni, mert annak közelébe nem vagyok, de egy turbós benzinest soha nem fogsz letolni.. Az rendben van, hogy sokkal racionálisabb meggondolás az, amiben te élsz, és egy ilyen pacek kis dízel. De ettől még a tényeken ne ferdíts... kár..
És azt pedig továbbra is tartom, hogy azt a fajta linearitást és közvetlenséget a turbós benzin sem tudja, mint a szívóbenzin. Persze, többet, jobban, kiguvad a szemed olyat tol, de máshogy. Igen, oké, jobban. Na szerintem akadjunk le a témáról, ha még ez sem győzött meg
Hogy ON is legyen: azt a 300+ LE és 700+ Nm hova akarod még húzni, és legfőképp minek? Most komolyan kérdem, nem kötekedés. Megérzed, hogy most 300 vagy 370 Le? Ott már kb. nem mindegy?
[ Szerkesztve ]