- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Mobilhasználat külföldön
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
ph Az SN5000 egy belépőszintű modell, a WD saját kontrollerével, viszont 4 TB-os kapacitással is elérhető lesz.
-
A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
ma Ráadásul bevezetési akcióval indítják az értékesítést ajándék fülhallgatóval és gyorstöltővel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Sziszi.
csendes tag
válasz pube111 #44373 üzenetére
Ha már tök új teló és nem tudják megoldani, csak ki lehet cserélni másikra. Vagy nem?
Tegnap beszéltem a márkaszervizzel, igazából nem tudnak mit kezdeni az enyémmel, így elhoztam, hogy szórakozzak vele.
Alapbeállítást nyomtam, aztán ismét jött a SIM kártya probléma, már az elején. Mindkettőnél kéri a PIN kódot, látszólag el is fogadja őket, de egyiket zároltnak írja. Ha kiveszem a zároltat és visszarakom, jó. Ha ki- majd bekapcsolom a telót, szintén zárolt lesz. Ha kiveszem az elfogadott SIM-et, akkor a zárolt egyből jó lesz. Innentől nem vagyok hajlandó foglalkozni vele. A javítás előtt ilyent nem produkált, ahogy a másik teló sem, ott is kipróbáltam.
A javítás óta fekete háttérrel indul a teló és a felirat fehér, előtte pont fordítva volt, ahogy a másik telón is. Maga a rendszer tehát tényleg újra lett rakva.
Ebből mostanában nem lesz teló. Még van pár napom a gari lejáratáig így visszavittem, találják ki ők a megoldást.