- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
Ludovicus
aktív tag
Sziasztok! Nov. 1. után is lehet voip hívást kezdeményezni Blue Mobile hálózatban?
-
Ludovicus
aktív tag
válasz #23310336 #4267 üzenetére
Én kedden indítottam a számhordozást, szerdán kaptam a levelet, hogy hamarosan keresnek, majd egy olyan nem fogadott hívásom volt, amelyik nem jelzett ki hívószámot. A futár tegnap hozta a kártyát a munkahelyi címemre, ahova kértem (egy megbeszélésről rángattak ki...), majd felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mikorra várható a számhordozás, de nagyon nem voltak képben, semmi pontosabbat nem tudtak mondani (talán 2-3 nap). Röviden ennyi. Volt már korábban is blue-s számhordozásom a családon belül, akkor küldtek egy levelet, hogy milyen időablakban jön a futár.
Plusz adalék, hogy kifejezetten 4G-s kártyát kértem, mikor megindítottam a számhordozást és egy 3FF 3D 64K HLR86 feliratút küldtek, amit talán az is - értelemszerűen még nem tudtam kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Ludovicus
aktív tag
Érdekes módon a számhordozásom 10 napig tartott, míg az ezzel kapcsolatos kötbér igényemet 2 nap alatt elfogadták. Az 5 ezret még nem kaptam meg, mert a bankszámlámra kértem utalni, ami hosszadalmasabb, mintha a telefonegyenlegemen írnák jóvá (ez 1 nap).
-
Ludovicus
aktív tag
Nemrég feltöltöttem a kártyámat, egyrészt, hogy kitoljam a rendelkezésre állási időt, másrészt, hogy levásároljam a play áruházban. Nos, ez utóbbi nem sikerült és mint az ügyfélszolgálat mondta, egyáltalán nem lehetséges. Az indok az volt, hogy a bluemobile-os vásárlások más csatornán működnek, mint a telekomosak.
-
Ludovicus
aktív tag
Most beszéltem az ügyfélszolgálattal, szintén márkaváltás miatt és elvileg átvezetik, bár kissé bizonytalankodott az ügyintéző, az mondta a legbiztosabb, ha lebeszélem. Korábban itt elhangzott, hogy az adategyeztetés telefonon is lehetséges, ami sajnos nem így van, mert a honlapról letöltött formanyomtatványt le kell pecsételtetni egy lidl alkalmazottal, majd postázni a Bluemobilnak.
-
Ludovicus
aktív tag
Sziasztok! Töltött fel valaki egyenleged jan. 31. után? Él még a +99/+33 perces akció?
-
Ludovicus
aktív tag
Az adategyeztetéssel kapcsolatban idézet a HVG két héttel ezelőtti nyomtatott számából: "A mobilszolgáltatók jelezték: bár közel másfél millió sim-kártya tulajdonosát ellenőrizték, a nehezen elérhető ügyfelek miatt sem tartják elegendőnek a következő másfél hónapot. A saját médiakampányt indító hírközlési hatóság is hajlik a határidő meghosszabbítására, nem hivatalosan az a vélemény formálódik, hogy őszig a feladat megoldható."
-
Ludovicus
aktív tag
Eddig is több érv szólt amellett, hogy vicc ez az adategyeztetés, itt egy újabb. Az ügyintéző hölgy elkérte a lakcímemet, kérdezem, melyiket adjam meg, válasz: azt, ahol tartózkodom. Rendben, tehát megadtam a tartózkodási címemet, de megemlítettem neki, hogy mikor a blue-s kártyát rendeltem, a lakcímkártyámon még csak az állandó lakcímem szerepelt, most tehát ezt rendezzük? Ha holnap számhordozást kezdeményezek, nem fog elakadni a lakcímek nem egyezősége miatt? Válasz: tessék befáradni egy lidl-be és ott bejelenteni az új tartózkodási címet. mi egy más rendszerbe rögzítünk...
-
Ludovicus
aktív tag
Próbáltam tegnap Feleségem számát online adategyeztetni karakterre másolva a születési helyet, de mindig visszadobott hibaüzenet nélkül az adategyeztető oldalra. Ugyanez történt akkor is, ha a saját adataimat írtam be. Valaki linkelt korábban egy oldalt, ahol az adatok egyezőségét lehet ellenőrizni, de nem találom. Kérem, küldje el még egyszer
[ Szerkesztve ]
-
Ludovicus
aktív tag
Júniusban online adategyeztettem, melynek során a nevemre vettem egy kártyát. Most beszéltem az ügyfélszolgálattal, mert márkaváltani szeretnék dominóra és kiderült, hogy a rendszer szerint áprilisban volt az adategyeztetés és továbbra is Feleségem nevén van a kártya. Ezt így mégis hogy? Pont azt szerettem volna, hogy én tudjam elintézni a márkváltást...
[ Szerkesztve ]
-
Ludovicus
aktív tag
A blue mobile -> domino márkaváltáson gondolkodóknak szolgálok friss aktualitással. Többen írtátok már, hogy nem egyszerű a folyamat, ez most ismét bebizonyosodott.
1. alkalom: viszonteladóhoz mentünk, fáradjunk át egy a hivatalos ügyfélszolgálatra
2. alkalom: hivatalos ügyfélszolgálat egy vidéki városban: az egy szem ügyintéző éppen helyettesíti a szabadságon levő kollégáit és miután a cetlijei között turkál, közli, hogy ehhez a modulhoz nem hagytak ott neki jelszót, így nem tudja elindítani az ügyintézést, jöjjünk vissza pár nappal később
3. alkalom: ugyanaz az ügyfélszolgálat pár nappal később: valami probléma van a címadatokkal, így a márkaváltás nem megoldható
4. alkalom: ilyen nem volt, fogtam egy tavaly rendelt frissen aktivált voda tuti sim kártyát és egy héttel később gond nélkül ráhordoztam a blue-s számot... Innen lesz egy hónap múlva számhordozás dominóra.A konklúziót itt már többször is levontuk, ez az eset ennek csak egy újabb bizonyítéka.
-
Ludovicus
aktív tag
Voltam nemrégiben egy tpontban és márkát akartam váltani dominora, de azt mondták, jöjjek vissza máskor, mert ezt csak hétköznap 9 és 5 között tudják megcsinálni. Mivel annyi dezinformációt hallottam már a témában, a márkaváltók meg tudják ezt erősíteni?
-
Ludovicus
aktív tag
Aktuális infó bluemobile -> domino márkaváltásról: pénteken munkaidőben vittem át 3 számot kb. 20 perc alatt, az egyenlegeket nem vitték át, ingyen volt (tehát a sim kártya árát sem kellet kifizetni) és nem volt probléma, hogy az egyik blue-s kártyánál még a régi lakcímem szerepelt a rendszerben. Kaptam 40 perc lebeszélhetőséget bármely irányba és 500 mega netet.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!