- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #11366 üzenetére
Most mit csináljak vele, csak meglepett. Ha nagyon erre mennék, akkor Calibra Turbo, vagy Nissan 300ZX. Calibra kis átalakítással 300 lóerő felett majdnem megy 300-at, nem beszélve a Nissan-ról. Nem lesz E60, főleg nem 530D...lassú szar, jó lesz a kicsi diesel. Mint mondtam heti egyszer van ilyen, már megszoktam. Csak eddig ilyen új szörnyek voltak, ez lepett csak meg, nem gondoltam volna, hogy RS.
123D piszok jól megy, két turbo, csúnya is lenne, ha nem menne. Súlyban annyira nem kicsi, elég nehéz, a látszat csal. De az 1-es az nem az én világom, és az 125kw fölött is van...
És nem falun volt, hanem az M7-esen.De Te már biztos hozzá vagy szokva az "állok a padlón, de csak távolodik érzéshez."
Tudod, nekem elég szokatlan, és az is marad még egy jó ideig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me