- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
Létezik az hogy a chip szét küldi a részecskeszűrőt?
2 G11 ről van szó.
Az egyiknél már ki is írja hibának és tiszta korom a kipufogó a másodiknál is kezdődik.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #56316 üzenetére
Nem ülök az autóban nem tudom pontosan hogy használják, de biztos hogy nem állandóan padlógázon közlekednek.
Hogy ki csinálta azzal kapcsolatban nem akarok senkinek negatív reklámot ,vissza fogják vinni az autókat majd valahogy megoldják, csak kérdeztem. A vicc az egészbe hogy a múltkori szívóor probléma után most eldurrant a Légrugó kompresszor mindez 80 000 km-nél[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #56552 üzenetére
I3 nalam havi 60-80 korul sporolt
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #56557 üzenetére
Ez az osszeg havi 1500 kilometernel mar ennyi egy par parkolassal!
Az siman atlagos.
Emellett teljesen nem felel meg ,mert van heti par 3-500 kilometeres utam ahol mar nem kinoznam magam vele
-
Gsx-rr
veterán
E90 be mar masodszor terdel le a CCC.
Melyiket erdemesebb?
Venni megint egy masikat.
Berakatni CIC vagy NBT-t? Ez mennyibe kerul?
Vagy berakatni egy Androidos egyseget? -
Gsx-rr
veterán
Megy a kalvaria. Navinak nincs baja, generator kicserelve, megis elmegy a kep es visszajon minden hibauzenettel.
Nagy szakikat felhivva ,Wallis stb, elvileg volt biztositektabla miatt visszahivas.
Ahogy hozzanyultak elszallt az egesz muszerfal es a zarak.
Valami zarlat lehet?![ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #56669 üzenetére
Tökéletesen tisztában vagyok vele csak nem mindegy hogy a 300 000 km alatt volt tízszer cserélve az olaj vagy a 150 000 km alatt ötször. Azt nem is kérdés hogy ugyanannyiba kerül kint is mint itthon csak meglehet úszni fele annyi kilométerrel.
Gondolkoztam F 10 ben is de szerintem erre most jobb egy fiatalabb Full Superb.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #56684 üzenetére
Ezt ,hogy lehet megelozni?
-
Gsx-rr
veterán
válasz Hudaklaci87 #56789 üzenetére
Mivel azt írtad hogy elég sokat mész messze elkerülném a benzinest
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #57245 üzenetére
Csak az egy elheto es kozkedvelt eladhato aru auto, ez gondolom 100.000 dollar korul lesz.
Sehol sem versenykepes. Autopalyan lesz 40kw fogyasztasa, varosba ez meg minek?
Nem is ertem minek eroltetik ezeket a draga batar autokat elektromosba.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #57247 üzenetére
En is szeretem, legidealisabb masodik auto
-
Gsx-rr
veterán
válasz Anaren91 #57398 üzenetére
Itthon a helyzet,hogy inkabb megveszik az azonos evjaratu kilometeres autot 7-800.000 dragabban csak legyen
Led, Nagy Navi, Ulesfutes, Tolatokamera-radar.
Tetoablakot csak szidjak, szerintem sincs sok ertelme egy lores belulrol.
Az a bor meg felbor katasztrofa.[ Szerkesztve ]
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #57480 üzenetére
Hat csak ne egy hulladek 15 eves Mustang legyen aminek a futomuve kb egy lovaskocsihoz hasonlithato
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #57759 üzenetére
60-100.000 kozott
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #57818 üzenetére
1 nap utan megvaltozna a velemenyed ha kiprobalnad!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #58322 üzenetére
Szep szep, de valahogy mar ezek az oreg autok inkabb arra valok,hogy valahova kiallitsak es nezegessek oket.
Nekem mar nagyon hianyzik egy autobol a modern technika. -
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #58327 üzenetére
Ma mar alap egy normal kihangosito, hangrendszer, navigacio, Spotify lejatszas, uleshutes.
Azt ne is tegyuk ide amit pl egy I3 tud,hogy a 40 fokban indulas elott barhol is van az auto klimat bekapcsolva a hideg kocsiba szall be az ember.
Kar ezt nem tudjak a hagyomanyosak. -
Gsx-rr
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #58525 üzenetére
Eleg indok,hogy ugyanannyit fogyaszt
-
Gsx-rr
veterán
En masfel honap alatt mentem annyit, a parkolasokkal nekem ez az idoszak 80.000 forint lett volna.
3 orat otthagyni valahol szerintem nincs benne semmi, hozzateszem nekem kozel volt es jo helyen van az a tolto szinte mindig ures is.
Nekem arra nincs fel oram,hogy egy tolto mellett szobrozzak egy benzinkuton. Foleg ha rossz az ido szakad az eso!
A tolto keresgelesrol meg ne is beszeljunk, es majd kiderul meg is foglalat vagy el sem indul.
Egyszer gondoltam kimegyek Ausztriaba de rajotten sajat magam szivatnam.
Jo a haznal a 20d.Annyi,ha valaki mem tud itthon tolteni annak nem ajanlanek elektromos autot
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
En az a tipus vagyok aki max tankolni all meg egy hosszu uton.
Karacsonykor is Bp-Svajc oda vissza 22 ora volt.
Megorulnek ha toltogetnem kene egy elektromost 300 kilometerenkent 40-50 percig. Es itt mar a jobb autokra gondolok.
Nagyon messze van meg az elektromos autok forradalma!
Sok hivo alomvilagban el!
Az arakrol ne is beszeljunk!Nalam nyaron az I3 tokeletes, lassan ki is nezem a kovetkezot.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Nalam vicc kategoria a 300 kikometer es a toltes ararol ne is beszeljunk. Dragabb mint egy benzines autot tankolnal.
A 30 perc is sok.
Nem fullra hanem 80 szazalekra tolt ilyen gyorsan ami azt jelenti a kovetkezo etapra mar csak az akkukapacitas kb 60 szazalekaval tudsz szamolni mert 20 szalazeknal azert illik toltot keresni es 80 ra toltod vissza gyorsan.
Akkor mar a 300 kilometer se lesz meg! Utazasra alkalmatlan az isVolt egy teszt, dizel Passat es Tesla. Nemetorszagbol Magyarorszagra. Valami 6-7 ora volt a difi 1000 kilometeren ha jol emlekszem
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #58870 üzenetére
Masodik auto volt. Annak tokeletes, egyeduli autonak hasznaltban nekem megerte.
Egy uj ha jol tudom 13m annyiert talan egy 20d-t is kapni.A luxust nem csak az arra ertem hanem ,ha valaki egyeduli autokent valasztja a sok kompromisszum miatt.
Ha viszont valaki megengedheti, akkor meg mindig azt mondom nagyon jo auto.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Egy dolgot felejtesz el hosszu utnal.
Elsoszor meg 100 szazalekrol indulsz,de azert 20 szazalek kornyeken mar illik toltot keresni.
Utana az optimalis toltesi ido miatt 80 szazalek korulre toltesz vissza.
Kovetkezo menet megint 10-20 szazalek merulesig, akkor mar ki is jon,hogy az elso toltes utan az akkukapacitas 60–70 szazalekaval tudsz szamolni.
Ami a te autod eseteben autopalyan 100 kilometer.
Tehat 100 kilometerenkent meg kell allni 30-40 percre.
Eleg gaz!
Jo lehet 4-5x megallni Horvatorszagig, mar reg furodtem es megvacsoraztam egy normalis autoval amig te uton vagy.
Nekem Pest mellol 130-al Siofokig ami 125 kilometer 25-50 kilometernyi hatotavom maradt.
Egyszer akartam Becsbe kiugrani,de ennyire nem akarom magam szivatni,hogy 3x megalljak tolteni
Rex meg vicc, gazdasagtalan.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen