Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz haddent #33007 üzenetére

    Szerintem engedd inkább el, legalább ma is tanultunk valamit. Már eddig is tudtuk hogy a tömeg nem számít a gyorsulásnál, és az automata váltónak van egyedül értelme, épp elfér a sorban, hogy a dízel az isten, az m3 fingató gum1f@szúb@sz#isten történjen bármi is :DDD

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz haddent #33007 üzenetére

    látszik új vagy, nem BP-n közlekedik, ha mennie kell. Meg amúgy is, ha ezt szeretné tegye :)

    (#33008) blackrulz
    látom az ÉT-d elég szűk.
    Nem azt mondta, hogy a Dízel az Isten, azt fejtegeti, hogy hétköznapokra sokkal jobb, mint egy benzines. De ahogy írtam többször is, csak egyikőtök sem olvassa, nem kell hitvitákat gerjeszteni. Mindenki más preferenciák mentén választ magának megfelelő autót ;)

    Béke

    [ Szerkesztve ]

    Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

  • MPowerPH

    félisten

    válasz haddent #33007 üzenetére

    Akkor ezt most tenyleg fejezzuk be, mert ugysem fogjuk egysegesen latni a dolgokat. :)

    Akar hiszed, akar nem, nagyon is szamit, es megerezni. Alap beallitassal a coupem a 100-200 -at 13s alatt tudta, ami a modositas utan lement 11s-re. A 100-240-et 23,5s alatt tudta, a modositas utan ez 19s volt. Ezeket am eszrevenni, eleg szepen megerzodik, mintha masik autoba ulnel.

    Viszont gondban vagyok. Azt irtak az egyik helyrol irva, hogy lockolva van az ECU ennel a modellnel, igy ki kell forrasztani, es 4 napig nelkuloznom kellene az autot. Szoval ezen a helyen ez biztosan sztorno, es akkor lehet meg 1 evig az is marad, mivel addig garancias az auto.

    blackrulz : Tudom mire ertetted, de igazabol hidegen hagy. Itt a video, mit tudott a 335D -m, es nezz meg egy videot, mit tud az E46 M3 SMG-vel. Irtad a sulyt, az en autom menetkesz tomege 1580kg korul volt. Akkor 23kg-rol beszelunk.
    Szoval ezen aztan tenyleg nem vitazok, bar ha meglenne meg a coupe, akkor barmikor odaallitanam palyan egy regebbi M3-as melle, az elso korben nem vallana szegyent, utana a fekek valszeg elfogynanak.

    Irtad az automata valtot. Mar csak az van, manual kikopik vegleg, nincs is valasztasi lehetoseg. A manualis valtok egyebkent sem birnak el nagy nyomatekot, ezert a nagy turbos benzinesekhez es a dieselhez sem lehetett mar kapni egy ideje.

    Highend55: Neked hogy csinaltak a remappot? Mert ha a 35D lockolt ECU -s, akkor a 30D is az lesz, vagyis annak kellene lennie. :U

    mod: Azert a nyomatek... :D En tudom, hogy sokkal erosebb benzineseket is meglehet szorongatni, foleg 200-ig. Ez kanyargos reszen meg jobban kijon, ott sok kis kigyorsitas van, ahol hirtelen kell az ero. Aki ezt nem hiszi el, az meg nem ult rendes diesel autoban.

    [rvilike]: Azert meg vard ki a veget. :P Azt viszont leirtak, hogy garantalt a +60hp es a 120NM, es ez egy gyenge setup. Az ECO Pro 355 loero koruli, 700NM-el.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák