- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huami Amazfit Bip okosóra
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #25401 üzenetére
És piszkosul túlárazottak, ami 1 dolog, de a dolog másik oldala az avulás. Mivel ontják az új modelleket, pár év múlva semmit sem fog érni a méregdrága prémiumod, amire a gatyád elment. Vicc az egész. Ide jutottam megrögzött német pártiként, hogy legyen olcsó, kényelmes, vigyen A-ból B-be és legyen megbízható. Számomra ezek a nagy nevek mára egyenlőek a selejttel, amit méltán kiérdemeltek...
Amerikai vonal... az biztos ha veszek egy abszolút apás hobbi autót akkor az valami hemi lesz. A Challenger/Mustang vonalat megkapod ezekhez az M power/RS szintekhez képest potom áron és elnyűhetetlenek. Oké nincs az a prémium érzésed benne, cserébe nem lesz fél évente vonalkodós a gatyád (vagyis lesz csak nem a számláktól) sokat eszik jahh, de ha egy hobbi autót tartasz legyen már ez az utolsó szempont. Mondjuk magyar fejjel gondolkodva ez felejtős kategória az adók miatt, de nálunk például lehet 2/3 autód 1 rendszámmal, 1 biztosítással. Innentől kezdve kapja be a "Das Auto...."
focvis TSI vagy TFSI? Nem vágom ezeket, de az biztos h a vegyszeres tisztítással mákod volt mert többnyire azt is gallyra teszi ami még jó. Az optimális egy TFSI motornál, ha 50 ezrenként megcsinalod, akkor tuti nem ér baj és mindig a gyári teljesítmény/fogyasztást kapod.
Mercit is ki kell fogni. Lehet pénztemető, vagy jó kapcsolat belőle. Attól függ h használták. Annyira kihegyezett minden, h elég ha az előző tulaj szar helyre járz tankolni, szar olajat adott, vagy kihagyott par szervizt. Onnantól kezdve szopóroller lesz. És akkor a szar szériáról nem esett szó.
[ Szerkesztve ]