Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz sambenez #5556 üzenetére

    Az ebayes eladó inkább azért nem küld ide terméket, mert sokan azzal élnek vissza, hogy a nyomkövetés nélküli csomagokra automatikusan refundot nyomnak, hiába kapták meg időben. De azért nem fognak minket feketelistára tenni, mert mondjuk a beígért szállítási idő duplája után vagy sosem érkezik meg egy termék és esetleg joggal kéri vissza valaki a pénzt.

    Valóban gerinctelen dolog, refundot kérni olyan termékre, ami már a kezünkben van, csak nem tudja bizonyítani az eladó, meg az is szemét húzás, hogy mondjuk néhány napot késik valami (miközben esetleg látjuk is a nyomkövetésen, hogy úton van csak csúszik mondjuk vámeljárás, stb. miatt) és már reklamálunk ..... de szerintem most nem erről beszélünk!

  • V/

    Topikgazda

    válasz sambenez #5556 üzenetére

    Félreérted.
    Egyrészt ez a szöveg lenne a "javasolt reakció" a folyamatos időhúzásaikra és azért kell az eredeti hozzászólás is, amire írtam a választ mert úgy értelmezhető.

    Sajnáljuk. Járt a helyi postán?
    - (Ítsanyád...) Igen, többször is! Nincs ott, szeretném, ha újra postáznák.
    -Refundot szeretne vagy küldjük újra?
    -(Ez retardált, komolyan!) Igen, küldjék újra, mint már írtam! Kétszer...
    -Rendben, elküldjük újra. De ha mégis megérkezne az eredeti, akkor ki fogja fizetni?
    -(Kész, feladom... Ki, B+, 3$-ért megtartom a gerincem.) Yes!"

    Azután írtam azt is, hogy ez nem lehetséges.
    Megoldották, hogy ilyet ne tudjak írni,...

    És írtam azt is hogy ki szoktuk, szoktam fizetni, így a sunnyogás megjegyzésed nem egészen igaz, nem is veszem magamra.

    De itt mindannyian tisztességesen helytállunk és a nyilvánvaló vissza nem térülő veszteségeink ellenére újból kifizetjük a trehányságuk miatt késve érkező terméket. Senki nem állította azt, hogy nem fizettük ki eddig.

    És nem a vita miatt, de tudják a Sanghaji problémát és semmit nem tesznek, ezért inkább ők sunnyognak.
    Az is tény hogy ebben az évben 3 vásárlási alkalommal beírták a nyomkövetési számot, vártam hogy megérkezzen, aztán miután kiderült 45-47 nap után, hogy el sem küldték sajnos nem voltak képesek a pénzt visszaadni önként, mindhárom esetben a PayPal-on kellett dispute-t indítani. Pedig a szerződési feltételekben nem ez van írva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák