- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
zebra_hun
addikt
válasz anubis6 #28296 üzenetére
Tegnap melóból kicsit utánaolvastam ennek a renderahead dolognak, ill 10 percet éjjel egy próbára megejtettem. Nem tudom mi az igazság, fórumokon azt írják, hogy ffr ki az az 1 frame, tehát normál. Ffr be, az meg 2 frame. Azt hittem 3 az ffr bekapcsolva. Ami biztos, van annyira jó gépem, hogy kikapcsolt ffr-el is játszható simán, de a min low fps-ekbe már látszódik. Értem ez alatt, hogy nem stabil kisimult, hanem tüskés és be tud esni nemcsak a 0.1, hanem az 1% is. Gsync monitor teszi a dolgát, tehát teljesen jó, ha nem lenne kiírva, meg nem mondanám, hogy tüskés e vagy sem. Viszont ez a 10 perc alatt nem tudtam megállapítani azt sem, hogy jobb e vagy sem :) Ahogy értelmezem, de nem biztos hogy jól látom, pontosan 6.9ms a bukó fix 144 fps-nél. 1 frame a minimum, ez a normál, ha pedig a ffr tényleg 2, akkor az +6.9 ms és egy teljesen sima játékélményt kapunk. Sztem ez a kis késleltetést a prok sem veszik észre, nem hogy én, aki szúnyogokat csapkod, sörözik, 5 percenként kijár cigizni játékos. Persze ez akkor igaz, ha 2 az előre készített képkocka. Ha 3, akkor 14ms a plusszba jelentkező késés. Azt is írták, hogy -1 értéket kell megadni a user cfg-be, akkor az nvcp-be lévő menü lesz a felelős, tehát onnan szabályozható. Passzolom, majd ha lesz időm szórakozom vele, ezek inkább kérdések, user cfg-vel nem foglalkoztam. Én úgy játszottam ami nekem bejött, hogy nem állítottam semmit sehova. Nvcp maradt ahogy megcsinálták, semmi vsync meg az az alacsony késleltetést nem kapcsoltam sehova. Játékban is csak az ffr volt be, alatta a vsync meg a memory hülyeség az ki volt kapcsolva. Esetleg erről a parancsról írhatnál, bár ahogy én értelmeztem, pont nincs semmi haszna, hiszen egyik esetben 1, a másikban pedig 2 az előre készített framek száma. Thx, üdv., z
-
#50433536
törölt tag
Ha unatkozna valaki: [link]
194/10
Aimbot kimaxolva... repülő- , tank- és "minden is" aimbot, falon és dombon keresztül, pisztollyal headshot a pálya másik feléről takarásból...
Hiányolom a repertoálból a repülést, a teleportot és a láthatatlanságot, amikor csak a fegyver rohangál a pályán...
Kérdés: Mivel és hogyan érdemes tömöríteni a videókat? Hogy kell beállítani, hogy a végleges videó ugyanolyan éles legyen, mint az eredeti, csak a kivágások miatt kisebb legyen a mérete?
Az eredeti háromszor ennyi időtartam és csak 1.8Gb, fullHD-ban. Kivágtam részeket és tömörítettem közepes minőségben és így is 1Gb lett, de sokkal rosszabb a kép. A MovaviVideoEditort használtam, mp4, H264 és mpg kodeket is poróbáltam többféle felbontásban és bitrátával, de az eredmény vagy rosszabb képminőség, vagy nagyobb méret lett.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz zebra_hun #28298 üzenetére
(#28299) FollowTheORI
Mesh quality felvittem nem segített, meg a legalsót is felvittem
Textura még nem állítottam, de amúgy melyiket a kettő Textura izéből?
Irtó zavaró hogy a semmiből rám lőnek én meg nem is látom hogy ott van, nem is merek annyira menni előre mert nem látom az ellenséget
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zebra_hun
addikt
A texturából én a gyengébb gépeken inkább a high-ot ajánlom, és a másik kettőből is. A mesh quality az a tankodnak a hálószerkezete, minél nagyobb, annál kidolgozottabb. Arra húzzák rá mint egy "bőrt, lepedőt" a textúrát. Az pedig a fotó felbontása, minősége. Én azt hittem, hogy a mesh quality-vel növeli a játék egyenesen arányosan a "popup"távolságot az objectekre a high fidelity objects amount-tal. A textura filter legyen eggyel alatta a textúra minőségnek. Ezek szerint nem jól tudtam, majd valaki itt elmondja, aki jobban tudja. Többi beállítás csak zavaró tényező. Aki full ultrán játszik, tegye, engem nem zavar, de csak hátránya lesz belőle. Engem is érdekel, utánaolvasok majd.
-
Topikgazda
A többi nem számít ebben, akkor az tényleg bug. Van hogy a pacific dlc-vel bejött járművek nem látszanak néha távolban, bár én csak repülőknél láttam ilyet néha... de relative ritka.
Főleg pont Panzerstrom-on.Mást nem tudsz tenni, ez így jó, nekem is így van beállítva minden.
Csak a DX12 más meg FFR off és én a gpu restricted is bekapcsolva hagytam, de annak ehhez megint nem sok köze, meg elvileg low-on nem is számít.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
bul07
nagyúr
válasz FollowTheORI #28306 üzenetére
Hát az szuper, lehet vga driver bug
De most ezért rakjak fel egy régebbitNagyon rossz mert gumi kereküvel messzire is könnyű célozni, a páncél tőrő lövedéknek elég kicsi az esésse, így szinte csak a nagyon pancserok nem tudnak messzire lőni
És mellé még nagyott is sebez rajta ha meg úgy kapja a motort is megütti akkor meg mennekülni se egyszerű[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
anubis6
aktív tag
válasz zebra_hun #28302 üzenetére
Kár számolgatni, érzésre lődd be, ennyi Ha neked az alap jó, legyen úgy, ha segít állítsd át.. nekem bf1-nél volt 2 azt hiszem, hogy jó legyen az fps\érzet arány, bfV-nél csak kikapcs, itt nem állítgattam
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
zebra_hun
addikt
válasz anubis6 #28308 üzenetére
Az az igazság, ffr-el stabil 144. Értem ez alatt, hogy a min 1% is 144-en van, nem esik be. Ffr off, 120-ig beesik. Ahogy keresgéltem a user cfg-hez a hozzávalókat, beleakadtam egy számomra érdekes sorba. Alapból, ha jól tudom, 6 mag 12 szál a plafon, amit a bf5 használ. Van 2 sor, ahol nálam a 10 mag + 10 szál esetén 20-at kell írnom. Így mentem egy kört, teszteltem az 1-et, ugye ahol a legkisebb a késés, voálá, még a 0.1% elpatkoláskor sem esik be. Magyarul ffr off, és atom stabil. Nem akarom elkiabálni, de nagyon úgy fest, jobb mint valaha. Nem tudom, hogy ez most valójában használ, vagy bemagyarázom magamnak, sok időm nem volt tesztelődni, de hogy spawn képnél sem esett be, az fura. Egyenlőre ennek jobban örülök, ha a cpu-t normálisan kihasználja. Jelenleg semmi nincs bekapcsolva, sem a játékban, sem a nvcp-ben. Eddig is csak a ffr volt, fura. Ilyen motion blur meg fene tudja mik vannak benne, gondolom valamit butít a grafikán, de nem vettem észre semmit. Vga bírja a minden ultra beállítást is, ez így volt készen, csak a proci magok és szálakat írtam át, illetve kipróbáltam az 1-es és 2-es renderahead limitet. 1-es is ok, tehát marad így. Köszi, különben nem találtam volna erre a procis dologra. Remélem az új bf képes lesz 10 magot használni alapból, nem kell ilyen kézzel írogatott procedúra.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A windows alapból DX11 alatt maximum 3 frame "előre kiszámolását" engedi, tehát ennyi lehet a sorba betéve előre (queue). De ez csak a max, a géped erősségétől függ, hogy mennyit tud valójában kiszámolni előre.
DX12 alatt nincs ilyen, a játékmotor mondja meg mit szeretne.BFV esetén:
DX11 FFR ON: operációs rendszer/driver mondja meg... alapból 3. (bf ahead limit -1)
DX11 FFR OFF: a limit 1 frame (bf ahead limit 1)DX12 nincs ilyen, tehát alapból mindegy FFR on vagy off, a BFV motor 2-re állítja. (bf ahead limit 2)
Ez a legjobb beállítás, ezért mondom (-juk) hogy DX12 és FFR off a jó.
És mivel DX12 alatt a grafikus scheduling is sokkal hatékonyabb, a CPU threadinggel sem kell vacakolni.DX11 FFR on a lehető "legrosszabb" beállítás (alapból), főleg ha még erős géped sincs ami magas fps-t tud kitolni magából.
Plusz. DX11 alatt lehet a driverben mókolni.
Nvidia esetén a low latency beállítással lehet ezt a queue-t variálni.AMD oldalon meg akinek az van meg tudja mondani mi ezzel az ekvivalens.
DX12 alatt ez sem megy.Meg ügye akkor lehet még szórakozni a user.cfg-s mókolásokkal, és pl a grafikus processzor thread-ek állítgatásával.
De ha valaki nem cserélgeti a drivereket, windows, hardvert mint az alsógatyát, az szépen belövi DX12 FFR off (vagy mindegy valójában ) ránk halgat és játszik simán.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Topikgazda
Agymenés :
Sokan modják, hogy érzik a 60fps (16.6 ms) és a 120fps (8.3ms) között a különbséget input meg megjelenítésben is. A kettő között van pont 8.3ms.
Ha neked erős géped van és FFR on (alapon), és mondjuk stabil 144fps (6.9ms), és 3 képet előre kiszámoltatsz (1 épp megjelnítve és 2 még kiszámolva előre).
Az 2x6.9ms = 13.8ms késésed lesz/lehet akár. Szóval érezni fogod, ha erre érzékeny ember vagy.
Hiába lesz 144fps átlagod (akár minimumod is).
Ha lassabb a géped, ez akár nőhet is, attól függően mennyi a frametime és hány frame-et képes előre kiszámolni.Ha ezt értjük, akkor mostmár azt is miért rossz az FFR ON.
Meg az is mik ezek a low latenci módok, meg amik most jöttek be NV Reflex meg AMD mittoménmi és miről szólnak.Az ideális az 1, ha elég gyors a géped. 2 az optimális (hw kihasználás szempontjából - 1 megjelenített épp, és 1 előre) az 6.9ms a fenti esetben pl. Az még épp elviselhető, vagy akár nem is érezhető a többség számára.
A DX11-12 közötti kérdést, meg pont a cpu limit miatt nem kérdés, akármilyen procin a DX12 sokkal hatékonyabb.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
zebra_hun
addikt
válasz FollowTheORI #28314 üzenetére
Pont ugyanezt írtam le lejjebb ;) Mondanivaló lényege az volt, hogy nem is tudtam, hogy a játékot rá lehet bírni a 10/20 szálas procira. Ezt mondjuk ennek a kesleltetéses dolognak köszönhetően találtam, nem ez volt a terv. Sajnos napokig nem leszek a gépem közelébe, így kijelenteni biztosra nagy butaság volna, de ez bárkinek jól jöhet. Eddig sem panaszkodtam, ezutan sem teszem :) Megjegyzem azért, eddig fogalmam sem volt ezekről, nem is figyeltem, most már legalább világos, de még azoknak is, akik ugyanígy nem figyelték.
-
qukesz
senior tag
válasz FollowTheORI #28312 üzenetére
Kedves topik gazda!!!
Ezeket mind elolvasva akkor mit javasolsz az én esetemben??
Adatlapomon a konfigom.Köszönöm.
Mindig válaszolj ha kell ha nem !!!!
-
Topikgazda
válasz qukesz #28316 üzenetére
Leírtam már... DX12 (és FFR off, de mindegy).
A többi meg bul07 képein látszik, minden low, blur anyámkínja kikapcsolva.
Egyedül a mesh, meg az utlsó high quality object lehet maxon.Ez a "kompetitiv" beállítás... aztán egyéni hogy ezen felül ki mit kapcsol be, hogy esetleg szebbet lásson, vagy a gépe mit bír még.
Egyéni preferencia, de én a TAA-t is maxon használom. Talán kevésbé homályosít úgy.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
qukesz
senior tag
-
zebra_hun
addikt
Na, lett élet a topikba pozitív értelemben Nem zavar az állandó leszólása a játéknak, de ez csak jobb, mint az ilyen olyan sz@r, meg csíter mindenhol stb. Szerintem mint játékmotor, ez a lehető legjobban sikerült rész a Bf1942 óta. Hiányossági vannak, de attól eltekintve ami viszont van, az nagyon jól működik. Gépigénye is eszméletlen optimalizált, a 980ti-vel is simán játszható, 1080ti-vel meg abszolút tökéletes 2k-ban. Új Bf meg ne legyen rosszabb ennél, beígért dolgokkal meg mondhatnám akár tökéletes is lehet.
-
zebra_hun
addikt
válasz Pro!Petya #28320 üzenetére
Még nem tudom, hogy valójában működik e a dolog. Ha rákeresel a user cfg-re, találsz benne a cpu magszámra és szálakra parancsot. Beadtam neki a 20-at, ment frankón. FFR nélkül nem tudtam tartani a szokásosat, 1-es képkocka előredolgozással, viszont ezzel még egyesen is tartotta. Ezt a parancsot nem tudtam fejből, így nem tudom mit mutat, meg el is felejtettem. Örültem, hogy volt 20 percem egyáltalán majdnem egy kort végigtolni. Azért is nem esküszöm, mert ahol ezt találtam, kompletten letöltöttem, aztán betettem, csak a magszámot, és az ffr-t írtam át. Ott is a 2-t ajánlják, csak tesztre írtam át 1-re. Ha nem találod, adok linket, én nem tudom mostanában tesztelni.
-
bul07
nagyúr
válasz zebra_hun #28319 üzenetére
Csak neked
Ma hajnali görény
(35:0 tankkal volt, de mivel aki fedezékből kilépett kapta a fejest sok esély nem volt kilőni a tankját)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz zebra_hun #28323 üzenetére
Nem is azért, csak hiányoltad hogy nem szidom a játékot
(Mert én szoktam )Na meg arról még képet se csináltam hogy a balanc megint miket alkotott, egyik oldalon 23 játékos másikon 15, na és hova rakta az új játékost, persze hogy a többhöz, így már 24:15 volt az arány
Ha a Battlefield 2042, ez a két dolog nem lesz a fenne megeszi azt is, valami csalás szűrés, meg rendes balanc, vagy legalább annyi hogy pálya induláskor kiegyenlíti a két oldalt
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Pro!Petya
addikt
válasz zebra_hun #28321 üzenetére
Akkor dobd a linket pls ,mert amit én találtam az nem müxik.
"Thread.ProcessorCount
Thread.JobThreadPriority"
Ezeket próbáltam....de hiába adok meg többet akkor is max 12 -őt ír.
Ha viszont csökkentem akkor azt beveszi.[ Szerkesztve ]
Audeze Maxwell * Alienware AW3423DWF * LG 65" C2 * Samsung Q935B * Nv Shield Pro * Edifier S360DB *
-
zebra_hun
addikt
válasz Pro!Petya #28325 üzenetére
Ez az. Ez hivatott dolgoztatni a többi magot is. Még nem volt időm tesztelni rendesen, csak beírtam, aztán mentem egy kört. Érdekes különben, feladatkezelőben mind a 20 szál pont annyira volt régen is terhelve, mint az összes többi. Intel topikban magyarázták el nekem, hogy az délibáb, nincs a világon olyan játék ami úgy lenne megírva, hogy kihasználja a mai sokmagosokat. Akkor köszi a tesztet, majd azért próbálgatom én is. Jó lenne, ha menne, ill mi a biztosíték, hogy a parancs beírásra helyes a kiírt szöveg. Akármennyire is erős géppel játszom, ffr-t kikapcsolva az 1% 120-ra állt be, a 01% meg 90-100 körülire. Ezeket csak emlékezetből írom, kb ilyen volt, de ne vedd kp-nek. Ezt a user vackot betettem, szintén ffr nélkül, amit már megérez a vasam, erre stabilan tartotta a 0.1-et is 138-on elkapálások után is. Tehát direkt nem nyomtam startot elpusztulás után. Az is lehet, az a sok vicik vacak adott stabilitást, benne hagytam azt a kb 15 parancssort, ami mindenhol fellelhető és fogalmam sincs micsodák. Sajnálom ha nem jön be, köszi a tesztet azért.
-
showtekk
csendes tag
Sziasztok!
Végre sikerült újra videókártyához jutnom és igy visszatérni a Battlefield Vhöz is, viszont amit észrevettem, hogy játék közben (grand op) a procim 80-90fok között ugrál, amit azért elég soknak tartok. Régen is (tavaly tavasz, ősz) mikor játszottam vele a bfnél mindig magasabb volt a hőfok mint más játékoknál, de inkább 70-80 volt mintsem 80-90. i7 8700k-m van egyébként 4,8Ghz-re húzva, amit most direkt emiatt visszavettem 4,5-re és a voltaget is lejjebb vettem, de sokat nem segitett. Hutésem, ház szellőzés minden rendben van egyébként, teljesen mindegy milyen játékkal játszom, akár hasonlóan CPU igényessel is nincs ilyen gondom, nagyon 60-65 fölé soha nem megy, de Battlefieldben már a menüben is van, hogy a 70-et nyaldossa (pedig régen ugye bf-ben sem volt ilyen gondom), az csak hab a tortán, hogy játék közben a GPU használat 1440p-n is 40-50% csak (dx12ben 70 körüli), menüben meg 99%... Rengeteg dolgot megpróbáltam már, supportal is beszéltem, (bár ne tettem volna ) esetleg valakinek van ötlete mi lehet a gond? Vagy fogadjam el, hogy kazánná válik a gép mig esténként bf-ezek.. -
showtekk
csendes tag
válasz Astroboy #28328 üzenetére
Van klima a szobámban és a szobahőmérséklet nem 30fok, hogy indokolt legyen 20fokos növekedés. Illetve továbbra is ott tartunk, hogy semmilyen más játéknál nem jelentkezett ez a drasztikus hőfok emelkedés, olyanokban sem amik hasonlóan cpu igényesek és akár 80% fölött használják a procit. Azért ezt a problémát én akkor sem tudnám lerendezni ennyivel, hogy nyár van ha nem lenne klimám.
[ Szerkesztve ]
-
zebra_hun
addikt
válasz showtekk #28327 üzenetére
Ahogy Astroboy írja, nyár van. Ezek a kazán gépek még fűtenek is az eleve meleg szobába. Egy normálisabb aio-val faraghatsz lefelé, bár nem tudom mivel hűtesz. Kuka meleg van...
@ProPetya: bocs, hülyeséget írtam. Ffr2-vel mentem, nem is eggyel. Olyan mintha dx12 lenne, szóval benéztem... Magokat nem néztem, de azt meg elhiszem neked.
-
showtekk
csendes tag
válasz zebra_hun #28330 üzenetére
Nem akarok offolni, de leirom még1x mert úgy látom, nem ment át, klimás szobában ülök, 1 fokkal nincs melegebb most ahol játszom mint télen, szóval ez a magyarázat, hogy nyár van nálam nem játszik. Tavaly nyáron is játszottam a BF-el akkor sem volt ilyen gondom, most van először.
Persze értem én, hogy van különbség 80 és 80 között is és irtam is, hogy a bf mindigis durvábban használta a procimat és mindigis komolyabb hőfokokat produkált (más játékokban 60-65, itt 80) de most hirtelen a semmiből jövő 90+ fok azért számomra érdekes, ahogy a gpu használat 40-50%a szintén.
[ Szerkesztve ]
-
zebra_hun
addikt
válasz showtekk #28332 üzenetére
Szia, akkor még nem frissítettem le a bfv topikot, nem olvastam a klímás részt. Az is lehet, hogy egy jobb vga-t vettél ami jobban megdolgoztatja a procid. Nem vagyok pc guru, de pl nálam 45C a cpu. A játéknak nincs baja, persze nálad attól még lehet. Nem ide készült fotó, de láthatod, nem forral fel nálunk semmitsem jobban mint 1 éve.
[ Szerkesztve ]
-
showtekk
csendes tag
válasz zebra_hun #28333 üzenetére
Szerintem nálam erősen van, csak nem tudom mi, azért is irtam ide, hátha valaki tud valamit ajánlani. Nem vettem egyébként sokkal jobb kártyát (3070->3070Ti) 45fok az derék, annyim sosem volt, de én a 80al is el lennék a 90 az ami zavar, mert azt néha felugrál 95 körülire is ami már biztosan nem normális és extrém. Általánosságban egyébként biztos nincs baja a BF-nek de az biztos, hogy nálam pl a BFV és az origin produkálta eddig a legtöbb furcsaságot mint most a cpu hőfok és az 50%os GPU használat.. Most amúgy visszanézegettem a hozzászólásokat és a config file-ba én is beleirtam ezeket a Thread.ProcessorCount parancsokat és 10perc teszt alatt most visszatért a 70-80fok. Abban valaki tud segiteni, hogy milyen értékre érdemes állitani, reddites fórumon láttam, hogy 1el nagyobb számot kell irni mint ahány szálas a proci, tehát az én esetemben 13 mivel 12 szálas?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz showtekk #28327 üzenetére
Azért mert gondolom sokkal erősebb videokátyád van most, ami igényli a nagyobb procterhelést is (meg maga a kártya is sokkat több hőt disszipál a házba). Szóval ennyi. Nagyobb terhelés nagyobb hő.
Vagy előtte is RTX3070-el játszottál?
A kihasználásra meg neked is azt tudom írni, DX12 és minden megoldódik.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
showtekk
csendes tag
válasz FollowTheORI #28335 üzenetére
3070-em volt, most 3070-em Ti-m. Ezenkivül semmi nem változott, sem külső tényező, sem gép terén. Ezért tartom érdekesnek ezt a hirtelen hőfok emelkedést. 80 is sok volt, de az még belefért, a 90 az már nem fér bele. Este letesztelem komolyabban, de ezek a threades parancsok a user.cfg-be úgynézki beválnak, most 70-80fok volt ismét a hőfok.
Dx12re átváltottam valóban jobb, bár a 70%os GPU kihasználtságot még mindig kevésnek tartom, de sokkal jobb mint a 40-50!
-
zebra_hun
addikt
válasz showtekk #28334 üzenetére
Akkor válaszolok sorjában. Bfv bench az nincs, msi afterburner progival iratom ki a számomra hasznos dolgokat. Nem tudom mennyire ismered, lehetne róla sokat írni. Az fps log-okat is az csinálja, jól jön stabilitás ellenőrzésre. Cpu. Sajnos a 8700k a 3070Ti-nek kevés, nekem is az volt, de amikor megvettem az első 3080 Gainwardot, rájöttem a min 1% fps-ekből, hogy gyengusz. Delideltettem, dupla toronyhűtő, 5.1GHz, ez már brutál OC, de nem volt az igazi. A 3070/80 nagyobb procit vár, érdemes leváltani, pedig a kedvenc cpu-m volt. Most 10850k és rtx3080 kombóval jár a cuccom, kényelmesen, semmi extrém OC, a minimum fps-ek is tök jók. Egyszerűen jóval erősebb a cpu, mint a 8700k. A 3070Ti a legjobb választás volt tőled, ahhoz dukálna egy erősebb cpu, nem ajánlok semmit, sok jó van. Menü alatti dolgokkal ne foglalkozz, sajnos ilyen vacakul csinálják meg a mai játékokat, egy borzalom. Én használok egy funkciót az msi afterburnerrel együtt telepedik fel a Riva Tuner-t. Vele tudod korlátozni a felesleges fps-eket, így kordában tudod tartani a fogyasztás, teljesítményt és a hőmérsékleteket. 144Hz-es monitorom van, tök felesleges ennél nagyobb fps-t kicsikarni a vga-ból. Monitor OC üzemben is 165, nem kell. Ezzel egy csomó melegedést meg lehet spórolni, úgysem tudja a monitor megjeleníteni. Érdemes még aláfeszelni a vga-t, (undervolt), ez még minusz 10C. Ez a pár trükk, jelentősen csökkenti a meleg gyártását úgy, hogy teljesítményt nem veszítesz. A 8700-al te csak vga undervoltot tudsz csinálni. A Ti befűt rendesen, jobban mint a sima 3070. A user cfg-t most kezdtem el, sok mindent nem tudok arról mondani. A proci melegedést meg a leg egyszerűbb tesztelni, Cinebench R23 tesztprogi, aztán megnézni meddig melegszik. Jobban leterheli mint a Bfv. Hwinfo progi legyen mellette feltétlen, mert ha túl meleg, tudd azonnal megállítani. Az nagyon jó cpu terhelésre és tesztelésre. Mag hőmérsékletet feltétlen monitorozva, túlmelegedhet. Érdemes a gépet is tesztelni, vga-t szintén. Superposition 4k optimized-del tudod terhelni a videókártyád. 2 perc kb, meglátod mennyire melegszik fel. Persze hwinfo végig! Itt van pár kép összehasonlítani, de ez vízhűtéses a cpu és a vga is.
-
showtekk
csendes tag
válasz zebra_hun #28337 üzenetére
Köszi szépen a részletes leirást! Igen érzem én is, hogy a 8700K már kevés, viszont ha jól tudom novemberben jön az új Intel széria is és akkor terveztem a cpu/alaplap/huto cserémet, vagy az új 12. genre vagy másra, még nem döntöttem el, de akkor tisztábban látom majd a helyzetet úgy is. Az undervolt és a rivatuneres korlátozás egyébként nem rossz ötlet, megpróbálkozom vele, a threades megoldást pedig este letesztelem, (ha valaki tud segiteni, hogy mik azok a parancsok és értékek amiket 6mag 12szálhoz kell irni azt megköszönöm!) ha sikeresen visszamegy a hőfok 70-80közé tartósan akkor már elégedett leszek, azzal kihúzom novemberig!
-
Topikgazda
-
showtekk
csendes tag
válasz FollowTheORI #28339 üzenetére
Nem semmi ilyesmit. Abszolút "kompetetiven" van beállitva minden. De lehet akkor egész egyszeruen azért ilyen kevés mert kevés a kártyának a 8700k, bár itt tenném hozzá, hogy eddig a 3070el nem volt ilyen gondom és 99% volt ott, annyival meg azért nem jobb a Ti, hogy ilyen bottleneck legyen.
zebra_hun: Semmi gond! Köszönöm, hogy időt szántál rá!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz showtekk #28340 üzenetére
Hát lehet, de ennyire azért nem kéne. De akkor passz.
6900XT-vel:
Ryzen 7 vs. Core i7: Revisiting the 2700X vs. 8700K | TechSpot
Van hova upgrade-elni.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
showtekk
csendes tag
válasz FollowTheORI #28342 üzenetére
166 átlag fpsem kéne, hogy legyen 1440p-n? LOL! Mondjuk átlagot nem tudom, de fix, hogy közelében sem vagyok ennek, lowon sem. Nyugtass meg, hogy ez a stat ez single playerre vonatkozik vagy kisebb modokra mint a 64es grand op!
-
Topikgazda
-
showtekk
csendes tag
válasz FollowTheORI #28344 üzenetére
Igen, közben rájöttem csak már nem tudtam se szerkeszteni sem törölni a korábbi hozzászólást, amúgy lekopogom jelenleg a 70-80as hofok redukalas sikeres volt.
-
Jocikablack
tag
Sziasztok!
WQHD felbontáson játszom a játékkal, ultra grafikai beállításokkal. Nem igazán tudja tartani a 144 fps-t. A DLSS kapcsoló inaktív, és a DX12 is. A DXR mmenüpont hiányzik a grafikai beállításokból. Viszont a felhasznált videómemóriát kevésnek találom 5GB körül. A videókártya kihasználtsága 60-75% között mozog. Nincs throttling. I9 9900K/RTX 3090.. Van erre valami megoldás, hogy stabil 144 FPS meglegyen? -
Astroboy
őstag
válasz Jocikablack #28346 üzenetére
-Driver friss?
-Nvidia vezérlőpult / 3D beállítások / képbeállítások fül alatt a "3D alkalmazás határozza meg" van bejelölve? Mert ha a legalsó, vagyis a "használja az én beállításaimat a köv. hangsúlyozva" akkor szokott ilyet.
-procid játék közben hány %-on malmozik? -
zebra_hun
addikt
válasz Jocikablack #28346 üzenetére
Ha Astroboy lépések után sincs Dx12, akkor helyezd át a BattlefieldV könyvtárat, ne töröld!!! valahová, a játék létrehoz egy újat. Ugye nem használsz user.cfg-t? Ha igen, töröld. Ha eddig semmi: Futtatás " dxdiag", ott teszteli a géped. Ennyi ötletem van az inaktív kapcsolódra. Dlss nincs. Először tedd rendbe a géped, utána nézz fps-t.
Üdv., z[ Szerkesztve ]
-
Jocikablack
tag
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...