- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
válasz Drago1 #52700 üzenetére
screen-t is kell cserélni mert magasabb volt-on megy meg az idrive vezérlőt is screen 100 ezer ft idrive vezérlő szerintem 40 ezer minimum ebay-en láttam 64 ezerért+ fejegység 400-500 ezer közé esik beépítéssel ,ha nem touch pados az előző idrive akkor touch pad vezérlő is kell + vezeték az is egy 10-20 ezer között
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52712 üzenetére
Én az f31 Ben cseréltem a műanyag diszléceket, szálra csiszolt alumíniumra aminek az alja lakk fekete dekorcsíkos.
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #52753 üzenetére
Idrive ra értettem a 200 ezer Ft ét bontottan már van annyiért.
Egy 200 ezer km körül futott 20d - re egy zsák pénz rá megy, megvenni könnyebb mint fentartani
-
Drago1
tag
válasz Gsx-rr #52757 üzenetére
Az te vagy sokan nagyszerviz előtt adják el én is akkor fogom. Arra alapozom hogy én ennyit költöttem rá miután meg vettem ez egy 4 éves autó elég drága alkatrészekkel, vezérlés, váltó olaj csere, turbó felújítás már 700 ezer Ft és akkor ez csak pár alap dolog 150-200 ezer km körül. Nem szar az autó én úgy vettem hogy ezt tudtam, meg van rá pénz, ezért mondom megvenni könnyű adnak hitelt fenntartani nehezebb, az vegyen ilyet akinek nemgond ha hirtelen 500 ezret ki kell adni éppen valamire
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52861 üzenetére
még sokáig nem kell ,már nyugi van és csend,elmúlt a nagy para tűzijáték és nem jött be
-
Drago1
tag
válasz Gsx-rr #52912 üzenetére
Nekem f31 2015 20d xdrive van, azért az xdrive nehezebb a sima 20d - nél 60 kg al biztos, 20d hez képest mintha nem egyedül ülnél az autóban.
Egy jó kis remap-al elég jó 220 le 450 nm pl betudtam fogni egy 240 le benzines mondeot, nem tud távolodni de sok már az erős kocsi. Előtte egy Peugeot 508 gt volt 220 le 510 nm 1800 kg az autó lusta 6 os automatával a 0-100 a botrány 2.2 es hdi viszont 120 ról 200 ig meg brutális volt igazi autópályás autó. -
Drago1
tag
válasz chess001 #53018 üzenetére
Ez egy nagyon fapados autó, nekem F31 320 xd van Hud up nagy navi touch pad dal light pakettes stbstb a BMW csak jól felszerelve bmw, amúgy egy vicc kívülről kinéz bele ülsz és elborzadsz ha fapadban ülsz. Mondjuk Audi fapad ugyan ez csak jól felszerelt prémium prémium amúgy nem hozza az érzést fapadon. Azért egy f31 ami digit kijelzős még nagyon mainak tűnik a G20 viszont beért a G20 al jött fel a BMW az igazi szintre vagy egy jól felszerelt f30 az f10 már kívülről öregnek hat a forgalomban szerintem.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53052 üzenetére
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53055 üzenetére
Szörnyű ilyen teljesen kiábrándító hatás
-
Drago1
tag
válasz chess001 #53057 üzenetére
F szeriaval nem kompatibilis, a gyárinak nincs ilyen olcsó hatása és jobb a kép minősége, pl amit linkeltél ha süt a nap nem látsz semmit, laggol sokszor gondolkodik és nem minden fut együtt az autóval gördülékenyen, ettől függetlenül a BMW le van maradva a G20 új idrive al kapaszkodott fel a többi gyártóhoz, ami már android támogatást is kap.
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53061 üzenetére
G30 szerintem teljesen más G20 is teljesen másképpen néz ki mint az F széria.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz Highend55 #53069 üzenetére
Ugyan azok az anyagok csak más az elrendezés, ugyan az a M-es kormány f1 váltó, ugyan az a digit óra csoport, ugyan az a váltó kar, idrive vezérlő, LCD kijelző, kilincs, alumínium dekorok betétek, bőr ülés stb puha műszerfal vagy akár bőr műszerfal, csak f10 Ben tágasabb más a hatás f30 nál felszereltség függő a beltér, mondjuk ez igaz f10 nél is a fapad abból is szörnyű.
F10 nem maradt annyi ideig újdonság a szemnek mint az E széria 5 ös külső, nem sikerült akkora maradandónak inkább óvatosnak ez nem jelenti azt hogy nem szép. -
Drago1
tag
Szerintem nem ,de egy 2019-es tuti ugyan azon a softveren fut mint ,amik utána kapnak androidot így elképzelhető,ha nem okosban tuti könnyen megoldható....... Sima NBT-re is megoldható csak túl drága adapter kell hozzá ami vagy 150 ezer ft + szerelés stb ,én már nem fárasztom magam ezzel ,ennyiből inkább meglepem magam egy F1 váltós M-es kormánnyal
-
Drago1
tag
Sziasztok f31 2015 20xd 165 ezer km hosszbordás szíjjnak van csere periódusa, görgőknek?
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53126 üzenetére
f31 nagy navisban is kettő van max
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #53172 üzenetére
Nekem több mint fél éve volt vezérlés csere 20d xdrive gyári alkatrészekkel számlával garanciával 400 ezer Ft + 30 ezer Ft az osztóműben az olajcsere 190 ezer Ft a váltó olaj csere gyári olaj gyári szűrő 60 ezer az ultrahabgos szívósor tisztítás 300 ezer körbe fék, új klíma hűtő 120 ezer + munkadij, új nagyobb cooler valeo 30d jé nagyon akciosan 43 ezer pénz Székesfehérvár árak.
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #53175 üzenetére
Először vezérlést cseréltettem 400 ezer minden gyári, minden lánc feszítő, olaj szűrő minden meg van a számla + osztóműben olaj csere 30 k. Mondták hogy szívósort is tisztítani kéne, kérdeztem mennyi idő azt mondták 3 nap, el küldik ultrahang aztán vissza jön, addig meg a hengerfejben a járatokat tisztítják. Kérdeztem mennyire kormos azt mondták csak akkor tudják meg ha le jön a szívósor, de ha nagyon kormos akkor már nem rakják vissza mert arra nem vállalnak garanciát. Mondtam oké akkor legközelebb mert kellett az autó! Legközelebb vissza vittem mert kilyukadt a klíma hűtőm, azt is ki kellett deríteni hol, meg lett menthetetlen csere lehet munkadijjal volt 120 nem emlékszem, de mondták gyári hűtőt ne vegyek. Akkor már kapott nagyobb coolert meg új klíma hűtőt a többi hűtő meg takarítva lett. Az hogy többször viszem vissza az az én döntésem volt ők egyben akarták. A váltó olaj nem csak cserélve lett hanem át mosva is biztos láttál már ilyen gépet nem olcsó meg nem is 8 liter olajból van meg. A gyári cooler em ami rajta volt az is valeo itt van a garázsban úgy hogy nem értem ezt ha a valeo is jó volt. Hepa motors nézz utána nem ma kezdték, de nincs is rá szükségük hogy fényezzem őket, igazából hirdetve sincsenek de akinek itt vidéken bmw je van az oda viszi. Azt hittem hogy a váltó olaj csere 120 ha lesz, mondták lehet 150 de akkor csak olaj le szűrő csere 8 liter új olaj vissza vagy lehet fokozatonkénti át mosás is az 190 nekem az kellett. Kérdeztem az este hand et a kunsagban ők 500 ezret mondtak csak vezérlésére kösz nem..... Akkor Pesten Göd ön kérdeztem 350 a sima 400 az xdrive, de az 120 km nekem Székesfehérvár meg 16 szóval.
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #53189 üzenetére
Én döntöttem úgy hogy kétszerre viszem, meg vétel után lánc csere utána meg folyamatosan jöttek az infók hogy még mit kéne, első bmw ém. Ők nyilván nem azzal kezdik hogy hozzál 1 misit mert ezt meg azt kell, én lánc cserével mentem oda, meg osztómű olaj cserére. Közben meg jöttek az infók meg szóltak hogy nem volt a klímaban gáz, feltöltötték befestették mikor lánc csere volt, mondták ha elszökik a gáz mennyek vissza folyt köv. Amúgy f30 fórumon kerdezgettem sokan mondtak 190 ezret hogy annyit fizettek máshol is számlával nem okosban ez van én nem érzem lehúzásnak 80 ezrenként 190 ezer Ft a váltóra, nekem az a 80 ezer km 7 év kB szóval piti.
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #53189 üzenetére
Ezek szerint oda mész egy lánc cserére és a végén 400 ezer Ft helyett 1 milla a számla? Ha kérdezed csak annyit mondanak, de hát alapos szerviz hiába nem kérte ezt azt mi megcsináljuk
Elmondák hogy mit kéne én meg úgy döntöttem hogy majd vissza hozom mert kellett az autó, de ezt már leírtam.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53203 üzenetére
Most jövök műszakiról, sikított az autó hogy kevés a guminyomás 1,2 ön hagyták. Mert defekttűrőt leengedik hogy meg tudják mérni a lengéscsillapítókat, vissza meg nem fújták............ és ez egy nagy márkaszervíz igaz nem BMW de ez mindegy.
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53205 üzenetére
Bukást hozhat műszakin a defekttűrő gumi!
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53205 üzenetére
Nem szokás ,vissza fújni?! Le engedik azt jó ?
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53219 üzenetére
Miért nincs külön program a rázópadon ,hogy defektőrű gumi azt megnyomják és úgy mérne?!BMW ezer éve defektűrővel jön ki .
Igazából ott voltam látták, hogy BMW megnézték a gumikat már engedték is le mind a négy kereket .Megy egy olyan aki műszaki analfabéta és elengedik az útjára lapos gumikkal ........ -
Drago1
tag
Aki nem követi a Bimmer garázst annak érdemes hasznos infók bmw ről töményen
-
Drago1
tag
válasz TayRol #53279 üzenetére
Inkább azt a Misi költsed 20d re, de ha nem érdekel a vágta a -b - be jó a 18d is
Viszont ugyan annyit kell költeni rá mint a 20d re, így én inkább arra költeném, de ha van kiszemelt megbízható 18d már akkor nem szóltam. Nekem 20xd van 220 le 450 nm re húzva, nekem a 184 ló sem volt elég dinamikus. -
Drago1
tag
válasz whitezo88 #53280 üzenetére
Nem hulladék csak 200 felé költeni kell rá aztán megint megy 200 ezer km et. Enyém 5,7 M volt 3 évesen költöttem 1.2M et tehát 6.9M. Újonnan 16.7 M volt az autó 1.tulaj bukott egy 11M et 3 év alatt, innen nézve az én 1.2 M ráköltésem bagatell. Akinek nincs rá lóvé fenntartani ne vegyen F szériát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs