Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz FeRRaR1 #25401 üzenetére

    És piszkosul túlárazottak, ami 1 dolog, de a dolog másik oldala az avulás. Mivel ontják az új modelleket, pár év múlva semmit sem fog érni a méregdrága prémiumod, amire a gatyád elment. Vicc az egész. Ide jutottam megrögzött német pártiként, hogy legyen olcsó, kényelmes, vigyen A-ból B-be és legyen megbízható. Számomra ezek a nagy nevek mára egyenlőek a selejttel, amit méltán kiérdemeltek...

    Amerikai vonal... az biztos ha veszek egy abszolút apás hobbi autót akkor az valami hemi lesz. A Challenger/Mustang vonalat megkapod ezekhez az M power/RS szintekhez képest potom áron és elnyűhetetlenek. Oké nincs az a prémium érzésed benne, cserébe nem lesz fél évente vonalkodós a gatyád (vagyis lesz csak nem a számláktól) ;] sokat eszik jahh, de ha egy hobbi autót tartasz legyen már ez az utolsó szempont. Mondjuk magyar fejjel gondolkodva ez felejtős kategória az adók miatt, de nálunk például lehet 2/3 autód 1 rendszámmal, 1 biztosítással. Innentől kezdve kapja be a "Das Auto...."

    focvis TSI vagy TFSI? Nem vágom ezeket, de az biztos h a vegyszeres tisztítással mákod volt mert többnyire azt is gallyra teszi ami még jó. Az optimális egy TFSI motornál, ha 50 ezrenként megcsinalod, akkor tuti nem ér baj és mindig a gyári teljesítmény/fogyasztást kapod.

    Mercit is ki kell fogni. Lehet pénztemető, vagy jó kapcsolat belőle. Attól függ h használták. Annyira kihegyezett minden, h elég ha az előző tulaj szar helyre járz tankolni, szar olajat adott, vagy kihagyott par szervizt. Onnantól kezdve szopóroller lesz. És akkor a szar szériáról nem esett szó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák