- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- iPhone topik
Hirdetés
-
Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
ma A specifikáció viszont nem teljesen egyezik meg a kínai modellével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz FET-MEN #24204 üzenetére
Konkrétabban mi voltunk vele családos kirándulás Apám vasa ( Jobb lett volna a másikkal menni de sok km-et nem akarunk belerakni már ) Igen most ez az 1 volt belőle. csak a fotózásra jöttetek be akkor vagy maradtatok utána ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #26547 üzenetére
Erdekes, nekem is chippelt, de nalam meg soha nem volt gond a DPF-el, pedig nem volt gepi regeneralason 2 eve. A DPF, de foleg az EGR off-okat nem ertem...
Szerintem eleg gaz, mikor egy ilyen kategoriaju auto kormol. Egy Leon-nal, vagy Golf-nal meg elmegy, de nem itt. Ez csak maganvelemeny.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #26547 üzenetére
DPF-el semmi gond nincs,ha tudja az ember a tervezés és kivitelezés korlátait.
Tehát városozásra alkalmatlan egy nagy dízel vagy modern turbós benzines. Nemcsak a DPF miatt,egyszerűen belülről kokszolja magát össze a szerkezet,amit a DPF-nél vesz észre az ember az nem ott kezdődő jelenség...
Nálam aki nagyon ritkán használom az autót városban a 600-700km-es regen az általános...
A force regen pedig kifejezetten kerülendő a hozzáértők szerint,gondoljunk csak bele hogy megy végbe a folyamat...nyilván 1-2 alkalom nem gáz.
Én is azt vallom,mint ismerősöm:Városba 1400-1600-os szívó benzin
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #26645 üzenetére
Én télen -4 fokban próbáltam legyorsulni az A6 3.0tdi quattros ismerőst, és csak 110 után értem be. 255ös gumi helyett 225ös téli gumi, fagyott aszfalt, 1 másodpercig kb. csak egyhelyben gumipörgetés, mire elindult a kocsi..., 2 perce beindított kocsik, gondolhatod... Most gyorsulásin minden körülmény stimmel, kár idekeverni, mert a mocskos, dzsuvás, fagyos, jeges, olajfoltos aszfalton kicsit változnak az optimális körülmények, és az összkerék irányába billen a mérleg.
Ha már gyári adatok is szóba kerültek, nekem a gyári érték 1825kg, de eskü egyszer már lemérem, mert közel full extra révén tuti több, 7 másodperc a 0-100 és 245km/h a végsebesség, és chipelve tudok kb 6,3at és óra szerint 263at, ergo gyorsulásban szerintem elkenne az ugyanolyan nehéz audi (A6+). A 245 lóerős E93 330D-k viszont már 6,4 alatt gyorsulnak alapból, vajon mi lehet a trükkje (az 500nm-ről lett 520nm, de nekem ennél is több van, mégis csak picit vagyok jobb)?
Pár érdekesség, ha már találtam táblázatokat, mert látom meglepődtetek, de nekem akkor is ott fityeg +160-180kg hozzátok képest! (az +2-3 ember srácok )
Azonos motorú E92 330d-hez képest pedig +225kgE92 330D 231ps - 1600 (1615) - 6,6 --> E93asban 7,0s
E92 330D xdrive 231ps - 1715kg - 6,5
E92 330D 245ps - 6,0 [6,1] --> E93asban 6,4s
E92 330D xdrive 245ps - 5,8 [5,9]E92 335D 286ps - 1645kg - 5,9
E60 530D 231ps - 1665kg - 6,8
E93 330D 231ps - 1825kg - 7,0F32 430D 258ps - [1615kg] - [5,5s]
F33 430D 258ps - [1845kg] - [5,9s]
F32 430D xdrive 258ps - [1690kg] - [5,2s]
F32 435D xdrive 313ps - [1700kg] - [4,7s]F33 435D xdrive 313ps - [1925kg] - [5,2s]
F10 530D 258ps - 1770kg [1785kg] - 6,1s [5,8s] -> xdrive 1885kg 5,7s
F10 535D 313ps - 1810kg - 5,3s -> xdrive 1915kg 5,1s
F10 M550D xdrive - 1955kg - 4,7sAudi A5 3.0tdi quattro 245ps - 1665kg - 5,9s [7,1] (ez h lehet ennyire rossz automatával, elírás lenne?)
Audi A4 3.0tdi quattro 245ps - 1640kg - 6,1 [5,9] (ez meg most miért jobb manuális váltóval, holott könnyebb?)Tehát a bmw-nél 0,1-0,2-edet hoz a konyhára az összkerékhajtás a régebbi szériáknál azonos lóerő mellett váltótól függően, de cserébe +115kg a sima hátsókerékhajtáshoz képest (újaknál csak +75kg), ami autópályás gyorsításkor tuti, hogy hátrány, ill. végsebességnél is 250es korlát felett.
Az audik 50-75kg-mal könnyebbek összekerekesen az xdriveos bmw-khez képest (és mégis 5,8s kontra 5,9s az azonos lóerejű xdriveos bmw javára, mondjuk 520nm (1750től) kontra 500nm (1500tól) az alapján, amiket találtam), és csupán 40-65kg plusszsúlyt cipelnek a hátsókerekes bmw-khez képest.
Tehát gyári értékeket nézve egy E92 330D xdrive vinné a prímet 0-100on az újakat nem nézve.
Közben a most épp kifutóban levő Audi A4-es adatlapját nézve mégsem 1640kg lesz az, hanem 1715kg [1755kg], és 6,1s [5,9s] a 0-100, így viszont pacsi a bmw-nek, ugyanannyi a kg-juk, habár akkor már E90eshez kéne hasonlítani az A4-est, vagy az E92höz az A5-öst, de már uncsi, hogy 3 helyen kell ellenőrizni az adatokat, melyik a jó, úgyhogy nem nézegetem tovább.
Azért remélem szemet szúrt, hogy anno mennyire be volt harangozva, hogy mennyivel könnyebb a 4es széria a kifutó 3as coupe-hoz képest, ám ez csakis a kis motorokra igaz (a 30d-30d páros automata váltóval már egyforma súly), persze ezt már nem hangoztatják, igaz az xdrive "felsúlya" is kisebb lett.
Az én esetemben 1840kg lennék automata váltóval, az új 4es pedig 1845kg, csak ott már kötelező az automata, persze erősebb és modernebb a kocsi, ill. 7,1 kontra 5,9 az automata vs automata gyorsulása.
E60-hoz képest jól meghízott az F10 -
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #26700 üzenetére
Tempomat 70, tető lent, 30+ fok, klíma közben fújja arcba a hűst, zene bömböl, 5,3l/100 kb. 80km-t közlekedve.
Egyébként szerintem nem lehet a városi fogyasztásokat rendesen összehasonlítani. Vidéki megyeszékhelyen megtankoltam város végében, átmentem onnan majdnem a másik végébe (4,5km kb.), végig zöldet kaptam, tempomat 50nel döcögtem, és 5,5-ös átlagot írt ki. Nem mind1 ilyen kicsit távnál az sem, hogy elindulás előtt vagy után nullázom a fogyasztást, mert egy elindulás után kell vagy 300+m, hogy bekússzon a kijelző 9 liter alá. Ugyanez a menet elindulás előtt nullázva a fogyasztást már nem fog 6,3-nál kevesebbet mutatni.
Ettől függetlenül olyan igazi kemény budapesti dugóban, mikor 2 autónyit haladok 1 lámpaváltásnál, na olyankor 12,5 litert is láttam kiírva, aztán déli pályaudvartól nem volt dugó, és mire kiértem az m1esre, már le is kúszott 9,5 alá. Na ilyet vidéki nagyvárosban nem tudok produkálni, és az a 9,5 máris inkább max 8,5, és akkor még nem is tempomatoztam és nem is kíméltem a gázpedált.
(a +225kg-omat továbbra se feledjük, ezért amit írtál sztorit, nálam 5,8 alá soha nem menne, olyan 6-6,2-re tippelnék, aztán kitudja mennyit csal a computer) -
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #26744 üzenetére
Valszeg csak otthon rakatom be, kell egy rendes futomu allitas is utana, nehogy elkezdje nyirni a gumikat. Nem tudom van e hatassal a rugocsere a futomu beallitasaira, de nem akarok hulyeseget csinalni, csak azert, hogy elobb bekeruljon.
Egyebkent mennyire bonyolult, idoigenyes folyamat a cserejuk, tudja valaki? Otthon ugyis szet lesz kapva a gep rendesen ott alul is, szerintem majd belefer. Lesz dolga Hermannak rendesen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #26746 üzenetére
Meg mindig a 335D kope.
Bar a heten elgondolkodtam, hogy becserelem egy 2013-as 320D-re, de sajna lagzi lesz, szoval ktg stop. Meg mar jo lenne hazat venni, inkabb magamnak fizetem a 'rentet' a bankon keressztul, szoval lehet meg egy darabig megmarad az auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #26748 üzenetére
Most van meg 2 eve, szoval nem friss. Nem tudok kepet berakni, nem lett love az autorol azota normalis, amiota felkerultek az uj felnik.
Van... Nagyon sokba kerul fenntartani, iszonyu draga hozza minden. Reszben ezert is necces a hasznalt modell, sokat addig hajtottak, amig nem kellett ra nagyot kolteni. Utana megoldottak okosban, par dolog kikotesevel pl. hogy ne legyen karacsonyfa a muszerfal.(nem mintha egy 3-as vagy 5-os olcso lenne....)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz FET-MEN #26748 üzenetére
Szép, tegnap ültem egyben, de ahogy fogalmaztak akiket kérdeztem:
Mi történik egy átlag autóba ha tönkremegy a CD lejátszó?
Semmi, mész tovább.
És ha ez egy e65-ben történik?
Akkor simán lehet, hogy csak trélerrel viszik tovább.(lehet nem szó szerinti idézet)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
urban racer
senior tag
-
Cxgrav
senior tag
válasz FET-MEN #26774 üzenetére
Adom a dolgot! - de kellene egy általános példa, hogyan is nézne ki egy tag és totobájának jellemzése, hogy egységes képet mutasson a totyik eleje.
Példa:
Tag: Cxgrav
Széria kód: e39
Modell: 530dA
Motor tipusa: M57
Évjarat: 1999
Kivitel: Sedan
Színkód: xxxxx
Mióta tulaj: 2013
Miből ült át: bicikli
Képek: xxxxxSzerintem.
Picture me Rollin' by 2pac
-
-
válasz FET-MEN #26829 üzenetére
Mondjuk ezt a csipeléses témát soha nem értettem. Ha kell a nagyobb erő, akkor gyárilag nagyobbat kell venni nem? Vagy ennyire hülyék lennének a gyári mérnökök hogy figyelembe veszik a működési környezetet és az elvárható hosszú élettartamot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs