Hirdetés
-
Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
gp Érkezik a hivatalos adapter, amely az előzetes információk szerint 60 euróba kerül majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4992 üzenetére
Ahogy már írták előttem is, a 7-es egy sokkal bonyolultabb, sokkal kifinomultabb szerkezet, ebből adódóan több minden is hibásodhat meg. A 3-as egy sima polgári átlagautó (legalábbis tőlünk kicsit nyugatra), a 7-es pedig státusszimbólum szinte mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4992 üzenetére
mert a 7es a csúcs a 3as meg belépő volt akkoriban.ezért.minden kb 3x annyi hozzá.
de tény ettől még el lehet autózni vele.és ha van szerelő ismid netán kapcsolatod alkatrésznagykerhez.és ezek az apró dolgok nem idegesítenek akkor hajrá.biztos sok örömedlesz benne.azért ezek még az odavágós forma 7esek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz Gebriel #4999 üzenetére
Ne kergess illúziókat - minden öregszik, az elektronika is - a mocorgó alkatrészek pedig méginkább ( elektromos ülésállítás, ajtóbehúzás, hátvakaró, kutyafüle és a többi feláras extra )
Persze minőségi alkatrészeket gyártanak de nem az örökkévalóságnak - mert akkor sosem vennél újabbat...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4999 üzenetére
Sajnos nem. Tele van rakva elektronikával, ami ha meghibásodik borsos pénzeket kell kiperkálni. És ilyen öreg autónál már benne van.
"Pont azért mert ez egy 7 BMW és nem egy hármas, kevesebb hibának kellene lennie, hiába van benne több cucc "
Nem, a 7 -es nem csak azért volt luxus autó akkoriban, mert az ára azzá tette, hanem mert olyan technikai színvonalat képviselt, és az eltartása is nagy luxus, ezért csak a nagyon gazdagok engedhették meg. Sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy 3 -ashoz, még ha van némi hasonlóság is látszatra, nem összekeverendő a 2 autó. A 7 -es fenntartása is luxus... És tele van rakva elektronikával, ami egy idő után elöregszik és tönkremegy.
A luxus autók meghatározására mindig a Mercedes a legjobb példa. Ott volt az S és az E osztály. Az E osztályos autók eltartása se volt olcsó, de megúsztad azért annyiból, hogy megérte megvenni, és nem kellett ráköltened a vételi árat. Az S osztály esetében kicsit más volt a helyzet, árban is a luxus kategória volt, és a technikai színvonalat tekintve is. Mégis egy akkori S osztályos mercire 1,5 év alatt akár rákölthetted a vételi árát a gari lejárta után.
Szal, ha 7 -est akarsz, akkor egy akkori luxus autót veszel, aminek a fenntartása is luxus volt akkor is, és ma is az. És mondom, ne engedj a látszatnak, teljesen más autó mint az E46 vagy az E39. Csak motorban és váltóban egyezhet.
Pont ahogy Eagl3 írta.
Amúgy biztos az egyik legszebb BMW, az E39 M5 után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5003 üzenetére
Ha sikerül kifognod egy ténylegesen jó állapotút, akkor nagyon sokáig hű társad lesz, mert ki sem akarsz majd szállni belőle. Egy E46 pl. játékautónak tűnhet egy E38 után.
(#5004) Eagl3
Ha az általános karbantartást megadják, akkor nem nagyon fog az széthullani. Elértéktelenedni sem fognak már nagyon, azon már túl vannak. (20+ millát dobtak le az E38-ak az eltelt idő alatt) A magasabb fenntartás pedig a jellegéből adódóan több. Ha ugyan annyiért fenn lehetne tartani egy 7-est, mint egy buzuki stiftet, akkor asszem bezárhatnának a buzuka kereskedések, és a 20 éves használt 7-esek is 5 milláért mennének.
BMW001
Az elektronikától nem kell félni, az hegyekben áll a bontókban a puffos autókból. Szerintem ha van pénze és hajlandó is áldozni rá akkor nyugodtan megveheti a hetest. Ha van a szervizelésre évi 3-400, akkor nagy meglepetés nem lehet, ennyinek bőven elégnek kell lennie a karbantartásra még vastagon számolva is.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5006 üzenetére
Amúgy jól néz ki, de nekem a km az nagyon gyanús. Kicsit nagyon kevés, szerintem.
De jól néz ki. Viszont itt a 2.8 -as mocitól automatával ne várj am 10l alatti átlagot se. Automata legalább 1 liter plusz, de lehet több is. És elég nagy kasznit kell a motornak mozgatni.
Ha megnézed, akkor át kell nézni benne mindent. Belül az elektromos dolgokat magad is megtudod vizsgálni, kormány/ülés ablakok stb... Itt még egy rossz elektromos ablak is vagyonokba kerül.
Szélvédőt nézd át, neme cserére érett. Fékeket magad is megtudod nézni, meg a váltót is. A motor és futómű részét meg a szervizben, bár a motorral nem lehet bajod.Értem én mi a gondod. Akkor máshogy fogalmazok. Amíg nincs gond a kocsival, csak a szokásos karbantartások, nem kerül sokkal többe egy 7 -es mint egy olyan 3 -as. Viszont ha valami bonyolultabb dolog meghibásodik, akkor bizony lehet vakarni a fejet. Mert az alkatrész árak még használtan is vagy után gyártottban is többszörösei az E46 alkatrészáraknak. Szóval amíg nincs nagy gond, nem gáz. Viszont ha történik valami súlyosabb és egyedi meghibásodás, akkor gyorsan ürül majd a pénztárca.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5006 üzenetére
Tényleg flottul néz ki, de azért kíváncsi lennék, hogy ezt a 115e km-t hánnyal kell felszorozni, hogy megkapjuk a valós adatot. Ez nem az a kategória, amit megvesznek és csak a garázsban nézegetnek a tulajok. Külsőre rendben van, a belsejéről sajnos nincs értékelhető kép. Az Alpina felnik nagyon szépek.
(#5008) Gebriel
Ez a 3-as így elsőre nem szimpi. Nagyfelni, gagyitükör, panelparkoló. Van egy olyan sejtésem, hogy a Tv/navi is valamilyen utólagos megoldás. Ebben az évjáratban még nem láttam gyári Tv-s E46-ost.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5014 üzenetére
Nem azt mondom, hogy minden évben ennyit rá kell költeni, hanem csupán azt, hogy nagyszervíznél legyen legalább ennyid, amit ki tudsz adni, ha kell. Nem tudom, hogy milyen az a 10 éves Audi, de ha A6, vagy A8 akkor azt sem olcsóbb eltartani, ha megvan neki adva minden. Persze a BMW-vel is meg lehet játszani azt, hogy megveszed, jársz vele 3 évig, nem költesz rá semmit, aztán lepasszolod valami dilernek és akkor a következő vevőnek marad a szopás. Ez a módszer persze nem ajánlott és nem is feltétlenül célszerű egy bizonytalan autóval járni. Akkor már tényleg inkább egy kisebb/olcsóbb/iénytelenebb autó.
BMW001:
Hidd elmit te néztél nemrég 2,7-es Q, tiptronic A6-ot ,azt sokkal drágább eltartani mint egy E38 728i-t.[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5006 üzenetére
tényleg szépen néz ki..akinek alpina felnire futja valszeg karbantartotta averdát....de ki hiszi el a 115e km.t?...kérj szervízkönyvet..vagy menj el vele wallishoz ha megnézed élőbe is.
Amit bmw001 és Eagl3 leír az az igazság...megjelenésben nagyságban technikai színvonalban luxus de nem biztos megbízhatóságban ezek felett van.én auto váltósat nem vennék de te tudod.nem sok ilyne 7est látni ám utakon is utaló jel mekkora státusza van.de tény egy mai e60 e90 fenntartásánál olcsóbb tutko.
e46 nem tetszik?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz Gebriel #5029 üzenetére
Nem. Az E36-ot gyártották '91-'99-ig, az E46-ot '98-2005-ig.
Innen is puskázhatsz
Vangelisnek E46 320i-je van.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5032 üzenetére
Na akkor hajrá....
e46 már van 2 milla környékén...de mint látod egy igazán jó állapotú kevesett futott mint Vangelisé 2.5 környékén mozog.szerintme jobban jársz egy e46tal..mint egy e38as 7essel..de te tudod....e46ba is 328as...ugyanaz a moci.és ilyne komoly modell már tele van extrával ugyanúgy.
God>>gyanus is volt egy 93'as 525i mér 450e.....hirtelne elgondolkodtam akkor az enyém emnnyit ér 300e? ...de persze az állapot sokat számít.amelyiknél ott van ültetés sperrdifi szerint felejtős..egyértelmű mire használták...jó persze egy darabig bírja a 6 henger..után hengerfej, vezérműtengely, dugattyú...stb csere...más kéréds mennyit bír és utoljára mikor volt cserélve....motorcserés?....LOLL..mert az elözőt széttolta....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5103 üzenetére
nem feltétlen.de szerintem kabrió csak amodelfrissi után volt 95'től viszont tény akkortól én még nemláttam manuálisat egyet sem.lehet tévedek.Amelyikhez van hardtop "coupé" tető az tán manuális passzolok.
Mintha ma láttam volna hasonlót optikás kísértiesen hasonlított erre a lágymányosinál.
tibi666>>baxxus ez az uj C osztály..nagyon sajnálatos.szép autó volt bizti.de tényleg hogy tudták elvinni ilyen uj autot?pesten volt az eset?gondolom megörültél akkor...nem olcsó mulatság....a régi beugrott ebből sokat látni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5103 üzenetére
Ehh, jön a nyár, nekem is kellene egy jókis E30 v. E36 karrijjo. Tudtommal automata tetejű volt mind.
(#5106) dragonfx
Simán elvisznek bármit, amit akarnak. Ha máshogy nem megy, akkor trailerrel. Egyébként volt egy olyan időszak amikor BMW-t nem tudta lopni elektronikusan. Amikor kijött az EWSII 95-ben, utána évekig csak lopott kulccsal/trailerrel/pisztollyal tudtak BMW-t ellopni. Aztán persze sikerült feltörniük a rendszert, és egyik gyártónak sem nagyon sikerült azóta "lophatatlan" rendszert tervezni. Egyik barátomék X5-ét is sajnos így vitték el tavaly.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5104 üzenetére
Ez gyönyörű. Nah, rohadt olcsóak ezek az 540i -k is, lehet azt veszek átmeneti autónak. Végül is nem volt rossz az a bő egy hét, amíg használtam.
Dragon: 18" sok lehet, viszont váltóméretek egész jók, meg lehet oldani hozzá keskenyebb gumit. Nagyon bejön nekem az a felni, 18" -ban is simán elviselném.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz Gebriel #5115 üzenetére
ha két milla körül keresel autót, akkor lehet nem ex luxuskategóriás versenyautókat kéne nézni. ezeknek a fenntartása is drága.
a 2.8-as benzines sokak szerint az ideális határ teljesítmény/fenntartás szempontjából.
én inkább azokat nézegetném a helyedben. 328i, 528i. vagy mercedest. -
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5115 üzenetére
Ha van pénzed benyára(kb. +4 liter), akkor megveheted az 540iA -t is. Annyi, hogy ott a 8 henger miatt nagyobbak kicsit a szervizelési költségek, de szerintem nem vészes a dolog. Én is azon vagyok, hogy kéne egy 540i(csak nekem a 6speed -el ), nem olyan vészes mint amilyennek látszik a nagy ccm miatt.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz Gebriel #5125 üzenetére
az az összefüggés, hogy ezeket anno gazdag embereknek gyártották, olyan fenntartási költségekkel is. fogyasztás, biztosítás, alkatrészcsere, mind drága lehet egy 8 hengeres motornál. ha ennyi pénzed van autóra, lehet, hogy nem a sokkal gazdagabbnak szánt modellek közül kellene válogatni, nehogy később szomorú meglepetések érjenek.
úgy láttam, inkább a sportosabb vonalat kedveled, valami ilyesmit néznék, ha hasonló igényeim lennének: [link] [link] [link]
vagy egy 94-95 körüli 124es kupét
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5127 üzenetére
Mert a Merci nagyon drága, és rengeteg probléma van vele. Apának van 4 munkatársa, sorban a volt autóik. 5 éves E320CDi, 6 éves S320CDi, új C270CDi, és E220CDi.
Nah, hát ezek közül már 3 ember eladta a gépét, csak a C270CDi van meg, de már ő is kinézett magának egy 530D -t. A másik 3 közül 2db A6 -os 3.0TDi lett, és egy A8 4.0TDi. Egyszerűen annyi gond volt a Mercikkel, hogy többet álltak szervizbe, mint amit használták. Milliókat öltek beléjük, fél A6 -os ára tuti benne van már, az S -ben meg még többi is.
A szerelő addig unszolta őket, amíg rávette mindegyiket egy Audira.
Jah, van és a volt céges E320CDi is széthullott, az helyére lett a Mondeo ST.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz Gebriel #5132 üzenetére
ok, nem akartam én a pénztárcádban turkálni, ne haragudj.
nem annyira gáz azért a helyzet ezekkel a mercedesekkel, mint ahogy sokan gondolják. jó-jó vannak velük gondok, hisz tele vannak elektronikával, de alapjában véve nem rossz konstrukciók. nekem az e270 cdi-re nem nagyon kellett költeni a kopó alkatrészeken kívül, felénk az átlagnál szarabbak az utak és ez megviseli a futóművet, de hát melyik márkáét nem? volt egy két elektronikai gebasz, de a szervizben percek alatt megcsinálták. jah meg a navi kijelzőjét kellett kicseréltetnem, mert lett rajta néhány pixelhiba, engem meg az ilyenek idegesítenek.meg nem is akarlak lebeszélni a bmw-ről, fasza autókat gyártanak, csak magamnak nem tudok elképzelni egyet sem az újabb modellek közül. nem az én stílusom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #6243 üzenetére
Hát most őszintén...? :
Az elsőről csak 1 kis kép van amin csak annyi látszik, hogy a küszöb elüt a többi elemtől.
A második tuti nem 93-as, mert ezt a fajta kormányt csak a gyártása legelején pakolták E36-ba, szóval 600k-t biztos nem ér. A harmadik lehet, hogy jó. Érdekes, hogy G2-re akarja lecserélni.Vandit:
Ha a felnire érted, akkor ez a fajta nekem is bejön. Bár sima ezüst színűben jobb lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs