- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Sziasztok,
99 a4 b5 -be keresnék előle 130mm beépítőkeretet. Nagyon sok helyen csak ilyen webshopokat dob be. Hol lenne értelmes megvenni ki mit ajánl. Plusz igazából kéne előre 2 13-as hangszóró is semmi extra és jó lenne egy helyről rendelni. Köszi előre is a segítséget.
-
kraden
csendes tag
Üdvözlök mindenkit.
Probléma merült fel a nemrég használtan szerzett DLS PS5-ös közepemmel... Úgy tűnik öreg volt, vagy nagy volt neki a teher (nem torzított), egyszerűen elhallgatott az egyik. Csipogók, és a másik fele rendben vannak. Mivel nem szeretnék kiadni 50 ezret egy új szettre, és használtan ezer éve nem láttam csak őt, így kérdezném, lehet-e javítani, érdemes-e, kb mennyibe fájhat látatlanul?!
Előre is hálásan köszönöm! -
Peti66
senior tag
válasz kraden #44702 üzenetére
A két bevezetőszál tűzősarú felőli részénél a forrasz tőbe elengedett valószínű..egy újraforrasztás megoldást
jelent neki..túlzottan azonban nem érdemes melengetni..de jól ki kell töltse az ón, ott ahol átbújik a fúratnál...
ez, micro repedés szemel szinte nem is látható,de számtalan X ez az egyik fő lehetséges hibaPio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Peti66
senior tag
válasz kraden #44704 üzenetére
nem biztos.a bevezetőszálak némelyike ilyen bevonatos szigetelő..lehet rajta,,, szürke színtelen,fekete stb.
De ha ilyen feketés fémes akkor simán csak oxidálódott,,
akkor hiába érinted direktbe...nem történik semmi..
A multiméter hegyes csúcsait,ha a forrasz közepébe betolod és körkörösen megmozgatod(ellenállást mérve)
ki kell bobja a hibát...ha meg ez sem, akkor meg kicsengeted
ha esetlegesen máshol lenne a hiba...egyszerű,,a "rossz" helyére valami másik hsz.-ra rátolod a két sarut és akkor elválik az ocsú a pelyvától,,mármint,hogy nem-e máshol kellene keresni a hibát..Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Peti66
senior tag
válasz Peti66 #44705 üzenetére
Az a bevonatos xir x@r azért is van,hogy lehetőleg ne rizegjen rezegjen sokat mert hamarabb eltörik a bevezetőszál..
vagy inkább a forrasz tőben.. de ez volt már párszor,,, nálam is megesettPio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Osynho
addikt
Ilyen keretet én a tme-hu-n néznék. univerzális mdf karika 410 nettó, ez meg A3-ba való, lehet, hogy az A4-be is jó. Forgalmaznak Phonocar hangszórókat, a mélyeket dicsérik, a szettek nem tudom milyenek, de ez pl jó árban van. Keress egy kiskert, aki rendel tőlük.
-
Peti66
senior tag
válasz Osynho #44707 üzenetére
De, én viszont a Bull Audio 13-s szettjének a 16-os testvérét halottam...ÉS teljesen vállalható
Annyira,hogy,ha low end vagyis inkább ill. budget költségvetésű lenne most a cél, vagy célom,,nem is gondolkodnék egy percet sem [link]Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
mortalwombat
tag
Sziasztok!
Ajtópanel építésre tudtok embert javasolni? Meg peremezésre-és volna egy 16-os Raptor, amibe fémreszelék került Bpest, ill környéke jön szóba. Előre is köszönöm a tippeket! -
geza844
aktív tag
Nem lesz kicserélve a kábel az ajtóban. Megpróbáltam leszedni a csatit ami az ajtó és az autó közötti átvezető két végén van, de csak odáig jutottam, hogy letörtem valamit róla és most nem akar visszamenni a helyére... mindjárt felgyujtom az egészet a g.cibe... Szóval... be akarom kötni azt a nyomorult erősítőt, az egyetlen gondolatom, hogy az ISO csatira (ami a hangszórókhoz csatlakozik) kötöm rá a hangváltó mélyközép kimenetét, a magasra pedig rá tudok kötni közvetlenül. Kérdés, hogy lehet e valahol valami hangváltó a mélyközépre az ISO csati után, amit még ki kellene iktatnom? A csipogóra sorosan rá van forrasztva egy kondi. Azt remélem, hogy a VW ennyivel oldotta meg a kérdést, és egyébként simán párhuzamosan vam bekötve a mélyközép és a csipogó az ISO csatira. Szerintetek a mélyközépnek még lehet valami aluláteresztője, vagy az teljes jelet kaphat? Utóbbinak tudnék örülni.
-
Akos1994
aktív tag
válasz geza844 #44711 üzenetére
Ha csak a magason van egy ellenállás és nincs külön hangváltó akkor elméletileg teljes tartományt kap a mélyközép, a magas meg kb. 3-4ezer hz-től felfelé. Nekem az Eton szettem is ilyen.
Viszont azt nem értem, hogy AS radion 165-re nekem a gugli csak olyan képeket dob ki ahol ott van egy bazinagy hangváltó a szett mellett.. Vagy az újaknál lehet elhagyták már.. Használtan vetted? -
geza844
aktív tag
válasz Akos1994 #44712 üzenetére
Ja nem, tényleg félreérthető voltam. Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy az autóban (VW Polo 2003) gyárilag lehet e még valami hangváltó, amit ki kell iktatnom a magas kondiján kivül? Az AS Radionhoz van egy nagy hangváltó, azt be fogom kötni, csak a gyári mélykőzép kábelezését nem nagyon tudom cserélni, azt hagyon úgy ahogy van, és azt kötném (az ISO csatinál) a Radion hamgváltójának mélyközép kimenetére, bízva abba, hogy utána már csak vezeték megy a hangszóróig, és nincs mondjuk egy aluláteresztő szűrő.
-
Bander78
tag
válasz Bander78 #44699 üzenetére
Pontosodott az elképzelés:
Fejegység (30k alatt, BT-s a telefon miatt, CD nélkül, kár, hogy SD kártyás nincs):
- JVC KD-X320BT
- Alpine UTE-72BT
- Kenwood KMM-BT35Az első tetszik a legjobban, sajnos élőben nem tudtam megnézni még. Tudnám mér erőltetik ezt a bazári suttyó piros megvilágítást mindegyiknél...
Hangszórók (G Astra első ajtók+visszapillantó melletti csipogó):
Itt is cél lenne a max 30k-s határ, de inkább 20... 16,5-es szettekben gondolkodok ezek közül: [link]
Szóval abban kérnék segítséget, hogy a fenti 3 fej közül melyik a nyerő, illetve a szettek közül melyik javasolt.
Az észrevételeket előre is köszönöm! -
kk831228
addikt
válasz geza844 #44713 üzenetére
Én is most raktam be egy gladen szettet passatba... Gyanítom ugyanúgy van minden mint a tiédbe...
Szerintem nincs semmi a mélyközép előtt...
Nekem crossover van csak a cucchoz. Ilyen: [link]Amúgy nincs ott vbaj a gyári kábelekkel... Én is meghagyom az ajtóban lévő átvezető kábelt...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Akos1994
aktív tag
válasz geza844 #44713 üzenetére
Akkor félreértettem bocsi. Az viszont érdekes, mert ha kicseréled a gyári fejet egy afternarketre, akkor csak az ISO csatin vagy utána kell hogy legyen valami védelem, mert különben simán kapná a magas a teljes tartományt. Vagy a magába a gyári magasba zsúfolnak be valami ellenállást. Én erre tippelnék. Valaki más biztos tud majd segíteni, nekem sajna gyárilag csak koax van/volt. Engem inkább az zavarna, hogy nagyon tyúkbél vékonyságúak szoktak lenni azok az isok, nekem is nehéz volt, de kis anyázással meg egy merev dróttal rászigszalagozva simán átvezettem a hsz. kábeleket, be az ajtóba.
-
Osynho
addikt
válasz Akos1994 #44717 üzenetére
Ez vár rám is. Sajnos muszáj, ha az ember komolyan gondolja a hifit. Az előző autómban nem tudtam levenni a kábeleket tartó tömlőt, de be is volt öntve, szóval elég esélytelen volt fúrás nélkül megoldani, így vettem benzincsövet (fekete szövettel burkolt erős gumicső) és a műszerfalból az ajtókárpit alá vezettem, ebben vándorolt a hangszóró kábel.
[ Szerkesztve ]
-
geza844
aktív tag
válasz Akos1994 #44717 üzenetére
Mi az az "afternarket"? Amúgy igen, gyárilag a csipogó mellé van helyezve (értsd, konkrétan összeérnek) egy kondi sorosan kötve, ami levágja a mély hangokat. Ez a világon a legprimitívebb felüláteresztő "áramkör". Ez persze megy kukába (vagy eladom az egész gyári első szettet pár kavicsért), és teszem a helyére a Radion csipogóját, ami kap rendes kábelt is a hangváltóig is. A mélyközép sajna be kell érje a hangváltóig a gyári dróttal. A hangváltótól a csomagtartóig (ahol egy pofás kis Roki erő lesz) már szintén rendes kábel megy majd. Aztán meglátjuk milyen lesz.
-
geza844
aktív tag
válasz Osynho #44718 üzenetére
És mikor kinyitottad az ajtót, ott figyelt a benzincső az ajtó kárpit és a műszerfal között?? Ilyenre én is gondoltam egy rövid ideig, sőt nekem még benzimcső sem kellene, mert a Cordial CLS225-ön van külső borítás, de nekem ahhoz még meg kellene fúrnom az aktókárpitot, mert 7,8mm-es átmérővel nem férne el csak úgy. Bár persze le is vehetném róla a borítást az ajtókárpittól... hmm... már megint gondolkozom, és már megint nem tudom mi legyen. Nem nézett ki úgy neked nagyon gázul??
-
opeter70
senior tag
válasz geza844 #44719 üzenetére
Amit a gyártók behúznak az ajtóba, az a 150 Ft-os villanydrót kategória.
Az a Radion pedig megérdemelne tisztességes kábelt.
"Aztán meglátjuk milyen lesz."
Ha szerencséd van, lehet, hogy elfogadható lesz, de sosem fogod megtudni, hogy milyen lenne, ha végig rendes kábel menne a mélyközéphez.[ Szerkesztve ]
-
Osynho
addikt
válasz geza844 #44720 üzenetére
Befért a kárpit és az ajtó lemeze között a cső, nem kellett fúrni, onnan meg már könnyű volt elvezetni a hangszóróhoz. Gyakorlatilag így 1 helyett 2 cső ment az ajtóba. Hogy mi néz ki gázul, az teljesen szubjektív. Egy S mercibe nem így oldottam volna meg, de ha S mercim lett volna, lett volna rá pénzem, hogy elvigyem egy műhelybe, majd kényelmesen érte menjek, amikor elkészült. Egyébként a gyári 13-as helyet is fel kellett fúrnom 16-ra, a kárpitot is módosítottam, mert a hifi volt az első. A mostani autónál remélem meg tudom oldani egyszerűbben is.
[ Szerkesztve ]
-
mandras81
senior tag
válasz Bander78 #44714 üzenetére
Ha egy kicsit ki tudod még tolni, akkor nálam a best buy Pioneer MVH-X560BT:
- 3 pár RCA
- hátsó USB, rá 2,5"-es külső vinyó (legalábbis remélem, hogy elbírja, mert minden körülmény adott hozzá)
- BT
- változtatható gombszín
- nem utolsósorban Pio!Az előlap levehető, csak az E-digital-nál elírták.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
Én nem hiszek kábel témában úgy hogy nem foglalkozok vele... Ha komolyabb rendszerbe se hallok különbséget akkor majd pont egy f..s 100-es autóhifibe fogok, menet közbe, hagyjuk már... A vastagsága megvan ami elegendő a többi meg csak... Lehet egy kisebb kategóriás autónál más de pl egy can - bus rendszernél nem hiszem hogy nagy probléma van a kábelekkel...
Amúgy mindenki azt hall amit akar, ha jobbnak akarod hallani jobbnak is fogod... Persze nem azt mondom hogy ha áthúzod az egész autót audioqest kábellel, akkor nem lesz jobb ... Már csak azért is mert megnyugszol...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kigoi
senior tag
válasz kk831228 #44724 üzenetére
Jó nyilván rendszer függő is hogy mennyire mutatkozik meg a kábeleknél az eltérés.
Mikor kábel tesztet készítenek akkor is egy méregdrága rendszeren tesztelik a kábeleket mert az mutatja ki rendesen a kábel tulajdonságait.
Nem tudom neked milyen cuccok vannak,lehet írtad már de én nem szoktam megjegyezni ezeket,az hogy 100ba volt csak egy dolog.
100ból lehet sz art is építeni meg lehet egész jót is.Nemrég írtam egyébként egy észrevételemet mikor is vettem bt2 rca-t a mélyhez és gondoltam kipróbálom már előtte a szetten is,és meglepődtem rajta de jobb volt mélyközépen és magasnál is mint a kicsivel drágább elődje,holott nem gondoltam volna hogy jobb lesz.
Tehát nem csak az van amit hallani akar az ember hanem ténylegesen vannak azért különbségek rendesen. -
mandras81
senior tag
Pakolt valaki hifit 323f BA-s Mazda-ba? A hszkábel áthúzása az ajtóba eléggé macerás, érdekelnének a tapasztalatok.
Más: van otthon tápkábelnek 10-esem, meg 25-ösöm. Nyugodtan behúzhatom a kettőt, és a végén beküldhetem egy tápelosztóba, hogy aztán onnan szétosszam két 25-ösön keresztül az erősítőkre bízva az áramfelvétel elosztását, vagy ennek semmi értelme?
Kb. olyan 100-120 A lenne a max áramfelvétele a rendszernek, amhez 4-5 méteren keresztül már 35-ös javallott, ezt váltanám ki a fenti módszerrel.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Osynho #44726 üzenetére
Ennyi... Nég ha olyan autók lennének amiben 100- nál nincs semmi menetzaj csak süketszoba effekt akkor talán, de tök csöndbe szobába se tudnak emberek különbséget tenni... Aztán vakteszten meg sorra buknak... Na mindegy, ezen nem akarok vitázni..
Más : Lehet rendelek a hanno- ból, kb mennyi kell 2 nagyobb ajtóra, 2nm körül gondolnám... Szerintetek??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
mandras81
senior tag
válasz kk831228 #44729 üzenetére
Pont ezt mondom én is: itt majd' mindenki az álló autóban való zenehallgatást veszi etalonnak, és ahhoz viszonyít, pedig könyörgöm, az autó arra van, hogy menjünk vele A-ból B-be, és pl. a kábelek hangja közötti különbségeket (Uram bocsá', ennél sokkal markánsabb eltéréseket is) esélytelen megállapítani egy utazótempónál, sőt ha nem Prius-od van, akkor még a dugóban araszolgatásnál is...
-
Osynho
addikt
válasz kk831228 #44729 üzenetére
A kábelek közötti különbség tény kérdés, műszerekkel mérhető. A rendszer része, ugyanúgy, mint egy fej, erősítő, hangszóró. Hogy az adott rendszerben, adott autóban, adott zajnál ez számít-e, illetve mennyit költ rá az ember, valamint, hogy egyáltalán hallja-e a különbséget, az más kérdés. Ezen felül ami egyik rendszerben jó, a másikban lehet, hogy nem jó. És egyáltalán nem biztos, hogy a drágább a jobb. Nehéz a hifi sok-sok voodoo eleme között értelmesen, racionálisan dönteni, de a lényeg, hogy a végeredmény egy élményt nyújtó cucc legyen.
Az 4db 50x50cm-es lap/ajtó. Elvileg elég, de nem tudom mit jelent a nagyobb ajtó. Inkább vegyél 2,5nm-t, ha tényleg nagyok.
mandras81: Igen, de ez betegség, ne akard megracionalizálni!!
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
aktív tag
-
-
Osynho
addikt
válasz Adonimus #44735 üzenetére
Amit nem értek, hogy minek a kondi és mi értelme 2 ilyen subnak, főleg külön ládában? Inkább vennék egy jobb mélyet, a minőség jobb lenne, csomagtartó is használható maradna. Egy 2x4 ohmosat pl ugyan így 2 ohmra tudnál kötni.
Szerk: a crunch-ból megy tovább a tápkábel az alpine erősítőbe?
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
aktív tag
válasz Osynho #44736 üzenetére
Kondit egy ládával indokoltnak gondoltam, meg jól néz ki. Próbáltam egy darab nagy nyomót, nekem nem tetszett a hangjuk. :/ ez a láda nagyon bejött, a 2 db meg kellően erős is. A dupla változata lenne az igazi. Ami inkább zavar, az olcsó Pio fejegység
Igen a táp megy tovább.adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Osynho
addikt
válasz Adonimus #44737 üzenetére
Ok, hogy jól néz ki a kondi (milyen pontosan?), de tök felesleges. Az árát hozzádobva, meg kicsit kipótolva vehetnél egy jobb hangú fejegységet.
Milyen nyomót próbáltál?
A tápkábelt és külön húznám a 2 erősítőnek. Milyen vastag? 60A bizti nem kisebb, mint a 2 erősítőben lévő összesen?
-
kigoi
senior tag
válasz Adonimus #44737 üzenetére
Nálam is két láda van,jó az,egyiket kiveszem van helyem de még mély is.
Volt egy dupla ládám is de egyrészt mérete és súlya miatt nem jó pakolászni másrészt meg van mély vagy abszolút nincs,nincs olyan lehetőség hogy egyet bent hagysz.
Két 30as hangja számomra is jobb mint 1db 30asé,annyi hogy ha 2db van bent akkor fejen kb 5-6dB halkítok a mélyen még pluszba.A szetted típusa lemaradt a képről,meg még a kábeleket is meg lehetne jelölni hogy mifélék.
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
aktív tag
válasz Osynho #44738 üzenetére
Márkákra már nem emlékszem, 30 centis dupla tekercses, mondjuk egy Pioner egész jó volt. Am. Tetszene jbl w15gti, de az nekem drága,másik erősítő is kellene. Más kábel stbstb.
A táp lighting audio. Sajnos elfogyott a keret rá anno 2 éve és azóta nincs fejlesztve semmi. 25ös alu kábel jön az akksitól. A bizti 5amperrel kisebb, mint az erősítőkben lévő összesen.Kigoi: Első szet: AS mx165 plus. crunch rca-val és noname hangszórókábel. Mélyhez Renegade rca megy. Ládákhoz Dietz hangszóró kábel.
[ Szerkesztve ]
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Adonimus
aktív tag
Kinézetre nagyon adja az Audio System Helon széria. Pl: audio system helon 165-4, mellé egy 12SPL
Ezekről még sosem hallottam egy fórumon sem.adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
geza844
aktív tag
Ez a köcsög Jófogás jól kib.szott velem... már megegyeztem OLX-en egy eladóval egy RCA és egy táp kábelről, ő le is vette a hirdetést, de még nem hozta el, mert még nem tudta mikor jár felém (helyi eladó). Aztán megszűnt az OLX, a jófogás meg csak az aktív hirdetésekhez tartozó levelezést hozta át, én meg most nem tudom hogy érjem el a srácot... f.sza...
Szóval nincs valakinek valami jó minőségő 5m-es RCA és táp kábele? (lehet elég lenne a 4m is ha úgy van). RCA-ból egy Connection BT2 lenne nagyon szimpatikus, vagy valami hasonló. Tápból elvileg a 10mm2-es elég (288W RMS-t tud az erő, de csak egy szett AS Radion megy majd róla, ami össz 180W RMS).
-
moffee
csendes tag
válasz geza844 #44711 üzenetére
Én passat b6-ba csináltam. Először rosszabbra számított, de nem volt olyan vészes a kivitelezés. A gumi átvezető felett van egy gumi dugó, ezen ki aztán bele az átvezetőbe. Az ajtó felől már körülményesebb. Ott a gumival egyben van egy műanyag ami az ajtóba megy bele. Ezt furtam ki és bent is volt az ajtóban. Az ajtóból elég nehez ki szedni, de ha belülről hozzáférsz akkor könnyebb dolgod van. Visszarakni is elég nehézkes volt. A hsz kábelra kígyóbőrt húztam. Később tudok képet is felrakni.
[ Szerkesztve ]
-
mortalwombat
tag
válasz mandras81 #44728 üzenetére
Azt nem tudom, h a BA milyen, de a BJ-ben azzal szívott PiciPeti a lgtöbbet a beépítés során: le kellett venni az ajtókat, mert a CLS225 vastagsága miatt képtelenség volt a gyári csatiba betenni. Végül úgy húztuk külön a vezetéket gumi átvezetőkkel. Amúgy lehet külön kapni gumis-harmonikás átvezetőt, ha a gyáriban nem fér el-nem kivitelezhető a dolog.
-
rejtettlampa
tag
Sziasztok! Van nekem egy LG LAC 7900RN fejegységem. Ezt szereltem be egy Renault Megane Coupe-ba. Az autó 2001 évjáratú, tehát Megane I. Van a kocsiban kormányvezérlő a rádióhoz. A kérdésem az lenne, hogy össze lehet ezt kötni a fejegységemmel? A fejegységen van egy 3.5 jack aljzat, ami a használati útmutató szerint erre hivatott. A kocsiban egy mini iso csatlakozó volt a gyári rádióra csatlakoztatva, ezen keresztül kapta a kormánytól a jelet. Nézegettem ilyesféle átalakító kábeleket, hasonló van is, de csak olyan, ahol a mini iso rész az apa. Nekem a kocsiban is az apa rész található, tehát olyan kábel kellene, amin mini iso anya van és egy 3.5 jack dugó. Valamint még az a kérdésem, hogy ebbe a mini iso csatlakozóba 5 vezeték megy bele, a jack viszont ha stereo is, akkor 3. Megoldható így a dolog? Vagy egyáltalán bárhogyan?
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...