- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
nekem a 150 lovas volt 2002-es, csak turbóhibája volt meg a szokásos kopó cuccok mint mindegyik autón 200e km felett( kerékagycsapágy, lengéscsillapító, kuplung,fékek körbe) nekem a navi is szarakodott (CDs MKIII volt) meg persze ki kellett venni a szívósorból a lapkákat gyorsan az elején mert volt pár horror story a környezetemben..
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #40495 üzenetére
és látjuk fent, hogy szervizelik a cégautókat ..amiből előbb-utóbb a magunk fajta fog halászni, ha teheti
#40494 Mauzes: úgy értettem volna, hogy miket cserélt rajta[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz Johnny_vT #40497 üzenetére
én anniyít tudok hozzászólni, hogy az E46-ot már elengedném. Sajnos már nagyon kevés normális példány van és azok meg túlárazottak. E87 nagyon kicsi és silány minőségű, marad az E90, abból van választék. Ha sokat városozol akkor inkább benzines, de hogy ebben az időszakban volt-e a 6 hengeresen kívül normális benzines a BMW háza táján, abban nem vagyok biztos.
-
lali81
tag
na holnap szerelgetünk kicsit..első hátsó kerékagycsapágy, egyelőre csak jobb oldalon bár Ezredes is mondta párban kéne inkább,egyelőre cost cut van. kipróbálom az OPTIMAL-t, kintről hozattam, meglássuk milyen lesz.
na meg egy két gumicső öregedett el, ablakörlők (Valeot vettem) stb. meg új pollenszűrőt is aktívszenest. -
lali81
tag
azt hiszem én is a lánccsere mellett döntök az E60-on.. 240000 futott km-en vagyok, túl nem merek kockáztatni tovább, végülis mondhatjuk kiszolgálta magát. Plusz egyre több rémvideót látok neten, legfeljebb acélfelnim lesz télre nem alu. ara viszont kíváncsi leszek nekem mennyire nyúlt meg ezalatt majd rakok fel képet a közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz SzlobiG #40638 üzenetére
mostanában többször hallgattam és nagyobb fordulaton van egy érdekes fémes, zörgős rezonancia hangja 2000 rpm felett álló helyzetben felpörgetve. De aki nem rendszeresen jár vele nem veszi észre. Anno felvettem a hangját, meg kb a fülemben van milyen volt
plusz tegnapelőtt leesett a fordulatszám hirtelen kb 450-500-ra ...lámpánál álltam alapjáratról, 1-2 sec-re picit rázkódott (kv darálózott), aztán abbahagyta. na mondom király, erre vártam.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #40663 üzenetére
sajnos a járdán nem csak úttesten szabad megállni.
azért nincs járdán várakozást tiltó tábla, mert eleve nem a járdán, hanem az úttesten szabad csak megállni.
én a helyedben gyorsan elállnék bár nem tudom merre vagy, itt Bp-n kb órán belül jönnek.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #41069 üzenetére
nagyon szép autód van! A hátsó lökös jobb oldalán kicsit eltér a fényezés árnyalata. Ez gyárilag ilyen vagy volt vmi vele?
(#41074) Möhe : eléggé odaver ez az E39 is.
én az E60-ra most M küszöbtakarókat keresek, de sajnos nem nagyon bontanak meg szettet ..[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz szőröscica #41142 üzenetére
sajnos E60 LCI-ben sincs már mozgó sávsor a melegedés jelzésére, és E9x-ben dízelben nem is volt sosem, úgy tudom.
M5,M3 -ban biztos van olajhőfok mutató, meg E9x 35i-ben is a KVA helyén persze más hőfokokkal mint a dízelnél. -
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41227 üzenetére
így -így meg a belga-hollandok, azokon sem igen volt.
Nekem is EUR4-es volt 2007-es és ohne DPF, Hollandiából hoztuk.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #41230 üzenetére
ok köszi ! próbáltam már krómtisztítóval meg simán fékporeltávolítóval, benzinnel , de semmi hatás..
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41362 üzenetére
kicsit off, de tegnap utaztam egy ilyen C 220CDI Mergában, eléggé lehidaltam tőle. (ambilight világítás, behúzza az öveket, minőségi anyaghasználat stb) Élőben ez a tablet navi se annyira gáz, képről eddignem tetszett, az összbenyomásom 10/10 volt.
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #41481 üzenetére
M6-on kihalt hétvégékén simán meglehet a 100 feletti átlagtempó, én is waze-t használok de nekem az a bajom , hogy a fix traffikon kívül a többi jelenlétet (mérés stb) nem jelzi hanggal... így figyelni kell nagyon.
-
lali81
tag
tegnap mentem M6-on megint Dunaföldvár- BP közt alig volt forgalom 18-20h közt, nah ilyenkor lehet csapatni neki, persze ésszel volt egy pár mókus akin látszott, hogy kibérelte a belsőt magának..
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #41551 üzenetére
számomra csak az a kérdés, hogy különbözteted meg a hiénát a szakértőtől... nyilván akinél jártál, és úgy érzed nem húzott le, oda visszamész szívesen. De a jó ég mondja meg, hogy mennyi egy termosztátcsere, vagy lengéscsillapító csere akármi norma ideje. Én már voltam úgy , hogy mondtak alacsonyabb összeget, aztán csináltak valami kárt a kocsiban, és már nem is annyi volt a vége mint előre meg volt beszélve. Szóval inkább odamegyek aki valamennyire azért szaki, de nem csak belőlem akar megélni mert azt mondja BMWm van, úgyis kifizetem.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41542 üzenetére
szövet ülésből? én általában a TW cuccát használom, de a feleségem Mercijében (sötétkék kárpit) ez nem használt önmagában. Úgy csinálom, hogy előtte sima tisztítószeres szivaccsal (elég töményen bekenve) vagy viledás gyöszmentes kendővel rámegyek, dörzsölöm 10-15x oda-vissza, hagyom száradni kicsit és utána fújom be a TW kárpittisztítóval.
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #41591 üzenetére
E60-nál is csak az a baj, hogy a legtöbbünk megvette 6-7 évesen kb 200e km futással (jó esetben ) és nyilván most már költeni kell rájuk 10/10 + évesen. Az előző egy-két gazda még "kihasználta" a gyári alkatrészek jóságát, és aztán jócskán újkori ára alatt eladta , amikor neki kellett volna állni karbantartani.. .
Ennél a Breytonos csávónál pont az ellenkezőjét látom: talán ő is a sokadik gazda, ezért kénytelen volt rákölteni, de legalább megtette! Ha igaza amiket beleírt, és tényleg cserélte a cuccokat, akkor neki fontos volt, hogy rendben legyen a kocsija, ergo nem lehet szaaar.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz troll81 #41603 üzenetére
az első 20d-t bontósnak vagy autószerelőnek ajánlom írja,is hogy"motorschaden"..pár dolgot ki lehet árulni belőle de kétlem hogy behozná az árát.. a 7750-es már egy fokkal jobb de épp lánccsere előtt áll, meg ki tudja mit cseréltek benne. Az eladó neve (ARTEM ARTEM) is sokat elárul, meg hogy németül egy mondatot sikerült beleerőlködnie. Kétlem, hogy ok pénzt rakott volna karbantartásra, mert még egy alufelnire se futotta neki.. hupsz.
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #41604 üzenetére
plug in pályázni? ha van a közelben töltőállomás akkor nem gond.. inkább városba valók azok a kocsik amik elérhetők a mi szintünkön szvsz.
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41650 üzenetére
azaz bordó pontosabban barberarot A39. nem túl gyakori, az tény.
(#41651) Ck.: nekem Corteco van bent egy jó ideje, lekopogom nincs vele baj.
Btw: ma voltam műszakin, átment a gép, elől volt 2% fékerő eltérés, hátul 9%, a lengéscsillapítók 60 körüli talperőt tudtak elől, hátul 50~52.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41656 üzenetére
köszi!
-
lali81
tag
szerintem nincs rossz autó, csak rossz gazda. Nem sz@r az E60, E83, E46 se satöbbi ,csak a többség már olyan korban van, hogy bizony költeni kell rájuk, nem keveset. Az F10-ek meg most kerülnek be az országba nagyobb számban kintről, ...na majd ott lesz keményen fikázás, hogy ilyen rossz meg olyan sz@r. Azt kell tudni, amit itt páran mondtak már és teljesen egyetértek, hogyha azt akarja az ember, hogy egyben legyen és meglegyen a BMW feeling, akkor bizony költeni kell rájuk, mindegy hogy E83 vagy E60 vagy F10 akármi, és mindez hatványozottan igaz 10 év és 200e futott km felett.. Ha tehetném ,fiatal F10-t vagy F30-at vennék aztán eladnám mielőtt várhatóan nagy költésbe futnék bele.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz ilyennincs #41744 üzenetére
én anno 5,5 évesen vettem az enyémet kintről, ugyanilyen mocival kéziváltóval igazolt 224e km-rel,
lehullt róla a turbó, lengéscsillapítók, kettőstömegű, kuplung, fékek stb 45e km alatt, nagyobb baja nem volt.. -
lali81
tag
válasz molnarpeter #41749 üzenetére
E91, a diffivel nem volt gond, hátul GL szemet kellett csak cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs