Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varshi

    aktív tag

    válasz Cyborg #46006 üzenetére

    Ezek a DEFA rendszerek nagyon egyszerűek. 230 V-ba dugod be, a másik végét csatlakoztatod a kocsin kialakított DEFA-csatlakozóba, innen a saját kábelén megy tovább az áram, és osztja el, ha kell (van is egy Y-elosztóm tartalékba, meg egy régi 2.0 TFSI motor kontakt olajmelegítője, amihez fel lehet fogatni, ahhoz jó is).
    Erre csatlakozik rá egy szabvány 230-as dugalj, amibe bedughatod a fűtőtestet. (Valójában ha kihúzol egy hosszabbítót a kocsiig és berakod a végét az utastérbe, arról ugyanúgy tudod használni. :) Csak nem túl elegáns, hogy minden este rácsukod az ajtót. )

    Nekem az utas lábánál, a középkonzolra volt felfúrva (minél jobban eldugva, ahogy elfér), arra megy a kis konzolja - de úgy rögzíted, ahogy akarod/tudod; részletkérdés.

    Én az első lökhárító hűtőrácsai közé dugtam el a csatlakozót, általában csavarozni szerencsés, mert erővel kell bedugni/kihúzni. Egy kis csapfedél van a csatlakozóján, vízmentes. Egyébként mivel az autó elektromos rendszerétől TELJESEN független, ezért szinte bárki be tudja szerelni, aki át tud vezetni egy kábelt a tűzfalon.

Új hozzászólás Aktív témák