Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz V/ #11897 üzenetére

    2 A
    Szolgáltatáson kívül esik: úgy értsem, hogy: Egyéb hiba esetén, ami nem a kijelzőtörésből fakad, pl. fekete képernyő, villogó képernyő, és folyadék által okozott kijelzőhiba?

    Szóval elvileg, ha leejtem, betörik a kijelző elől, de hátul patika a hátlapja. Akkor elvileg él a garancia.
    Viszont, ha villog a képernyő, vagy fekete lesz, ami nem úgy történik, hogy leejtettem, akkor nem él a szolgáltatás.

    Hát több helyen is lehet támadni ezeket a kritériumokat. Szóval amolyan kínais garancia. :D Bár ilyen garanciát egyik" hazai "sem vállal(kivéve ugye Revolut, és a szolgáltatónál elérhető készülékbiztosítás), szóval, ha valaki ragaszkodik a kinti rendeléshez, és történik valami baj, normális ügyintézőt fog ki és szerencséje van, akkor ez egy nagyon jó szolgáltatás lehet.
    Telekomnál 2-3 havi készülékbiztosítás díja ez.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák