Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alu

    senior tag

    Sziasztok!

    Tápelosztással és biztosítékokkal kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.

    Adott egy meglévő rendszer, melyben az első szett (Hertz HSK 165) jelenleg fejegységről van hajtva (Kenwood DMX 7017). Szeretnék a rendszerbe integrálni egy 2/4ch -s erősítőt, ami csak az első szettet hajtaná. Egyenlőre egy Kicx RTS 4.60 van erre a célra.

    Hátul már van egy mélyláda egy erősítővel (Gladen rc1200). A kábelezés: 35mm2 pozitív közvetlenül az akkuról és szintén 35mm2 föld, ami a csomagtartóban karosszéria testpontra van csatlakoztatva. Az rc1200 dokumentációjában egy 80A -s biztosítékot ajánl az akku és az erősítő közé. Ez jelenleg a motortérben van elhelyezve közvetlenül az akku után.

    A kérdésem pedig az lenne, hogy ha bekerül a rendszerbe a Kicx, amiben 2x35A biztosíték van, akkor elég lenne-e a jelenlegi 35mm2 tápkábel? Illetve a biztosítékokat hogy lenne célszerű elhelyezni, illetve méretezni?

    Egy nyilván maradna a motortérben, de a jelenlegi 80A -t növelnem kellene. Régebben volt itt a téma összefoglalóban egy nagyon hasznos táblázat a kábelhossz - áram méretezésére, de most nem találtam. Tudnátok abban segíteni, hogy ide mekkora biztosíték lenne célszerű?

    Az így biztosított szakasz menne hátra a csomagtartóba, ahol egy táposztást követően az egyik ág egy további 80A -s biztosítékon keresztül menne az rc1200 -ba (ahogy azt a doksi ajánlja), a másik ág pedig a Kicx -be. A Kicx és a táposztás közé érdemes betennem egy újabb biztosítékot, vagy megbízhatok az erősítőben lévőkben?

    :R

    λŁƯ™

Új hozzászólás Aktív témák