Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz V/ #11893 üzenetére

    Konkrétan mindegyikre. :D
    Ha beraksz egy xiaomi telót a kosárba, akkor a rendelés végén, automatikusan oda rakja a broken screen servicet, mellette egy kérdőjellel

    Mindegyik lényeges, egyikből következik a másik. Teszem azt fél év múlva összetöröm a kijelzőt, nyilván nem fogok kérni kompenzációt(már, ha ez azt jelenti, hogy ekkora részt vállalnak a javításból), mivel fél év múlva már jobb telót is kapok.
    Ekkor jön képbe, hogy a refundot jól értem-e, hogy refundolják az összeget, és mehet mindenki világ hírével.
    Vagy pedig úgy döntök, hogy mivel meg voltam elégedve a szolgáltatásukkal, ezért exchange(cserét) kérek, mondjuk ráfizetéssel egy jobb készülékre.

    mert ez így nagyon jól hangzik. Konkrétan a Telekomnál kb havidíjra ennyi egy készülékbiztosítás.
    (nyilván direkt nem fogok szétverni egy telefont ezért, bár sokan erre is képesek lennének) De ez így leírva túl jól hangzik, hogy igaz legyen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák