- Mobil flották
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- MG5 menetpróba
- Honor Magic V2 - origami
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
amikor az autóra költött összeget számolják futott km-re, az üzemanyagot is bele szokták számolni? Szeretnék egy költségkalkulációt csinálni, hogy az elmúlt 2 évemre ez mennyire jön ki
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #41772 üzenetére
oksi, akkor így számolok, köszi
-
lali81
tag
válasz Maxell014 #41851 üzenetére
hát nem tudom mennyire fogtam ki, de tény, hogy elvileg igazolt 200E km-rel vettem és ilyenkor kell rákölteni. Volt itt sok minden nemcsak motor: lengéscsillapítók, toronycsapágyak,hátsó támcsapágyak, 2 kerékagycsapágy, fékek körbe,szenzorral , a vezérlést ugye mondtam (az önmagában 200e), termosztátok, szíjak, görgők, főtengely szíjtárcsa, szívósor tömítések, turbócső és IC tömítések,vízpumpa, olajak, szűrők, izzítók, DPF javítás, megannyi futóműállítás, gumicsere, meg a munkadíjak amit nem tudtam magam megcsinálni..8-12e km-enként olajat ledobva értsd, ill nemcsak olajszűrő hanem pollen,levegő, karter, üa is többször.
Az alkatrészek maguk a nem olcsók..[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz ACAB95 #41906 üzenetére
láncokat lecseréled aztán jó lesz az..én mondjuk kerülném, 5-ösbe szerintem nem illik az a motor. Meg vigyázni kell mert flottások vették, Nyugat -Eu-ban is ennek megfelelő általában az állapotuk és felszereltségük is. Persze tisztelet a kivételnek, de ritka az eladó 20d M Paket-tel, ajtószervóval, sibedával, full bőrrel, nagy navival, radaros tempomattal stb.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #41912 üzenetére
ja igen erről olvastam is, a Night Visiont gyakorlatban nem ismerem, ugyanazt a szenzort használja mint a távolságtartós tempomat?
nekem ugye manuál van ebben nincs. nekem is van HUD azt használom, de
nekem ami hiányzik az E60-amból a tetőablak, hátsó ülésfűtés, az aktív kormány, meg a fél M paket
(egyszerűen nem találok bontott első M-es lököst ami nincs szarrá törve, vagy ami van az csillagászati árban)[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
Az Attilánál valóban jók az árak, én sem értem hogy csinálja, de nem is érdekel, más kérdés, hogy van-e olyan szerelő, aki berakja -és ezáltal csökkenti a hasznát..egyre kevesebb van ilyen sajnos, valljuk be, mert ők is ebből élnek. Még azt szokták mondani és azzal hajtanak el, hogyha szar alkatrészt viszek, akkor áll fent az autó az emelőn, amíg megjön a jó alkatrész és addig nincs bevétel, szóval fizetheted a rezsióradíjat. Ami meg tény, hogy a jól dolgozó és nem drága szerelőnél az utcán állnak az autók, és tényleg türelem kell hozzá..
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #42004 üzenetére
Pár dolog eszembe jutott.
1. 100k körül olyan turbót kapsz amit sajnos dobhatsz ki fél év múlva.
2. DPF -ből ugye nincs bontott vagy ha van, dísznek jó.
3. NKH vizsga? Még műszerük sincs mérni. Elmondjam milyen egy átlag műszaki itthon?
4. A német is kidobja a DPF-t már nem egy autót láttam ilyet.Német nyelvterületen sokat járok és őszintén megmondom ott sincs kolbászból a kerítés, talán Svájc kivétel. Az ilyen régebbi szériákat mint E46, E60 stb olyan szahar állapotban látom ,hogy sírni tudnék. Ott hogy megy át műszakin?
Ne legyenek illúzióink..pénz beszél.
5. Vajon egy kigyulladó BMW mennyi károsanyagot rak a a levegőbe, amíg kiér a lánglovag? Szerintem többet mint egy herélt DPF-es. Ennyi. -
lali81
tag
válasz Hikvision #42068 üzenetére
ha rosszmájú akarnék lenni azt mondanám addig jó amíg feketén füstöl.. mert ha fehéres jön ki belőle. akkor ajjajj..meneküljetek..turbóhibám volt saját kocsinál is , másnál is, nem egy nagy élmény: nulla látótávolság, olajszag és forró füst jön befelé a műszerfalon, hirtelen azt se tudod mit csinálj, senkinek nem kívánom azt az érzést..( és akkor még hol volt a DPF-ek világa..)
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #42101 üzenetére
Schmiedmann is ezt árulja akciója is van így 35k áfával
34216775346
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php megnézed: 48k.
Szerintem ez az érvényes cikkszáma.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz H.Ezredes #42341 üzenetére
nekem a kézi váltó miatt nem olyan jók a gyorsulásaim ilyenkor hiányzik egy automata, egy tutira húzott régebbi A4-es hagyott el hétvégén M6-on 150 körül kb egy autóra, okádta a kormot mindállat.. én ugye 6-ban verettem, de aztán visszaraktam 5-be de akkor már késő volt nem tudtam beérni... 180 volt a max mondjuk én többet nem mertem.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
Ma szerelgettem kicsit. Már egy ideje jött a hibakód az izzításvezérlőre, így kicseréltem. Utánanézve a dolgoknak megpróbáltam a szívósor levétele nélkül és szerencsére fél óra elteltével kiszabadítottam a helyéről. A kábelek levétele volt trükkös, főleg a kerek pluszos oda 2 csavarhúzót használtam. BERU-t vettem megnéztem a gyári is az.
-
lali81
tag
Sziasztok
Hazaertem Horvatorszagbol. 1650kmt mentem 95km/h átlaggal 6.8l fogyasztással.
Próbáltam gyorsulást meregetni de rohad nagy volt a forgalom max 160at tudtam menni.. -
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #42900 üzenetére
Szerintem az injektoraid igen☺️
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #43181 üzenetére
ne is mondd, nekem az E60-on csak simán elkezdett repedni a bura, a balos. 2009-es autó .botrány
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #43210 üzenetére
hát igen sajnos a BMW-nek újban úgy általában nem a magyar vásárlók a célcsoportja.
de azért ne adjuk fel, használjuk és vigyázzunk rá, amink van!
én még a beteges BMW-mben is jobban érzem magam mint egy Opelben, vagy Suzukiban. volt mindegyik tudom milyen az. -
lali81
tag
válasz CharlieDrop #43212 üzenetére
nekem ez a 3. BMW, előtte volt mindenféle, 10. kocsinál tartok. Persze vannak rosszabb napok, de az a napi munka után jó érzés amikor rálépek a gázra az M5 kivezetőn a gyáli úton és pár mp után már nincs senki látótávolságban mögöttem.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz STC Speed #43358 üzenetére
nekem is eibach rugók voltak az E60 alatt, meg bilstein B4 de eladtam kb vásárlástól számított 2 hétre.
jól nézett ki de itthonra durva , kemény volt (nekem), így az árából meg amit gyűjtögettem, M paket megy fel a gépre, de csak optika , na így lesz egy alap szaharból itthon M-es Bömös.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz Anubris #43471 üzenetére
ez egy tipikus trükk.. mindenféle baromságot összebeszélnek előtted, hogy érezd, ez igen, ez nagy meló, huhh.. és kezd elhinni, majd itt perkálhatsz rendesen
de ha képben vagy, -és most kaptál Ezredestől tanácsot,- tehát nem tudnak át..ni.
én nem vinném oda a helyedben vissza.
egy jó tanács nekem bevált: teljesen "hülyén" (nem rád értve) nem szabad szerelőhöz menni vagy szerelőt hívni (kivéve ismerős) mert úgy lehúznak mint a sz-.t.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz chess001 #43707 üzenetére
hát gyerekek én nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a szemem nem fogadja be a japán formát. Foroghat nekem akármilyet, mehet a Nordschleife-n akármennyit ,én rosszul vagyok egy mx5-től vagy suprától , S2000-től, etc többi japán csodától. Nekem fontos, hogy jó érzés legyen ránézni egy autóra. Az európai -normálember- ízléstől olyan szinten eltérnek ezek a kocsik, a sok csicsás, túlbonyolított forma , hááát, kösz, de nem.
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #43722 üzenetére
Arbeitswerte, munkaidő, 1AW= 6 perc munka
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #43724 üzenetére
erre szokták mondani: há' vmibű meg kő é'nünk
-
lali81
tag
válasz Maxell014 #43799 üzenetére
ez jó kérdés, szerelők biztos hozzá tudnak szólni. Dízel helyett benzinest csak akkor vennék, ha megváltozik a vezetési profilom. Nála is ez a helyzet? Engem is érdekelne mondjuk milyen hibái vannak a motormak. Sokan azt mondják, hogy az F30 kidolgozási minősége csapnivaló. Én ennyire nem ismerem a típust, de azért az F30 is elég tág kategória, biztos a fapadosak nem hozzák azt a minőségi élményt.
Új hozzászólás Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Mobil flották
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore café
- YouTube
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest