Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lúzer

    veterán

    válasz Ödike #840 üzenetére

    4. pont

    Macerás de nincs más ötletem:
    Kijelölöd az egyik terepet, Terep->segédeszközök->pontmagasság felirat
    Bizonyos pontokra klattyintasz, majd másik felületet is kijelölöd, és ugyanez.

    Vagy a terepmagasság szövegek, ha megvannak.
    Lényeg, hogy a két terep szövegei egymáson, vagy közel egymáson legyenek, így:

    Ezután betöltöd ezt a kódot, egy .lsp kiterjesztésű fájlba kell másolni:

    (defun c:xxx()
    (while T
    (setq tmp (ssget "_I" '((0 . "TEXT")) ) )
    (if (= tmp nil)(setq tmp (ssget '((0 . "TEXT")) ) ))
    (setq rajzelem (ssname tmp 0))
    (setq szoveg1 (atof (cdr (assoc 1 (entget rajzelem)))))
    (setq ptx (nth 0 (cdr (assoc 10 (entget rajzelem))) ))
    (setq pty (nth 1 (cdr (assoc 10 (entget rajzelem))) ))
    (setq rajzelem (ssname tmp 1))
    (setq szoveg2 (atof (cdr (assoc 1 (entget rajzelem)))))
    (setq szoveg1 (abs (- szoveg1 szoveg2)))
    (setq E_POINT (list
    (cons 0 "POINT" )
    (list 10 ptx pty szoveg1)
    (cons 8 "0")
    ))
    (entmake E_POINT)
    (princ)
    ))

    ezután xxx parancs, és kijelölöd a két szöveget, párosával, enter és így tovább párosával végén escape.
    Kapsz egy pontállományt, a két terep közti különbséggel, pl. 200 és 170 akkor 30 magasságú pont. És ebből terep.

    MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

Új hozzászólás Aktív témák