Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brickm

    őstag

    válasz haddent #30733 üzenetére

    vizslasd meg őket, a hűtőrendszer tartály...ha lóg a tartály alja számold rá a javítását kb 40k. Váltót próbáld ki, alacsony és magas fordulaton váltva is, észre fogod venni ha szinkrongyűrűs a történet. e46-ra jellemző sajna ahogy észrevettem. Indulj el vele csak kumplunggal, ha ráz kéttömegű... Figyeld meg mennyire könnyen indul a motor, ha nem nagyon akar pöccre indulni (többet teker az önindító mire berobban a cucc) lesd meg az akkut, ha valami újabb van benne és nehezen indul könnyen lehet önindító, gyertya,
    generátor hiba belőle a későbbiekben. Azt a motort alapvetően elég könnyen be bírja indítani, ha nincs gond vele.
    Nézd meg a kipufogórendszert nincs-e belőle kihajítva mondjuk a katalizátor.
    Járó motor mellett vedd le az olajsapkát, húzd ki a pálcát is. Keress kiáramló gázt. Illetve nézd az olaj színét, állagát.
    Hallgasd meg a vanos körül milyen hangok jönnek, ha csörög a lánc nem feltétlen úszod meg a felújítása nélkül.
    A kormánykerék holtjátékát se érdemes elfelejteni, óvatosan picit oda vissza mozgasd a kormányt, miközben nézed a kereket, mikor kezd fordulni. Elég pici holtjátéka kell legyen, szinte egyből moccan a kerék is.

    hirtelen ezek jutnak eszembe mikre érdemes figyelni.

Új hozzászólás Aktív témák