Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Highend55
tag
válasz Tsebacsi #34809 üzenetére
Èn alapból kizártam,hogy 4hengeres modellt vàlasszak de màr anno e46 nàl is.525d nem rossz alternativa mivel egy butitott 30d viszont a vàltója gyengébb mint a 30d-nek.Ezèrt nálam ez is felejtős lett.Próbálj kevés tulajos ès vezetett szervizkönyvest talàlni!Még nem annyira régi modell biztos kilehet fogni otthon is jobb vételt .Mindenképpen automata vàltósban gondolkodj,szeretni fogod !
-
-
Highend55
tag
válasz Gsx-rr #34991 üzenetére
Èn is hasonlóan gondolkozom ahogy BMW001 kolléga.Az autót igazán hosszú út során tudjuk igazán kihasználni, pl.Német autópàlyán vagy Horvátországba leutazni vele.Nekem Belfastból Budapestig és vissza 800 Font (sajnos,a kompok rohadtul megdrágìtják)de énse azér vettem,hogy csak Anglián belül használjam.Idén szerintem repülök mert otthon van a màsik autóm de ha ez nem így lenne tuti hazavezetnék..
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #35676 üzenetére
Ha kitisztitod az is egy fél óra ,egy próbát megért volna.Szar EGR-el milyen lett az átlagod ?
Nekem 9.3L volt a tavalyi 5800 miles alatt,ebbe rengeteg pálya,de azért pár este ilyen is [link]Szerintem ha jössz vissza Luxembourg-nak gyere ott 1Euro /L volt a premium Aral diesel,na meg nincs akkora forgalom mint Frankfurtnak.
-
Highend55
tag
válasz szőröscica #35903 üzenetére
Ez szívàs sajnos tudom milyen trailereztetni énis
A Bmw GM automatája egy hulladék..(nálam emiatt anno)
Szerintem a generátor adta meg magát nálad. -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #36869 üzenetére
Ha kell fuvar itt szólj eltudlak dobni bárhova (NI-n belül)
Az én tapasztalatom barmilyen autót vettem csak nagyobb bukóval tudnék kiszállni ezért próbálok olyan modellt választani amit egy jódarabig nemakarok eladni.Nekem a legnagyobb bajom az 5össel,hogy kanyarba egyszerüen béna,ezt valahogy jövőre orvosolni akarom.Mivel kijött az uj 5ös 2éven belül durván lefog az F10-es ára esni.Én ebben a szegmensbe nemtudok jobb vételt én megtartom az enyémet. -
Highend55
tag
Érdekes amiket a fogyasztásokról olvasok nekem itt a tényleges elmúlt 16000km után,
1. Irország-Magyarország-Horvátország (odafele full gyári ként mentem,otthon megkapta a remapot oda-vissza nagygázzal járva + Budapest :
Második átlagom mióta visszajöttem kb 6700km re 65% pálya tempósan , 35% város normálisan közlekedve :
-
Highend55
tag
-
Highend55
tag
Bmw001: Igaz elfelejtettem Msportnal 19" a gyári méret
Anno a 330ci-m nel is beszart a termosztator megereztem a többletet,evett közel 15 litert
Nekem ez a fogyasztás 7-10L ig tökéletes.Nálam is megy a zene mindig és ül is
Vettem üléseket nekem Oyster Dakota van ez meg Beige,otthon átfestetem meg ujjá varázsolják
[kép]Januári projekt lámpacsere lesz : [link] Nagyon bejön az ára annyira nem
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz molnarpeter #38377 üzenetére
Nincs berepedve hibátlan,leszámítva hogy szarul látok vele tompítottan ès halogén.
-
Highend55
tag
Egyértelműen jobb sajnos..Magyarorszàgon mindig Omv premiumot tankolok,és többször is észrevettem,hogy a kinti Omv hatàrozottan jobb.Többet elmegyek vele,könnyebben,jobban megy tőle az autó !
Vagy akàr Aral is sokkal jobb mint a magyar premiumok. -
Highend55
tag
Kizárt,8 éve figyelem,német,vagy luxembourgi Aral,vagy az osztrák Omv egyértelműen jobb minőségű,mint otthon bármelyik "prémium".
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #38933 üzenetére
Mindenkit azt kétlem... Baráti körömbe jópár 300-700Le körüli autók vannak Budapesten.
Itt az enyém 310Hp.. Nincs rajtprogramom viszont a másik kettőben igen ,rommá vernek minden körülmények között.
Az én Bmwm elég gyors viszont, egy komolyabb sportautóhoz képest sehol sincs ...
[link]Egyik este mikor otthon voltam volt szerencsém egy 2015 S5 Audihoz.0-160km/h-ig mentünk vagy 4x, másfél autót kaptam ami nem olyan rossz szerintem,40le a különbség plusz az audi rajtja sokkal jobb volt volt az összkerék miatt.
-
-
Highend55
tag
válasz majestic #38952 üzenetére
Vezetésben !!! 600 ezer balesetmentes km van mögöttem az elmúlt 8évben.
Az én baráti autós körömben több bajnok is van (Országos rallye,vagy Magyar Timeattack )
Amig te videojátékokat linkelsz én mutatnék valami mást, pár videót amit megéltünk.
1.[link]
2.[link]
3.[link]
4.[link]
5.[link]
6.[link]és igy tovább linkelgethetnék egész este.
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #38957 üzenetére
Miattunk biztos,hogy nem halt meg senki jobb lenne ha lenyugodnál inkább.Amit közölni akartam a videoimmal,hogy nemigazán van sok közötök,a vezetéshez,vagy tapasztalatotok erősebb autóhoz.
A legtöbb videó éjjel történt minimális forgalom mellett.
A városos videók 10év körüliek,azóta mindenki pályázni jár.[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz majestic #38966 üzenetére
Erre komolyan büszke vagy,hogy 2évig 0 tudással vezettél jogositvány nélkül?Mi ezt jogositvány megszerzése után kezdtük.
"Speciális" páv 1 el kitörölheted a hátsód! Hogy miért? Majd ha kijössz pályanapra megtudod !
És még valami : Amit te megkapsz céges autóként az adófizetők pénzéből mi azért megdolgozunk !
Szép napot ,remélem cserére érettetek ! És tudod kit küldjél börtönbe ? A roma "felettesed" aki évek óta szétlopja az országot ![ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Nekem nem ! 5èvig volt 330ci-m ami könnyebb ès erősebb mint az e39 528.
Hihetetlen lomha volt alacsony tartományban,egyszere volt meg a 330d-m el sokkal jobban szerettem vezetni városban vagy utazni akàr autópàlyàn.Nem is beszélve a fogyasztás különbségről.
Ezzel nem azt mondom,hogy rossz autó de szerintem korszerűtlen,elavult technika.[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Egy kis csemege otthonról : F82 M4 580Hp vs. E92 M3 SC 650Hp : [link]
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Nem rossz a Bmw standard ülése,simán levezettem már vele nagyobb távokat mindenféle probléma nélkül.Nekem annyi problémám van vele hogy kanyarban nem tart nagyobb sebessègnél,meg jobban mutat a sport ülés.
Àtlagos felhasználnónak bőven megfelelő lehet. -
Highend55
tag
válasz CharlieDrop #39896 üzenetére
Válasz nagyon egyszeru,ezek az F10 m5-ök gyárilag nem 560 Loero.
Sok külföldi fórum szólt anno erről,gyárilag padon közel 600Le-t produkálnak.
Egy ismerősömnek van ami chipelve gurulóból kb fejet megy a barátom egy 991 Turbo S ével ami minimális módositás utan 610Le,tehát az M5 kb közel 700 at tud normálisan megirva. -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #40682 üzenetére
20" az F10-re feleslegesen nagy szerintem, nekem ingyen se kéne.
Mielött eladod az autód próbàlj ki többfélét,kiváncsi vagyok mi hoz majd làzba ezután..Amugy nekem Potenza van kb 16ezer miles van bennük nekem még elvileg van "bőven" belőle de azèrt ránézek..
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Nálam nem ugrál, ahogy beáll 100ra még sose mozdult feljebb.2 éve mikor jöttem vissza 160 alatt nemvolt a mutató Németországban.Visszafele már módosítva volt az ecum.
-
Highend55
tag
válasz troll81 #41566 üzenetére
Nincs benne egr se dpf,lehet hogy honositani nemfogod tudni itthon,csak a gyári alkatrészeivel.(amit ad hozzá) Ez a szèria sok költséggel járhat,ha egy kicsit utána olvasol te is megbizonyosodhatsz róla.
Az én E46 330d-m 143ezer km el vettem anno full service history val és nemkeveset költöttem rá,utána jó lett.
Amùgy ilyen szétmoddolt autót magamnak biztos nem vennék.[ Szerkesztve ]
-
-
Highend55
tag
Pár dolgot nem árt tisztázni,a leendő tulaj Németországban él,ahol nagyon rámentek az EGR,DPF témára.Egy olyan autóra akarjátok rábeszélni ami könnyen lehet egy pénztemető.Ha kifog egy ellenőrzést és megbukik az autó mókolt DPF akár EGR miatt ezer euróra is megbüntethetik + ugrik a forgalmi engedélye vagy ha széthullik a turbója 1000km múlva az megint tetemes összegbe fájhat kinti környezetben.Inkább venném meg a gyárit mint egy mókolt kótányt narancssárga felnivel,és alakitanám a saját izlésem szerint.
U.i.:Ebben a korban ezeknek az autóknak már nem sok prestige van Német,vagy Angol környezetben..
Ha ránézek az első e60 hirdetésre tipikus hülyegyerek autó jut eszembe amiket napiszinten látni akár Angliában is.[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz H.Ezredes #41582 üzenetére
Utólag emlitette hol él,felesleges nektek 20.év körül magyaráznom ugylátom..
Előbb ujitanám fel a turbót és utána remapoltatnám minthogy egy 5+ tulajos leharcolt kótányt vegyek.
Amúgy 15 éve van saját autóm és próbálom megosztani a személyes tapasztalatomat,minthogy egy pénztemetőre rábeszéljem.H.Ezredes : Hivd fel a Mozaik utcát,vagy bárhpé ahol kocsit honositasz,EGR DPF nélkül lehetséges-e vagy kaphat-e müszaki vizsgát.
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz H.Ezredes #41585 üzenetére
Te nem vagy egy jó példa,egy a korod miatt(prioritások még nagyon mások) másik apádnak autószerelő mühelye van,vagyis nem kell fizetned munkadijat és minden alkatrészt kedvezménnyel hozol ki.
Otthon egy 30 körüli embernek már családja van és nembiztos,hogy megteheti autóvásárlás után 500k-s
nagyszervizet (munkadij + alkatrész) rászán az autóra vétel után.
De szerintem teljesen más világot élünk ami természetesen nem baj,és nemvagyok tuning ellenes,viszont igyekszem gyári állapotú autót venni és kedvem szerint alakitani. -
Highend55
tag
válasz CharlieDrop #41592 üzenetére
Én nem a magam nevében nyilatkozom,hanem otthoni átlagember szemével nézve.Nincs szövegértési problémám,4 Bmw-m volt,2010 óta és leírtam a véleményem.
Továbbra is tartom az a mókolt e61 egy vicc 2005-ös évjárat 233ezer km-el,minimum 400k nál jár egy igazi kótány aki megveszi az majd rákölthet nemkeveset. -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #41590 üzenetére
Nincs olyan modell a Jaguarnak amiert szivesen pénzt adnék.
Én 30k km alatt eddig az F10-re 2 olajcserét költöttem +H&R rugò,felni gumival.(Gyári cuccokat megtartottam tartaléknak)
Ültem sok jóval komolyabb autòba de M4 Competition Packet,vagy egy Porsche hozna lázba,amire szivesen váltanék,de még nemtartok ott.
Megyek haza Juniusban autóval már várom egyik barátom 991.2 Gt3-at vett a másik meg 991 TurboS mellé 488 GTB-t.