- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- BYD Atto 3 menetpróba
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #57081 üzenetére
Jaj fémösz. Ott régen volt jó a kaja. Amióta elmentek a kelemen utcába,azóta hulladék. Mit ettél? Kapcába, cirmiben sokkal jobb a koszt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ylgram1
tag
válasz
CharlieDrop #57101 üzenetére
És ez a skála melyik fokán áll? Mert a 2007-es 120d-ben jobb zene volt a Business, mint itt a Professional.
A CD tár mögött üres a hely, állítólag ott kéne lennie az erősítőnek.[ Szerkesztve ]
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #57101 üzenetére
Hello.
Ez nem csak a navit jelöli? -
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #57107 üzenetére
Semmi probléma.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #57149 üzenetére
Hmm.... De ismerős....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz
CharlieDrop #57211 üzenetére
Én nagyon szeretem, bár még ezer km-t sem mentem vele.
Így utólag babakocsi + mózeskosár kombináció épphogy befér csomagtartóba, ez számomra csalódás, egy kombi jobb választás lett volna ilyen szempontból.
Nem tudom mennyire általános dolog egy kombi esetén, de a 4 nyári gumi is csak ledöntött hátsó ülésekkel fért be a GT-be (oké, 245 és 275 szélesek).
Ugyanakkor a kombikban nincs ennyi hátsó lábtér, ez nagyon jól jön amikor a babát kell ki/becsomagolni, egyáltalán nem kell szenvedni, annyira bőséges a térkínálat, és ugye a 4zónás klíma miatt ott is be lehet állítgatni a hőfokot, ergo én is boldog vagyok elől ha melegem van és jobban kell hűteni, de hátul meg nem szabad ennyire a baby miatt.
A bézs bőr tényleg hamar koszolódik, majd gyakrabban fogom takarítani..., kérdés meddig bírom idegekkel
Ez a sötétszürkés szín viszont olyan szempontból telitalálat a le mans kék után, hogy itt 1 hónapnyi ácsorgás után sem mocskos annyira (látványban, főleg közelről) a kocsi, mint a kabrió volt 3-4 nap után! Erre őszintén megvallva nem számítottam, ez nagyon-nagyon kellemes csalódás
Igazából 1 hónap után is csak azért mosom le, mert tudom, hogy 1 hónapja nem volt... A kabriót kb. hetente moshattam, de 2 hét után már tényleg muszáj volt.
Persze nem olyan látványos annyira a kocsi mintha le mans kék lenne, de ez sem sima sötétszürke, ilyen csillogó vmik vannak benne, teljesen jó.Nyári kánikulában mikor szemből sütött a nap akkor azért picit beleizzadtam a bőrülésbe, ezért én így utólag hiányolom az ülésszellőztetést, de ha üléscsere lenne egyszer emiatt, lehet elgondolkodnék a barnás árnyalatú bőrbelsőn és cserélnék akkor akár mindent olyanra (mondom ezt így bátran, de nemtom mennyi az annyi
).
Városon belül szűkebb utak esetén kicsit "izzasztóbb" vezetni mikor jön szemből egy busz/teherautó, mert tényleg a szegélyig kell húzódni h elférjünk, olyan széles. Ez autópályán szűkített sávú tereléseknél kamiont előzve is zavar, mert tényleg nagy levegő + kövérgáz a megoldás amikor látom h jobban jobbra húzódik a kamionos.
Ez gondolom 7es BMW és SUV-ok esetén is így lenne, csak pl. ott a 2010es peugeot 5008 egyterűnk, az nem ilyen széles meg nem ennyire prémium, de elég tágas az is, és annál ilyen problémák nincsenek. Oda a kabrió 4 kereke tutira befért a csomagtartóba döntögetés nélkül, 225 és 255ösök gumik, és nem kell méricskélni h elférek-e a sávban. Ilyen szempontból szintén csalódás és mondhatni napi szinten bosszantó ez a dolog.Az automata vs kézi váltó témát már megvitattuk korábban + az ezzel eljáró extra fékkopást, ez ilyen kikerülhetetlen dolog manapság, úgyh nem panaszkodok miatta és tényleg egy automata illik egy ilyen kocsihoz.
A motor + váltó az csodásan teszi a dolgát, mióta downpipe-ot kapott a hangja is csodálatos.
Lámpától gyorsabban megindulni gyerekjáték, ahogy 1-1 gyors besorolás vagy x tempóra felgyorsítás is az.A motortuning előtt csak jól ment a kocsi (picit volt talán gyorsabb mint a kabrió, ugye nagyobb test, nagyobb súly), de mióta H.Ezredes kezelésbe vette, azóta brutálisan jól megy. Ég és föld a kocsi before-afterje, és ez még csak nem is a végleges program, mert ez épphogy megy 400 lóerő fölé, de olyan szinten megindul most, h kb. felemelkedik az eleje
Egyszerűen annyira gyorsan reagál a gázadásra és olyan szinten megindul, hogy csak lesek még mindig. Főleg sportmódban durva ez az élmény, de comfortban is tisztességesen húz (ilyenkor 1200-1500 körüli fordulatról indul meg, nem vált vissza csak talán 3/4 gáz felett, viszont hétköznapokban nekem pont ez kell, kézi váltóval is így gyorsítanék fel).Még nem mentem sokat egyedül, az biztos, hogy nem kanyarvadász a kocsi, mert comfort módban használva is eléggé puha a futómű és azért érezni h bedől a kasztni gyorsabban kanyarodva. Sport módban még nem vettem tempósan kanyart, a comfort+ fokozat pedig szó szerint ringatózós. Most ugye defekttűrő gumik is lekerültek, hagyományosak mentek a helyére, most még az eddigi finom rugózás is finomodott pár fokozatot.
Nagyon szépen vasalja ki az úthibákat a futómű, nem tudom ezt hova lehetne fokozni, mert az egy dolog h olvassa az ember, h létezik olyan h nézi az utat és aszerint hangolja a futóművet pl. az S-merci, de lehet h élményben már fel sem tűnik, mert bőven jó ez is.
Ami még feltűnt, hogy a keret nélküli ablakok + a belső légtérrel egybenyíló csomagtér miatt sztem hangosabb lehet az autó (pl. egy sima 5ös sedan vagy 7eshez képest), de ez is csak azért tűnt fel, mert csomagtartóból néha hallom h eldőlt vmi csomag, ezt a kabriónál nem hallottam volna, vagy ha igen, biztosan nem ennyire. A zajszigetelés kifele viszont fényévekkel jobb mint a kabrióban volt, itt ha mellettem áll egy kamion, szinte nem hallom h jár a kamion motorja pl. lámpánál állva. A kabriónál ezt elég rendesen áthallottam, itt meg kb koncentrálni kell rá, pedig keret nélküli volt mindkettő.
A forgalomban közlekedve is hasonló az élmény, hogy kb. vagyunk mi és vhol a "távolban" a többiek, elvagyunk a magunk kis világában, mert alig jön be zaj, és ez meglepően megnyugtató érzés! Egyáltalán nem sarkall semmi arra, hogy még befurakodjak vki elé, legyorsuljak vkit, vagy még gyors elérjem a következő zöldet, stb..
Kb. a hibrid autók kapcsán szoktam cikkekben ilyet olvasni. Teljesen más szellemben vezet az ember egy ilyen autót. (magyarul sokkal nyugodtabban száll ki az ember)Most annyi van, hogy feleségem benyögte, hogy szeretne magának egy kocsit (van jogsija, de nem tud vezetni kategória), én meg megmondtam, hogy luxusnak érzem, hogy az 5GT mellett legyen még1 autónk (főleg h alig mászkálunk), így annyiban egyeztünk meg, h kisebb bukóval rakjam fel az 5GT-t hirdetni, ÉS ha valaki ennyiért elvinné, akkor veszünk helyette 2 másik autót az árából. (amiknek összességében a fenntartása és értékvesztése ugyanaz lesz, mint az 5GT-nek önmagában)
Értelem szerűen az 5GT-t nem akarja és nem is engedném vezetnie.Mivel látom, hogy 7-7,1m Ft-ért sem viszik el az LCI 535D GT-ket, ezért a 8m Ft-os hirdetésemnek sztem esélye sincs, de amit az asszony kért (legyen meghirdetve), én elvégeztem, és remélem nem viszik el ennyiért
-
BeZol
őstag
válasz
CharlieDrop #57216 üzenetére
Igen, akkori 7es alapjaira épül.
Csúsztatható a hátsó üléssor, de az ülések mögötti rész, ami elválaszt a csomagtértől, az nekem fixnek tűnt, ergo hiába tolom előrébb az üléssort (hiszen bőven van lábtér), a csomagtartó mérete ettől még nem nő, és igazából csak egy picike hiányzik h kényelmesebben elférjen benne a cucc.
A másik dolog, hogy ugyan magasabb a csomagtartó, de ahogy az üvegrész fut, oda már nem tudsz pakolni (kalaptartó nem vmi széles, arra a részre lehetne csak, tehát a végén marad az eredeti hasábrész, és esélyesen sima sedan méretű csomagtartód van, csak kényelmesebb belepakolni. -
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57223 üzenetére
Fék viszont tuti sokkal olcsóbb
Ha már kezembe kerültek, végigfutottam már a számlákon. Komplett első fék 248k. 50k km van már bennük, lassan esedékes lesz...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ylgram1
tag
válasz
CharlieDrop #57237 üzenetére
Hááááát, de.
Szerintem ezt többet kell szokni, mint az E60-at.
Nekem biztos.Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57262 üzenetére
Most ezt kérdezed, hogy biztos nem az -e, vagy mondod?
Leállni nem áll le magától az autó, ha állóra fékezem, és a vin alapján lekért listába sincs ott a felszereltsége között.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Skimaster
senior tag
válasz
CharlieDrop #57271 üzenetére
Számomra külsőre és belsőre egyáránt sehol nincs az F32-höz képest. Az egy 40i verzióban...OMG. Erre lecserélném a 330ci e46-om.
-
nincsnév007
őstag
válasz
CharlieDrop #57271 üzenetére
BMW Welt-ben láttam élőben. Nekem tetszik, egy ilyet odaadnának egy 440i-vel akkor még könnyebb lenne megszokni a nagy vesét
E65 meg csak facelift-tel[ Szerkesztve ]
-
nincsnév007
őstag
válasz
CharlieDrop #57281 üzenetére
az igaz.
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57318 üzenetére
Oké, de akkor Inpa+ az én e60-anom fog menni? Nameg honnan lehet amúgy legális úton beszerezni az Inpát, meg melyik verziót kellene e60-hoz? Meg mennyi kb? Jó tudom neten minden is rajta van csak le kell torrentezni, de ha nem egy horribilis összeg akkor inkább befektetnék rá.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #57325 üzenetére
Nem néz ki rosszul. Basszus, be kell ruházni egy nagy motoros kocsira,mert pár év és csak ilyen "szarok" lesznek
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
válasz
CharlieDrop #57351 üzenetére
Pont most néztem meg, első pár mondatból látszik hogy jó kör lesz
német tulaj, meg hogy szerinte nem láncosak a későbbiek... rágányolt aftermarket LCI kar az előválasztónál... stb stb. Vezérlésről, szíjtárcsáról 1 szó szem esett viszont az adásban.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz
CharlieDrop #57351 üzenetére
ahogy neztem a tipikus ki mentem nemetbe foldet turni de meg igy is osszejott most megmutatom esete... inkabb az E39-et nullazta volna ki...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #57351 üzenetére
Valahogy az autó ránézésre sem hozott lázba. Ahogy én látom itt sok kopó alkatrész van igazából meg a korból / km-ből fakadó kopások. Azt mondjuk így nem látom mire költött el 1,5M Ft-ot mert látszata nincs. Legalább lenne jó a futómű de így ránézésre a motortér se volt piszkálva az elmúlt időben. Azt nem láttam,hogy élő adatokat néztek-e ott még lehetne érdekesség. Elöl mi lehet még a szíjhajtásba az kérdéses. Ha azt nézem ahogy az egész autó kinéz akkor biztosan szíjtárcsa görgők feszítő vízpumpa termosztátok is megérettek a cserére.... Azért egy E60-on 1,5M-ból rendbe lehet tenni jó pár dolgot szerintem ha okosan osztod be a pénzt. whitezo88 nálad pl ennyi ráköltsének azért van látszata. Futómű rendbe lett rakva kompletten lengéscsillapítók rugók szerelékek szilentek stb. Motorba szíjhajtásba minden kicserélve vízpumpa termosztátok görgők feszítő szíjak szíjtárcsa vezérlés váltó olaj hardy stb. Ha arra is valóban ennyit költöttek volna kb olyan lehetne mint a tied vagy épp sok más E60 amit valóban megcsinálnak.... De mindentől függetlenül aki ilyen autót de úgy bármilyet vesz arra számíthat,hogy lazán elkölt 500K-1,5M Ftközött első nagy karbantartásokra. Igaz utána jók is.
Nem igazán volt időm komolyabban foglalkozni vele de most,hogy minden megvan el kell kezdenem összefelé rakni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz
CharlieDrop #57362 üzenetére
Plusz a bimbammolás, meg háromszög... engem qvára zavar, ezeket mihamarabb meg is csináltatom, vagy intézem.
-
Skimaster
senior tag
válasz
CharlieDrop #57351 üzenetére
Azért a tükörlap 185-ért beszédes és vicces is egyben!
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57392 üzenetére
nekem is tud párásodni télen, de csak a durva mínuszokban, ha éjszakára kinn áll. Én emiatt nem cserélem, mert ez évente kb 2x fordul elő... Semmi baja a tömítésnek, de úgy is mondhatnám gyárilag rossz.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
ittakary
nagyúr
válasz
CharlieDrop #57411 üzenetére
Még nem indultak be a nagy hidegek, de középső szellőzőket elzárva is egész jó a fűtésem, pedig még ülésfűtésem sincs. 318Ci, de van meleglevegőm már 5 perc után.
Viszont minden E46 tulajnak (de lehet a többi autónál is) el kellene magyarázni, hogy NE basztassa az irányítást! FULL AUTO üzemmódban kell hagyni a fűtést és a hűtést is, csak a hőmérsékletet szabad állítani. Nagyon komfortos, nagyon jól beprogramozták -
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57468 üzenetére
nem, XC60, B5 mh. Kényelemben oda-vissza veri az X5-öst is, minőségben a 3-as BMW szintjén van. Vezetni viszont olyan élmény, mintha a BMW-ben a hátsó ülésen ülnék...
Még szerencse, hogy ha elvonási tüneteim vannak, vissza tudok ülni a Z4-be, de a túl nyugalmas vezetés még így is zavar. BMW-ről Volvóra váltani meredek.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57505 üzenetére
Nekem is 10-11l-t fogyaszt az e60 35d ha rövid távokat megyek vele. Ez kb 3 km melóba oda, 3 vissza, meg hetente párszor 50 km városba oda-vissza. Ehhez hozzá tartozik mondjuk, hogy szeretek sportosan vezetni, szóval elég sokszor gyorsítok ki. De hosszú távon 8l köré le tudom vinni 150 tempomattal.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
bucihost
senior tag
válasz
CharlieDrop #57514 üzenetére
Egy rendőr ismerős küldött tegnap képeket és videót (ezt nem publikálom mert hallatszódik rajta a rendőrségi rádió is). Kigyulladt egy BMW tegnap Kecskeméten, menet közben a sofőr (nő) füst szagra lett figyelmes, majd a visszapillantóból látta h füstöl a kocsi hátulja. Félreállt stb. Tűzoltó szerint dpf regenerált, túlhevült és ez lett a vége. Tulaj elmondása szerint 3-4 napja vették a kocsit szalonból.
-
Ck.
addikt
válasz
CharlieDrop #57517 üzenetére
Nem egy mostani Touringnak néz ki, az biztos.
BeZol:
Köszi az infókat.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #57517 üzenetére
Jaja, ez nem épp új kocsinak látszik... Bár attól még származhat márkakereskedőtől végülis
Felnik és fényszóró csúcsa alapján nekem is E61 ugrott be.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #57512 üzenetére
Párhuzamosan megy a váltófelújítás is
Ha összeraktam mehetünk utána
#57513 bucihost
Ez egy E61 ha a legfiatalabb is 10 éves használtautó.... Ezt a szalonból hozták azt sugallja mintha új autó lenne... Érdekes,hogy a tűzfaltól hátrafelé égett ki. Nekem nem úgy tűnik,hogy DPF miatt égett ki. A motortérben keletkezett tűzeseteknél 90%-ban rommá ég az eleje. Itt meg ugye pont,hogy semmi viszont tűzfaltól hátrafelé minden kiégett..
#57520 Anaren91
Az rendben,hogy elb@aszták de nem igen tud kigyulladni mivel ha kivágták nincs fizikai szűrő nincs fizikai ellennyomás nincs ami felhevüljön.... Nincs ellennyomás az megy kifelé szépen...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #57530 üzenetére
Az szép
Mindig felújítóhoz viszünk ilyeneket, 10-15k volt a legdrágább javítás (az mondjuk pont önindító, generátorok olcsóbban meg szoktak lenni), persze egyik sem különleges darab.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57530 üzenetére
Ugyan ez volt kb a légtömegmérővel. Autodoc.hu-n akciósan 72k , autodoc.de-n 62 átváltva forintba.... ugyan az a Bosch.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57528 üzenetére
172 ezer km, még nem kell de ha szét szedjük akkor rá nézünk, csak hogy fel legyek készülve. E87 1.16i kell cserélni abban 176 ezer km van, csak most ment rá 650 ezer Ft vanos, vezérlés, olaj szivattyú lánc, kerék stb abba bontottat keresek, nem költök már rá több pénzt csak annyi hogy menjen, nem érdemli meg az a n45b16 szar!
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57530 üzenetére
Autoalkatreszed.hu szoktam nézni pl 4 es golfomhoz bárdi ugyan az a kuplung szett 110 ezer Ft, web lapon 36 ezer Ft. Ki baszott pofátlan állatok. Nagyon sokan már maga rendeli az alkatrészt, ki nézem gyári cikkszám ról robbantott rajzon azt biztos hogy jó. Olyan autó szerelőhöz már rég nem járok aki nem dolgozik hozott cuccból, vagy megcsinálom magam ami olyan. Megértem az autó szerelő részét is, csak van választási lehetőségem szerencsére.
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57530 üzenetére
Ezt a gyári buziságot sem értem bmw féktárcsán kívül nem gyárt alkatrészt.
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57543 üzenetére
Az a baj, hogy nem csak ilyen szerelő van. Pl én voltam olyan szakinál aki azt mondta, hogy ő nem dolgozik hozott anyagból és futóműnél ő Febit akart beépíteni, holott én Lemfördert akartam vinni... Nem is nála lett csinálva, mondjuk ez még nem az e60-am volt, de akkor is.
Nem rossz a Febi se, de ha én mást akarok akkor az legyen már benne.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57543 üzenetére
Ez nem zárja ki a jó szaki fogalmát, mert dolgozik hozott alkatrészből nincs össze függés.
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57545 üzenetére
Ha olasz akkor Fiat Várpalota csörgő, oda viszik az alfás fiatos fanatikusok a kocsikat az ország minden részéről.
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57550 üzenetére
Te dolgod,Én nem veszek 110 ezerért kuplung szettet +10 ezer Ft per óra munkadíj. Megveszem 35 ezerért oda viszem és kifizetem a legyen emiatt 12 ezer Ft munka díjat ez kB 70 ezer Ft nem 140-150 ezer Ft. Becsület ide vagy oda inkább a családomra költöm a különbözetet.
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57555 üzenetére
Közhely! Nem így van, óra bérbe vagyok nem hozott anyagba, vagy te nem óra bérbe vagy a meló helyeden? Van olyan szerelő műhely ami pont leszarja hogy hozod vagy nem, az emberek szerintem 70%-a úgy is a szerelőre bízza. Nem fognak tönkre menni ne izgulj, hál isten ne is mennyenek!
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57558 üzenetére
Ó majd még nem is kérek fizetést szegény cég nem tudja kikazdálkodni
nekem van egy szakmai óra bérem ami alatt nem megyek el melózni, ha nem tudják kitermelni akkor fel kell venni afrikaiakat vagy csinálják meg maguk. Elég fiatal lehetsz és ez nem bántásként mondom. Nincs szakértelem amit meg fizet akkor baszhatja nincs szolgáltatása sem mert nincs ki meg csinálja. Már nem az van hogy sorba állunk az alamizsnáért, hanem ha nem tetszik csináld meg magad, megyek másik meló helyre majd ott megfizetik.
-
bucihost
senior tag
válasz
CharlieDrop #57568 üzenetére
Mind a kettőtöknek igaza van. De azt azért lássuk be némelyik szerelő nagyon el van szállva az árakkal. Mikor még a 190-es Mercim volt, elkezdett búgni a jobb hátsó kerékagy csapágy. Reggel 8 kor oda vittem. 10 után szóltak, hogy mehetek érte. 40 ezret kértek el, amiből kb 8 ezer volt az anyag. Mikor rákérdeztem, hogy 5000 Ft óradíj van kiírva az ajtóra és ez hogy a f-ba jött ki annyi volt a válasz, hogy "szopás volt leszedni". szóval ha nem szopás akkor 5000, ha szopás akkor meg 15000? Na ez is vicc.... De mind1 kifizettem, mert indulnom kellett vidékre. De többet oda sem vittem egyik kocsimat se....
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #57568 üzenetére
Nem az a probléma, hanem az hogy a 48%ból nem ad pl 20 at mert oda viszed az autót, neki kell a 48% plusz óra bér, ha nem viszi oda az autót a sok ember akkor nincs 48% kedvezménye mert nincs meló. Nem hőbölgök van egy óra bérem, mögötte 17 év szakmai tudás azt meg kell fizetni, nem teszek az anyagra nálam a tudást kell meg fizetni óra bérbe.
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57594 üzenetére
Arról a kakaót kapja csak. Nekem a szivargyújtóba van dugva egy USB adapter, ami pont az AUX mellett van.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57596 üzenetére
Persze. De mondom, nem USB bemenetre van szüksége (az kevés autóban van még), hanem szivargyújtóra és adapterre. Ha túl messze vannak, lehet hosszabbítani az USB-t vagy a jack kábelt is.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57598 üzenetére
Ahhoz eleve USB bemenetes audiorendszer kell, de akkor meg full felesleges ez a kiegészítő
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57600 üzenetére
Akkor mire való az USB, ha nem média-bemenet?
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
whitezo88
nagyúr
válasz
CharlieDrop #57625 üzenetére
Én úgy tudom nem mindenben van, mert anno olvastam erről. Extra volt talán a bővített fűtésrendszer mellé (ami nem a tekerős E60ban hanem a gombos)... H.Ezredessel is beszéltem annak idején és azt mondta, úgy emlékszem, hogy nem alap dolog. Nem tudom, kevés a pontos infó erről.
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57633 üzenetére
Dieselben ha jól tudom nincs DISA szelep. Hétvégére lebeszéltem a szerelőmmel egy átnézést. Érdekes módon pont akkor jött elő a hiba amikor hazafelé mentem tőle stabrúd szilent csere után. Lehet széthúzódott valami vákuum cső.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #57635 üzenetére
Átjött amit mondani szerettél volna, ezért nem is rendeltem még meg az új légtömegmérőt. Biztosra akarok menni, hogy az-e a baj. Van egy sanda gyanúm, hogy nem az lesz, és tényleg érdekes, hogy semmi baja nem volt addig, amíg nem lett megemelve a szilent cseréhez. Bár előtte meg motortartó bak csere volt, ott is rá lett emelve a motorra, azután nem jött elő semmi... Na meg tényleg az, hogy nem érzek semmilyen tünetet amit proukálnia kellene egy rosz légtömegmérőnek...
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Newlachka
őstag
válasz
CharlieDrop #57633 üzenetére
pont ezt dobja nekem most😂.tuti nem veszek 150k-ért disát bele