Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs1956

    senior tag

    Sziasztok!

    Rendelt mostanában valaki a C&A online shopból?

    Két nap eltéréssel rendeltem egy 40, és egy 50 eurós nadrágot, mindkettőt paypallal fizettem
    Az elsőt még visszaigazolták, a másodikat már nem.
    Feltelefonáltam a magyarországi C& A vevőszolgálatot, ahol közölték, hogy ez egy külső cég akik a C&A termékeket árulják, és semmi közük nincsen hozzá, annak ellenére hogy a C&A honlapjáról jutottam el hozzájuk.
    Két emailt is írtam , mindkettőre 1 percen belül jött a gépi válasz, amit google fordítóval ide linkelek:

    " Kedves C&A Online Shop vásárló!

    Köszönjük e-mailt a xxxxx jegy számmal.

    A nagyszámú kérés miatt jelenleg nem tudunk válaszolni az üzenetére a szokásos időben. Ezért kérjük, hogy legyen türelmes. Természetesen a lehető leghamarabb feldolgozzuk kérését.

    A következő linken információkat talál a jelenlegi helyzetről és a rendelésre gyakorolt ​​lehetséges hatásokról:

    https://www.c-and-a.com/eu/en/shop/service/covid-19


    Ha további információkat szeretne megadni a kéréshez, kérjük, küldjön egy e-mailt, és használja a fenti jegyszámot a tárgysorban.


    Senki sem tudja, mit hoz a következő hetek - de fontos számunkra, hogy továbbra is kellemes vásárlási élményt nyújtsunk Önnek.

    Ragaszkodjunk össze, csak együtt fogjuk átjutni erre a helyzetre.
    Vigyázzon önre és családjára, és kívánjuk, hogy egészséges maradjon.

    Üdvözlettel
    a C&A Online Shop csapata

    Szerintetek hogyan tovább? Ez egy átverés, vagy várjak türelemmel?

Új hozzászólás Aktív témák