- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
-
Mobilarena
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
merqree
őstag
Köszönöm a válaszokat!
A Viofo kábelén mire való ez a kapcsoló? És hova kellene tenni?
Többféle csatlakozóval is lehet rendelni, mi dönti el, hogy melyik a jó megoldás? A biztosítékos megoldásnál meg kell néznem, hogy mekkora biztosítékfoglalat van az autóban, ezt értem. -
fcc
aktív tag
Hi!
Azdome M06, telefonos applikációban nem tudom törölni a videófájlokat. Rányomok a törlésre, de ott marad. Más is járt így? -
sambenez
Topikgazda
válasz zeon.hu #18705 üzenetére
Ebben a videóban itt mutatja hova van kötve. Eszerint sima rca.
-
Dr.NX
addikt
-
Fotonhámozó
senior tag
3,5 hét után ideért tegnap a Banggoodról rendelt Viofo A119 V3 fedélzeti kamerám. Vámon nem fogták meg (Eu Priority Line-nal kértem).
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
sparta2
tag
válasz Fotonhámozó #18709 üzenetére
Ez jó hír, rápróbálok én is!
-
zoli669
tag
Sziasztok!
Van egy 70 Mai Pro autós kamerám előre, hátra mi lenne a jó megoldás?
Illetve, melyik most a legújabb, gps adatokat is kiíró firmware?Köszi:
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
Amúgy Yi Dash Cam-hez melyik a legjobb felbontás beállítás? Hogy érdemes használni?
-
wrrs
tag
Érdekes teszt. E szerint hol a V3 által élvezett és nyújtott "óriási" előny? Viszont a 129 aláz.
[compa][ Szerkesztve ]
-
sambenez
Topikgazda
Aláz? Csak az elejét néztem meg, de ez a sárga kép nem tudom mit aláz? Az alagútból kihajtásnál a 70mai már régen lát amikor a 129 még teljesen vakon van.
Mellesleg ilyen teszteket azonos beállításon szokás csinálni. És akkor még a nem elhanyagolható árkülönbségről nem is beszéltem. -
Neck
veterán
válasz sambenez #18718 üzenetére
Ja, a kettő között nincs egy mp sem, és az A129 esetében egy 4k szenzorral kell ugyanazt a dinamikát lekövetni. Ahol sokkal nagyobb a különbség az az (és ezt már a múltkor is mutattam egy összehasonlításon, hogy a 70mai a gyors mozgást nem tudja lekövetni, egyszerűen motion blur az egész, különösen a nagyon kontrasztos dolgok esetében (pl rendszám), ez autós felvételek esetén szerintem fontos.
Ebben mindhárom Viofo elveri. Ez amiatt van, mert nem lehet az expo-t állítani (levenni) benne.Ebből a videóból is hoztam egy példát, sokat számít.
A Viofo-mat én is -2/3 EV-vel használom, egyáltalán nem nagyon sötét, még éjszaka sem, viszont a mozgás sokkal tisztább.
Wrrs: a videóban szereplő a129 az a pro, a 4k-s változat. Dupla annyiba kerül, mint az a119, eszerint kell nézni. Az a119v3 az a129 sima változattal versenyez, amitől nappal picit jobb, a nagyobb felbontású szenzor miatt.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
wrrs
tag
Én nem is arra értettem, hogy "aláz", hogy összehasonlításban, hanem a felbontás miatt. Azért sokat dob a részleten a 4K, de ezt összehasonlítani alacsonyabb felbontású társaival egyértelműen marhaság és felesleges. De azt már egy korábbi hsz-ben leírtam, hogy ez aligha ér meg majd dupla árat.
Nekem továbra is a 70mai pro színhűsége az, ami miatt nekem is az van. Nekem ez többet ér attól, hogy egy rendszám leolvasása miatt inkább egy túlszaturált cuccot válasszak. Megjegyzem nem is érdekel a fedélzeti kamera igazi mivolta, nekem a fő szempont egy kicsi, gyorsan lekapható, nem drága kamera volt. Továbbra is tény, hogy egy kb.10ezres EKEN vagy SJCAM leveri ezeket képminőségben, de nem cél, hogy extrémsportos sisakot csináljak a szélvédőből...
-
#48613632
törölt tag
válasz MaCS_70 #18721 üzenetére
Na ezen agyaltam én is. Hogy ha középre teszem, a tükör környékére, ahová mások szokták, oda az ablaktörlő nem ér fel.
Így az anyósülés középtengelyére tettem, ahol a legmagasabbra ér az ablaktörlő. Vagy tehettem volna a saját fejem fölé, úgymond.
Saját fejem felett jobb a rálátás a szembejövőkre, viszont zavaró lehet. Az anyósülés felől pedig a járda felőli oldalra jobb a rálátás egy picivel. Ezen is gondolkoztam sokat, de aztán rájöttem, hogy kb 50cm-1m-ről beszélünk, és hagytam a fenébe ott, ahol van jelenleg is. Sok jelentőssége nincs. Legalábbis nekem ez jött ki a végére. -
-
Gabesz87
veterán
válasz akipapi #18720 üzenetére
Nekem is M4 van, én a szenzor sziget mellé tettem, jobbra. Anyósülés felőli oldal. Így legalább nem zavar a kilátásban. Rögzített képpel sincs problémám.
Off: Épp agyalok hogy holnap bevigyem-e a felvételt a rendőrségre, mert tegnap buntetofekezett egy paraszt Octavias előttem. Előtte is állat módon ment már az M3-ason, bújt középre, nezelodott, hol tud elmenni, index nuku, folyton fékezett mert követési távolságot nem tartott, aztán a Veresegyházi lehajtónál nem tetszett neki, hogy talán kicsit gyorsabban erkeztem meg rá, és közel mereszkedtem menni a kereszteződés előtt Úgy vagyok vele, hogy kapja meg méltó büntetését!
-
Gabesz87
veterán
válasz akipapi #18727 üzenetére
Szerintem elég jól, közel van. Olyan közel tettem a szigethez, amennyire csak lehet. Nem tudom pontosan, hogy a fekete pöttyös részre ratettem-e vagy sem, ha nem haragszol nem megyek le a melygarazsba megnézni De sosem szedtem még le amúgy. Nem kellett.
Kábelt is tök jól el tudtam vezetni körbe, bedugdostam a kárpit alá, ülés előtt meg a szőnyeg alá tettem. Szóval nem is látszik. -
félisten
-
wrrs
tag
válasz Gabesz87 #18726 üzenetére
Én is azt javaslom, hogy fel vele! Se szeri, se száma az ilyeneknek.
Nem minden héten, de gyakran utazgatunk 100km-es környezetben a családdal. Egyetlen, ismétlem, egyetlen olyan utunk nem volt az elmúlt 7 év alatt, ahol:
-ne dudáltak volna ránk, jelzem okuk nem volt, csak siettek, stb.
-ne előztek volna meg (vicc, hogy ha 110 a limit akkor ott kell ettől jóval többel repeszteni, ha 90, akkor ott 110-el minimum...)
-index nuku (BMW-nél alap, de nem ritka másnál sem. Nem értem, kopik az akksi?)
-felezővonalon, mint aki fizet az útért
-az én követési távolságom nem jó, mert oda még be lehet furakodni, persze majd én beengedem, meg fékezek...
-általános dolgok: záróvonal lesz@rva, forgalomtól elzárt rész lesz@rva
-előz szemből, előz a mi sávunkban, de persze ha nem segítik nem ér vissza élve.... (nem tudja felmérni a saját autóját és a távolságot, ergo vezetni se nagyon....)Nem sorolom tovább. Higgyétek el, valamit kezdeni kell ezekkel, mert sosem ezeknek a majmoknak lesz ezekből bajuk. Ha büntipont hát, az, ha egy bejelentés az, még akkor is, ha nem lesz különösebben nyoma.
-
CHIPman
nagyúr
Olvasgatom mindig mindenhol a sok elszenvedett büntetőfékezést meg a záróvonalon előzést úgy, hogy velem még soha nem történt ilyen, pedig majdnem 10 éve van B jogsim, és naponta használok autót. Néha elgondolkozom, hogy miért lehet vajon így.
hardverapro.hu/tag/chipman - Asus RX 6600 XT eladó
-
Gabesz87
veterán
válasz MaCS_70 #18731 üzenetére
És ezt a bejelentést hogyan tetted? Ugyanúgy buntetofekezes, vagy valami más miatt? Nekem teljesen mindegy, hogy be/feljelentés lesz, én nem akarok az üggyel foglalkozni utána, de az illető kapja meg méltó büntetését!
Autós off topicban érdeklődtem amúgy tegnap a mikéntjéről, és ott azt mondták, eredeti, nem szerkesztett adathordozón (ergo a kamera SD kártyáján) kell bevinni, vagy elküldeni, így nem tudja megtámadni az elkövető, hogy nem eredeti vagy ilyesmi....ügyfélkapus dolog egyszerű volna, csak hát a felvétel ~400MB. És 2 is van, mert az előző felvételen látszik mit művelt a pályán...jó sok szabálytalanság. -
bul07
nagyúr
válasz CHIPman #18733 üzenetére
Hú ez magas labda, de inkább nem mert még a végén félreértés lenne belőle
Írtam egy frappánsat de töröltemKlasszikus autópályás viccre hajazott az írásom
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
válasz Gabesz87 #18736 üzenetére
Én speciel emailben, de ez most egy bonyolultabb eset. Fontos volt, hogy sokan lássák.
Ez nem is autós kamerás felvétel, hanem a vándorcirkusz életveszélyes plakátja, ami beláthatatlanná teszi a balatoni főút forgalmát -- és amit az elmúlt években több mint tízszer bejelentettem már, eredmény nélkül.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
CHIPman
nagyúr
válasz hardline #18737 üzenetére
Nem tagadom, hogy dinamikusan vezetek, de a büntetőfékezés és a záróvonalon előzés túlmegy a tevékenységi körömön. Viszont a lakott területen kívül, főúton 45-50-nel haladással, illetve a városon belül elém kihajtással és ezzel satufékezésre kényszerítéssel meg én találkozom nap mint nap. Nekem pedig az a gyanús, hogy a büntetőfékezéseket és záróvonalon előzéseket elszenvedők pont ilyenek, de természetesen bizonyítékom nincs rá.
hardverapro.hu/tag/chipman - Asus RX 6600 XT eladó
-
Upo
addikt
válasz CHIPman #18740 üzenetére
Az a baj, hogy minden a lóvéra megy. Utána dobják a jogsit annak aki fizet. Nem tudom hogy a rutinpálya után még mit fognak eltörölni a vizsgán, hogy a sok agyatlan idióta átmenjen.
Nagyon felhígult az autóvezetői társadalom, állítom hogy minimum a 80%-uk alkalmatlan a vezetésre. De menni kell a fogyasztói társadalommal, büdös az egész rendszer, és nincs megállás.
A másik meg az orvosi "alkalmasság", ott is olyanokat még engednek vezetni, akik már gyalogosan is életveszélyesek, nemhogy autóval.
Az életképtelenek, az egészségileg alkalmatlanok meg a pszichikailag alkalmatlanok hordája pedig legyőzi az utakon a normálisakat.
Pedig ha ezek ki lennének szűrve, akkor lehetne normálisan közlekedni, töredék annyi baleset se lenne, de ez túlságosan nagy bevétel kiesést okozna...Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
wrrs
tag
Még nem számoltam, de a lakóháztól szerintem 500 métert sem tudok menni az első "egyharmados jogosítványbirtokosig".
Viszont engem az utóbbi időben a következő dolgok kezdtek el zavarni:
-kanyarok levágása
-késői index (én tényleg nem értem ezt, akkor villog, amikor már kanyarodik)
-inkább a felezővonalhoz tartanak a sofőrök, sőt!
-nem tudom máshol szokás-e, én sose tenném az autó védelme érdekében, de ez a vészvillogós kamuparkolás úgy az úton ahogy van. Rosszul tudom, hogy a vészvillógó csak az elakadásjelző háromszöggel az ami?
-általánosan a tolerancia hiánya: parkolóból ki-és beállókat nem segítjük, sőt, verjük rájuk a dudát! (mármint én éppen nem, de ha én segítek akkor rám dudálnak..., besz@rás...)És az egyik kedvenvcem:
-rendszám és típus és állapot és márka és látható külső jelek alapján 10 és 20 (vagy több) milliós szekerekben telefon a kézben, tartva a fülön, és ordít! Öcsém, 10"-os infotainment és az összes földi autóelektronikai csoda sem elég jó, hogy használja a kihangosítót. De lehet jobb is ha nem nyomkodja, addig is az "utat nézi".Utolsó: olvastam egy Mirrorlink topic-ban, hogy az volt a közfelháborodás tárgya, hogy habár megy a telefonos tükrözés, amikor az autó elindul, akkor a zenei klip vagy a film (média) kikapcsol (app vagy navi viszont NEM)! Nem az a válasz, hogy ez azért van, mert ez autó és nem kéne közben mozizni (kb. senkinek sem, ki ne bírja már...), hanem, hogy hogyan kell kiberhálni az eredeti félmilliós fejegységet és belerakni ócó kínai mindentvivőt, amivel ez a gond eltűnik. Gratulálok...
Nagyon remélem, hogy valamikor tényleg lesz egy olyan időszakos felülvizsgálati módszer és rendszer, amikor a kresz és egyéb vezetési elméleti/gyakorlati ismereteket nem ellehetetlenítve az autósokat, de ellenőrzik!
[ Szerkesztve ]
-
B.i.L
senior tag
Sziasztok!
Menetrögzítő kamerát keresek,kompletten elöl/hátul - ára nem számít,légyeg,hogy tudja,amit kell,sok garanciával,itthonról.Érdemes várni,hogy jönnek újabbak?
A129 prot néztem,de ha van jobb,nem zárkózok el előle.Horgászni mentem...B.i.L
-
zsamiatt
őstag
válasz MaCS_70 #18742 üzenetére
szerintem nincs elég visszatartó erő. Másrészt meg általános társadalmi kérdés. Még mindig divat a kiskapu, úgy sem kapnak el- nem látnak stb.
Ezen felül a nálunk azt érzem néha, hogy a forgalmat szervezőknek, kitalálóknak is van baj a fejével.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
félisten
válasz zsamiatt #18745 üzenetére
Ez sajnos így van. Pedig nagyon sok a jó szakember, de az ő elgondolásaik nem jutnak el a döntéshozói szintre.
Az igazságszolgáltatási oldal pedig egyenesen elkeserítő. A büntetések ténye és mértéke gyakran köszönő viszonyban sincs az elkövetett szabálysértéssel vagy bűncselekménnyel.
A rendőrök pedig az utcán és a hivatalban is végtelenül alulképzettek és motiválatlanok. És sajnos nem ritkán kontraszelektáltak...
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Bontatlan Lenovo ideapad 3 "Kis Gamer" Laptop -25% 15,6" RYZEN 7 5700U 16/512GB FHD Radeon 2GB!!!
- Honor 200 Lite 256GB, 1 Év Garanciával, Kártyafüggetlen
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával,
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest