- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Jó napom,rossz napom,gagyi a játék,hibás MM posztokat az OFF-ba kéretik posztolni,próbáljuk meg itt a játékkal / játékmenettel szorosabban összefüggő dolgokat megbeszélni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Preda
aktív tag
Milyen már az, hogy kb egy hete mióta megvan t90 folyamatban szívok vele MM miatt. Ellenséges csapatál mindig egyel vagy kettővel több t9 van mint nálunk. Nem igaz nem lehet 30 mp el többet várni.
-
addikt
Néhány fontosabb változás a következő kis patchben:
Official: Vehicle Changes in 0.12.1758
The list of changes that will appear in 0.12.1758
B1 Draco
- amount of shells in autoloader increased from 8 to 12
- ammo carried increased from 160 to 240
- stock AP shell penetration increased from 293 to 331
- elite AP shell penetration inceased from 308 to 348BMPT-72
- hitpoints increased from 1760 to 2000
- ATGM reload time decreased from 24 to 20 secs
- AP shell penetration increased from 177 to 201
- accuracy penalty from movement reduced from 0.25 to 0.2
- accuracy penalty from turning reduced from 0.75 to 0.6M2 Bradley
- stock AP shell damage increased from 41 to 45
- middle AP shell damage inceased from 46 to 48
- elite AP shell damage increased from 48 to 51
- stock HE shell damage increased from 31 to 33
- elite HE shell damage increased from 34 to 37
- stock ATGM damage increased from 371 to 420
- elite ATGM damage inceased from 389 to 441
- ATGM reload time reduced from 24 to 18 secs
- stock ATGM penetration increased from 668 to 702
- elite ATGM penetration inceased from 699 to 734LAV 600
- aiming time reduced from 3,4 to 3 secs
- maximum accuracy (circle smallest) improved from 0.122 to 0.099
- minimum accuracy (circle largest) improved from 1,47 to 1,191
- reload time reduced from 6,4 to 5,82 secsT-64
- hitpoints improved from 1220 to 1310
- stock viewrange improved from 320 to 330 metersT-72
- hitpoints improved from 1415 to 1555
- stock viewrange improved from 320 to 330 metersT-72A
- hitpoints improved from 1510 to 1705
- stock viewrange improved from 320 to 330 meters
- reload time of stock AP shell reduced from 9,52 to 9,09 secs
- ATGM reload time reduced from 16,67 to 13,33 secsT-80
- hitpoints improved from 1875 to 1995
- reload time of stock AP shell reduced from 8,7 to 8,4 secs
- ATGM reload time reduced from 12,9 to 12,12 secsT-90
- hitpoints improved from 2195 to 2290
- ATGM reload time reduced from 11,76 to 11,11 secsLeopard 2A6
- hitpoints improved from 2635 to 2770
- ATGM reload time reduced from 20 to 10,53 secs
- aimtime reduced from 3,5 to 3,1 secs
- accuracy penalty from movement reduced from 0.35 to 0.25
- accuracy penalty from turning reduced from 1.5 to 1
- accuracy penalty from traversing the turret reduced from 0.19 to 0,15M48 Patton
- stock AP shell of the improved gun penetration increased from 165 to 174
- stock AP shell of the improved gun damage increased from 194 to 213
- first upgraded AP shell of the improved gun penetration increased from 169 to 178
- first upgraded AP shell of the improved gun damage increased from 199 to 219
- elite AP shell of the improved gun penetration increased from 177 to 186
- elite AP shell of the improved gun damage increased from 208 to 229
- HE shell damage of the improved gun increased from 146 to 164
- stock HEAT shell damage of the improved gun increased from 230 to 248
- improved HEAT shell damage of the improved gun increased from 235 to 254Akatsiya
- reload time reduced from 20 to 18 secs
- aimtime reduced from 7 to 6,5 secsType 59 Legend
- fixed the bug where it was possible to shoot through its destroyed hull
Zhalo-S MERC
- fixed the bug where the red silhouette didn't appear when aiming at this vehicle
[ Szerkesztve ]
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Synaptic
senior tag
Van valami nagyobbacska magyar klán ? Ahova eddig meghívtak ott velem együtt voltunk 2 -en . Úgy azért annyira nem érdekes
ign : N4bukodonozor
Ryzen-7-3800x/Asrock x570SteelLegend/Asrock-PhantomGaming-6800Xt
-
Balika23hun
aktív tag
válasz Synaptic #7255 üzenetére
Itt próbálkozz sztem [AWszövetség].
Dragon MultiGaming Clan http://dmgc.hu/ - Battlefield 1 - Baliozus
-
weres78
senior tag
Mximiliannál nem nézte valaki, hogy az 1% csak elírás-e?
-
Kean_Sorbo
őstag
Az egész 8-9 tier egy nagy káosz. Gyakorlatilag mostanában az nyer, akinél több vállalkozó szellemű játékos van, és azok egyszerre egy irányba elindulnak. Mivel szemből egyszerűen nincsenek belőhető pontok, ezért mint a gólyafos a levegőben, forgunk egymás mellett, és akinek szerencséje van vagy nagyobb csőlehajlása, esetleg több csapattárs mellette az életben marad. Tankozni kb. 6-7 tierig lehet. Utána jön ez az eszeveszett rohanás, káosz. Egyszerűen rá vagy kényszerítve. Két perc, bedarálva az egyik csapat, majd jön a maradék levadászása, vagy a cap ugye, mert egy bevásárlókocsit, ami persze szemből belő úgy hogy nem is látod, kinek van kedve kergetni. Halott ügy.
Amíg szemből nem lesznek lőhetőek a tankok, ez lesz.Én azt vártam, hogy nagyobb tierben kétszer meg kelljen majd gondolni, hogy kidugjam-e a tank alját, nem azt, hogy megindul három C1 és egyszerűen megállíthatatlan legyen egy ilyen horda. Ha meg kiegészül valami futrinkával amire esélyed sincs figyelni, akkor káó.
Ebből áll egy "csata". Semmilyen ráhatással nem vagy a végkimenetelére, ha elindul a "lemingcsapat", akkor bizony menni kell. Egyébként szarral meszeltek.
(Ja igen, akkor vagy rá hatással, ha összeállsz a barbár hordával.)[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
zozyk
addikt
WR statisztikák : AWhungary
-
sp3cnaz
csendes tag
Frissítés óta nincs nálatok gond a hangokkal ?
-
-
Kean_Sorbo
őstag
Azt írják, hogy a T sorozat gyenge. Szerintem nem, azok pont jók, sebezhetők. A többi MBT túl erős.
Tegyünk össze két T-80-ast/T-90-est, abból egy jó csata lesz. Két Chall. vagy C1 meg csak forgolódik, vagy lövi egymást 300 méterről feleslegesen.sp3cnaz: Nincs.
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
weres78
senior tag
-
irhejja
tag
válasz Kean_Sorbo #7264 üzenetére
Hát igen, ez ilyen relatív dolog... Többi MBT-hez képest mondhatjuk, hogy gyengék, mert szemből is be lehet lőni őket... De szerintem is ez kéne legyen a normális, legalábbis legyen közelebb a T szériához mint a többihez.
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz irhejja #7267 üzenetére
Nem ez lenne mindenkinek a legjobb? Ugye, hogy igen. Inkább kelljen taktikázni, vigyázni a tankra, flenkelni, minthogy azzal kelljen eltölteni az időt, hogy azt figyeljem mikor tudok elhúzni egy vasdarab mellett feláldozva magam, mert hátrafelé a csőlehajlás miatt lőni nem tudok, viszont ha megfordulok akkor meg a hátul kempelők tetoválnak seggbe. Ez buzisan hangzik, de így van. Seggbe kell magad lövetni, hogy a 3000 HP-s tankról leszedjél 1200-at, majd megdögölj.
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
yodamester10
őstag
válasz Kean_Sorbo #7259 üzenetére
-
irhejja
tag
válasz Kean_Sorbo #7268 üzenetére
Egyetértek.
Értem én, hogy így realisztikus, mert a mai MBT-ket tényleg nem egyszerű átlőni, főleg szemből.... De ez egy játék és különben is hiába realisztikus az MBT páncélzata, ha minden más meg nem igazán.
Azért a csaták többsége nem épp realisztikus, arról meg nem beszélve, hogy a valóságban nincs HP, mert ha még olyan lenne a játék, hogy 1 lövéssel ki lehet ütni egy tankot, akkor azt mondom ok (amolyan War Thunder féleség), mert akkor tényleg lenne értelme a manőverezésnek, flenkelésnek, stb. De jelenleg abszolút az van amit írtál, kb. ki kell tenned magad az ellenségnek ahhoz, hogy bevigyél 1-2 találatot, ami összességében semmit nem ér.
Állítólag egyelőre a középső tierekre koncentráltak, majd csak most fog következi a magasabb tierek kiegyenlítése, lássuk mi lesz belőle.
Vicces amúgy, hogy ennyire nem találják el a középutat, WoT-ban pl. töltöd a "skill lőszert" és kb. mindent átlősz szemből. Itt meg az Istenért sem fogsz átlőni semmit szemből
-
addikt
válasz Kean_Sorbo #7259 üzenetére
Sajnos abszolút egyet kell,hogy értsek. 7-ig lehet jól játszani, de akkor is csak akkor, ha nem dob be full t8 közé vagy ne adj Isten még t9esekhez.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Kean_Sorbo
őstag
Így igaz, 7-ig nincs gond. Talán a hatos a legjobban kiegyensúlyozott és játszható, de a hetessel sincs semmi gond.
Amióta pl. rendbe tették a T-72A-t, azóta pontosan úgy játszható mint aminek tervezték. Közepes tankokkal szemből zicceres téma, bár néha azért belőhető az alja. És ez jól is van így. Ha meg MBT jön szembe, akkor ki kell használni a terepet, mert az alját kilyuggatják. Ezeken a szinten még használható a HEAT lőszer 8-9-ben tölteni öngyilkosság. Rács, ERA, bugyigumi és tököm tudja mi még, felfogja, átütés meg nulla. A pirickákat meg nem találod el, olyan sebesen közlekednek.Biztos vagyok benne, hogy a gyors munkának köszönhetően lett ilyen a felsőház, de talán jobb lett volna hanyagolni. Itt ugyanis igen nagy sírások lesznek, ha elkezdik leflexelni a lemezeket elölről.
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
myckey
veterán
válasz irhejja #7270 üzenetére
mondjuk Isten ments, hogy ide is bevezessenek valami " skill" skulot
Wotban azért ilyen szempontból egyszerűbb volt a dolguk, mert ott nem voltak ennyire űber páncélzatok frontból.Másabb játékképet lehetett kialakítani.
Idővel ezt a tr7+ játékmenetet is meg kell oldaniuk, de sztm míg nem lesz kellően nagy a játékosbázis, addig nem törik majd magukat.
Aztán ha sok lesz a károgás, mert játszhatatlan a PvP a legnagyobb tierekben, na majd akkor megkavarják a szart és kihoznak egy más elgondolást, vagy egyszerűen csak lecopnak a páncélzat vastagságából."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Smish
tag
Itt tényleg mindenkiének az a gondja most hogy az MBT-k szemből átlőhetetlenek?
Ha azt gondoljátok, hogy legyengítik az MBT-ket szemből az segít a játékon,nagyon rosszul látjátok szerintem.
Az nem taktikázást eredményezne hanem állóháborút mint a WoT-ban.
Én pont hogy magas tierben szeretek játszani mert lehet végre a tankokat arra használni amire valók, faltörő kosnak.
És nem zavar ha egy másik Ariete-vel 3 percig bas..odjuk egymást mert ez pont hogy taktikázásra serkent.
Ha meggyengítik az elejüket, akkor minden máshoz is hozzá kell nyúlni, különben a td-kel meg az összes géppuskás veszedelemmel szemben esélytelenek lennének.
Persze ettől még lehet hogy így lesz később de szerintem a legalapvetőbb dolog amivel jó játékot lehet csinálni ebből az egészből, az egy képesség alapú MM.
Nem tudom hogy itt van e beépítve ilyen de ha van is, nem működik túl jól.
Személy szerint marhaságnak tartom a winrate alapján besorolni az embereket mert a gyözelem 14 másik emberen is múlik és ha valakinek magas a gyözelmi aránya, lehet hogy csak simán szerencséje van.
Pl nekem a challenger-el van 67% Winrate-m pedig sok meccsen jó ha lövök 1500 sebzést.
Fogalmam sincs miért nyerek vele állandóan de biztos nem a vastag eleje miatt.
Sokkal inkább kellene olyan MM ami az átalag sebzés/a találati arány járművekre lebontva, a megtett kilométer!! alapján sorolja be az embereket.
Nem lenne ez olyan bonyolult rendszer, rengeteg játék van ahol ilyen vagy hasonló MM működik.
Pl Titanfall vagy Starcraft.
Ha jó az MM, utána már neki lehet állni tényleg egyensúlyba hozni a gépeket.
Azonban van még egy probléma. Kérdés hogy egy jól eltalált MM, ingyenes játéknál valóban a fejlesztők érdeke e?
Lásd WoT. -
Kean_Sorbo
őstag
Pontosan ezt fogják tenni. Minden másban rendben vannak ezek a tankok, csak a front-okat kellene változtatni, kb. pen határig. Az RNG miatt kb. fele átütő lenne, és kész a történet. Tier 8 alatt ezt szépen meg is valósították, és itt sem lesz ezzel gond, csak megúszhatták volna ezt a nerf áradatot, ha két hónappal később hozzák ki ezeket a gépeket.
Egyébként látható, hogy még most kezd a legtöbb játékos 4-6 szintre kerülni, így bőven ráértek volna.Smish: Az miért jó ha Port-on, majd 20, szemből átlőhetetlen MBT áll egymással szemben? Ott aztán lehet taktikázni.
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
irhejja
tag
Azzal egyetértek, hogy az MBT-knek a frontpáncél kell legyen az egyik erősségük, és semmiképp sem lehessen csak úgy auto aimmel átlőni, de azért egy kicsit át kéne nézni a páncélzatokat és a gyenge pontokat, hogy ha nem is könnyen, de legyenek átlőhetőek ha okosan, "taktikázva" játszik az ember.
-
Smish
tag
válasz Kean_Sorbo #7275 üzenetére
Pont ezen van a a hangsúly egyébként hogy állnak szemben. Egy MBT-nek nem az a dolga hogy ácsorogjon, ez tiszta hülyeség.
Ha olyan játékosokkal sorolna össze akik szintén szeretnek mozogni, akkor ne félj 30 MBT-vel sem lenne unalmas a játék. -
Smish
tag
válasz irhejja #7276 üzenetére
A képesség alapú MM ezen segítene.
Ha te taktikusan játszol, akkor olyan játékosokkal sorsolna össze akik szintén és lenne segítséged, nem kellene egyedül berohanni egy ellenséges tank mögé csak hogy leadhass 2 lövést és meghalj.
Menne veled még 4 másik és mindjárt lenne lövölde, ezért fontos hogy valaki menyit mozog a játékban.
Aki most csak kempel az később is csak kempelni fog hiába variálnak a páncélzatokon.
De ha beteszik 29 másik kemper mellé, akkor előbb utóbb csak megtanul elindulni. -
yodamester10
őstag
T90ms-nek is adhatnának egy kis hp-t
Arról van valami hír,hogy mikor jönnek a tier 10- es járgányok?
Most hogy kimaxoltam az MS-t már csak sok dodo kell hozzá -
addikt
Neked az a játék,hogy van 6 t9 mbt és elmegy az egyik oldalon és letarol mindent, mert éppen a másik csapat próbál felállni vagy épp a másik irányba mennek és akkor meg megy a kergetőzés?! Komolyan neked ez a játék? A t9 jelen állapotban úgy szar ahogy van. Egy normálisat nem játszottam még benne, mert az egész kb lemegy 5 perc alatt. Ez neked a jó játék?! De most komolyan? Ja mert ha nem lehet egy MBT-t belőni elölről akkor attól az jó. Ahha értem. Ezzel még nem is lenne baj, de ehhez társul az iszonyatosan erős lövések és a jó manőverezési képessége. Azaz, képtelenség megflenkelni, ha csak nem lövöd be a lánctalpát, amit még 1v1ben talán meg is csinálsz, de hogy ha már ott áll mellette egy másik akkor már nem. Márpedig a mapok egyáltalán nem olyan nagyok,hogy csak úgy hébe-hóba te találkozzál 1-1 elkószált MBT-vel.
Vegyük a tanokat sorra.
T90MS mindenki ismeri egy brutál tank, nem ritka a 10k plusz sebzés vele, míg a többi tank a közelébe sincs, ja hogy ez így jó?!
Le2a6 óriási páncéllal rendelkezik, számomra egy brutál tank, képtelen vagyok vele mit csinálni, ha szemből jön velem, de ez lehet az én hibám, sőt.
Chal2Egy bunker, bár mégis könnyen meg lehet szívatni, mert óriási weakspotja van elől, bárki belövi,ezért nem is látni annyi chalit.
AbramsAmióta a spotra építettem vele, kimondottan szeretem, de mégse gondolnám egy akkora opnak.
Mind a 4 tank jól manőverezhető, ha 1v1ben jön rád egy nem mbt azokat simán lepattintod és utánuk fordulsz. Kérdem én, hogy akkor hol itt a fair play. Értem én azt,hogy kurvára nem kell minden tanknak leölnie mindet, de azért jelenleg óriási az mbtk előnye.
Jelenleg van másik 4 class.
Crab az egy no comment járgány, nehéz eltalálni, lepattansz róla és iszonyatosan nagyon sebez, arról nem is beszélve, hogy messzire lát. Ebben a játékban ez a legnagyobb előny, aki lát az nyer. Kész ezen nincs mit vitatkozni.
Draco szerintem aki tud vele játszani az most is szét tud kapni, mert gyors, messzire lát és 8at lő, na akkor ez most buffolják, tuti még jobb lesz. De ezzel se szaladgálnak annyian.
M8 iszonyatos jó tank lenne, ha nem herélték volna le róla a füstöt. Kb van mindenkinek csak épp ennek nincs.
Terminator 2 jelenleg elég használhatatlan, de ezt változtatják majd a közeljövőben.
Itt a probléma, t9ben van 8 tank, abból használható mondjuk 6. De ha megnézed akkor a csaták legnagyobb részében crab és mbtk találhatók. Szóval akkor ez így rendben is van?! Nincs egy TD aki le tudná osztani a tankokat. Így megállítani se nagyon lehet egy 3as hullámot.
Egy t9es platton eldöntheti a csatát. Ez a kisebb szinteken azért nincs, ne mondjuk már,hogy 15v15ben 3 ember megváltoztat egy csatát. Azért ennek szerintem nem kéne, hogy így működjön.
Kisebb tierben is tele van a csata 15-0ás meccsekkel, de nagy tierben szinte csak az van. Lemming módjára végig mennek a pályán, ja hogy neked akkor ez játék?! Értem.
A t9 jelenlegi állapotában játszhatatlan. Ha neked ez megfelelő akkor szerintem te azon kis százalékhoz tartozol akinek annyi elég,hogy berongyolsz yoloba és megölsz mindenkit. Ebben mi a kihívás?
Ui.: Ja és igen, az MBT-ket oké, hogy nem lövöd be elölről, de hogy oldalról és nem ritka, hogy hátulról se lövöd be azért az úgy nem gyere be.
[ Szerkesztve ]
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
addikt
Most járok kb a 10. t9es meccsemnél ma, 1 db volt amikor nem 6 perc alatt lett vége az egésznek. Ez így aztán élvezetes...
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Smish
tag
Ne húzd fel magad, ne legyen ez is már sg forum.
Egyébként ha ennyire szarnak találod az egészet akkor minek játszol vele. vagy minek játszol tier9-el ha 6-os tetszik?
Teljesen felesleges tank elemzésekbe belemenni. Én nem mondtam hogy minden tanktípus kiválóan rendben van.
Csak azt mondtam ha általánosan legyengítik az MBT-ket, szerintem az nem megoldás mert az lessz mint a WoT-ban hogy a nagy tűzgyorsaságú TD-k miatt állóháború lesz a legtöbb meccs.
Nekem kifejezetten tetszik ilyen pörgősen a játék amúgy.
Valósztínüleg a készítőknek is ez volt a céljuk, azért van annyi mozgó géppuskafészek.
Amúgy meg kergettél már MBT-vel Centauro-t? Majd próbáld ki, biztos utoléred. -
Preda
aktív tag
Meg az ATGM - ekkel is lehetne valamit kezdeni mert hiába van t8-t9 ben semmire se megy vele az ember. Párszor kipróbáltam t80-90-en. Lassan tölt mindenki tele van ERA-val APS-el és egyebekkel és olyan lassan megy, hogy vicc. Heat megint csak egy baromság kb esélytelen vele eltalálni egy wieselt. Shoot delay miatt képtelenség 200-300m- re eltalálni. Meg még jól meg is van lassítva. Vicc amikor lövöm vele a kerekes gépeket és szórás miatt keréken lövi és 0 dmg .
Nekem még nem is az a legnagyobb bajom, hogy t8 al nem lövöm át a t9-et hanem, hogy legalább számban egyenlőek legyenek már. MM iszonyat volt olyan hogy nálunk nem volt t9 másik csapatban 3db t90ms egy plaatoonban. Sejtitek mi lett a végeredmény.
Nem tudom mi a megfelelő megoldás a magas tier ben, de sztm az nem ha ugyanaz lesz mint wotban, hogy mindenki átlő mindenkit. Akkor minek van MBT class, ha mindenki simán átlő szemből.
Nem tudom kinek volt meg armor buff előtt a challenger, de az nagyon nem volt élmény. Mindegy volt hova mentem mindenki szarrá lőtt. Ha gyengítenek az MBT-ken az nem lesz nagy élvezet. Ja és nem csak MBT-m van nem azért mondom ezt. Példa, hogy nem csak mbt-zek.
Szerintem igazábol az egész spotting rendszert kéne a kukába dobni meg azt, hogy még ki is emeli neked kit látsz és lőhetsz. Ha nem lenne kiemelés és mindent kirajzolna mint amikor a látótávodon kívül lőnek meg, kicsit lassulna a játék és könyebb lenne oldalba kerülni. Nem vennéd észre olyan könnyen akkor még a camónak is lenne értelme. Persze ez csak az én véleményem!!
-
zozyk
addikt
válasz villamos #7284 üzenetére
De,gondolom komolyan gondolják....
Mindenki másnak,aki röhög a Google fordítós dolgokon:
Fikázás helyett lehet nekik segíteni,ha már a 3ból legalább 1 oldal próbálja magyarra átírni a híreket.
(most ne menjünk bele a Google fordító használatába,én ilyet nem publikálnék soha,vagy legalább próbálnám magyarosabbá tenni)Imádom,hogy mindenki azon röhög,aki legalább tesz valamit,hová lett az AWbase (ráírtam tocsek-re,még csak válaszra sem méltatott),hová lett az Armored Warfare Magyarország (by: Cleverland)
Én pont ezért nem írok/írtam semmi hasonlót,pedig a WoT modokról /XVM-ről tudtam volna oldalakat gépelni.
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
Hát azért a magyarosítás nem annyi hogy ráengedek egy google fordítót az mindenféle igényesség nélkül csá itt a peccs.
Örülök, hogy valamit kezdenek és segíteni akarnak az englisül semennyire se konyítóknak, de akkor legalább a tankok neveit hagyják már meg eredetiben, mert ez olyan mint amikor a Thrallt lefordítják Delejnek...GRR
*ja nézem a másik 2 egy hónapja nem írt egy apró bejegyzést sem, pedig történtek dolgok, nem is kevés azótaAmúgy csak a tank neveken viccelődünk és nem éreztem gunyorosnak csak poénnak. /mondjuk én is viccelődők között voltam /
No offence peace.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
weres78
senior tag
Most olvasgattam vissza az elmúlt napok kommentjeit. Ami talán leginkább tetszik ( ) az a képesség alapú MM.
Perceket kell várni délután egy 10vs10 meccsre ahol 3 tier eltérés van. Életszerű a képesség alapú MM.
De mondjuk fél év múlva begyűrűzik ide is ami az oroszoknál már elindult (ott tudomásom szerint már menő az AW nagyon), és lesz elég játékos hozzá. Akkor milyen képességek alapján szelektálna az MM? Mondjuk win rate alapján? Komolyan azt hiszi valaki, hogy lenne kiváló win rate ha egyenlő ellenfeleket kapna? Akkor mindenkinek 50% win rate lenne hosszú távon, nem?
Vagy csaták száma alapján? Ennek lenne értelme? Wotból láthattuk, hogy tud valaki teljesen hülye lenni 30000 csata után is, és tud elfogadható lenni pár ezer után.
Vagy átlag sebzés alapján? Mert akkor eleinte sebzel, majd emiatt egyre jobb ellenfeleket kapsz, és nem sebzel annyit.
De vegyük úgy, hogy sikerül egy jó, nehezen manipulálható rendszert összhozni, és összejön a képesség alapú MM. Ekkor Kiemelkedő képességű játékosok játszanak egymás ellen, átlagosak átlagos ellen, és gyengék-kezdők ugyanilyenek ellen. Persze ugyanolyan tankokat érhetnek el, sőt még fejlődni is ugyanúgy fognak, hiszen a béna is vért izzad hogy lesebezze a HP-ját, ahogy a pro is ha pro ellen tolja.
Esetleg még inkább ki kellene egyenlíteni az egészet.
Nem kellenek mapok, mert az sem jól van balanszolva soha. Az egyik oldal mindig jobb. Szóval elég egy 800x800 méteres teljesen sík terep. Nem kellenek tereptárgyak, bokrok meg semmi. Nem kell camo sem, mert az sem igazságos. És szerintem a tankok is legyenek teljesen egyforma kockák, legjobb lenne ha nem is mozognának, mert akkor tök random tudnak pattintani... A retrofitek és a parancsnoki képességek sem működnek megfelelően, azok is ugorhatnak.
Szóval elindulna a csata 15 teljesen egyforma kocka áll szemben 15 másik ugyanolyannal, és kattingatunk a pirosakra. C64-en voltak ilyesmik.Minden hülyeséget félretéve, jó ez a játék, és jó lenne ha a hozzánk hasonló felhasználók nem nagyon tudnának beleszólni mi hogyan alakuljon. Mert hosszab távon elkúrnánk.
[ Szerkesztve ]
-
Smish
tag
válasz weres78 #7290 üzenetére
Igazad van teljesen!
Hogy én mekkora marhaságot írtam.
Szerintem elő kellene terjesztenünk ezt kapásból egy sportszövetségnek.
Például.
Minek kell elérni egyáltalán eredményeket mondjuk egy teniszezőnek, vagy egy cselgáncsosnak?
Legyen elég annyi hogy azt mondja magáról hogy én teniszező vagy cselgáncsozó vagyok és máris kvalifikálta magát az olimpiára.
vagy még jobb, minden cégnél csak vezérigazgatók legyenek, ne legyen ranglétra, hisz minek!
Na hogy hangzik?
Ja hogy ez csak játék és nem sport?
Mielőtt belekötnél a sport mi is valójában?
Nem egy profin kivitelezett játék?
Vagy hallottál már E-Sportról?A kérdéseidet látva nem is igazán érted amit írtam.
Kifejezetten kizártam a Winrate alapján működő MM életképességét.
De olvasd el még egyszer hát ha sikerül értelmezned.Az egyedüli kibúvó az alacsony létszám lehet. De szerintem aki ide ír vagy csak olvassa a fórumot az mind játszik is a játékkal és szurkol a fejlesztőknek hogy sikeres legyen a játék mert jó.
-
PR0JECTNR56
addikt
Akkor most, hogy a játékmechnika és a jövő nagy kérdéseit átrágta a topik, mesélje el nekem valaki, hogy milyen a BMP3.
-
speedmetal
tag
válasz PR0JECTNR56 #7292 üzenetére
Nagyon jó! Imádtam minden pillanatát, remélem a BMD-4 is hasonlóan el fog kényeztetni.
[ Szerkesztve ]
Das was man sich vorstellt, braucht man nie zu verlieren.
-
L4mie
veterán
válasz speedmetal #7293 üzenetére
PVP ben is jók?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
weres78
senior tag
Azt hiszem elnézést kell kérjek. Teljesen igazad van mindenben. Abszolút életképes amit írsz, és teljesenen korrektek a párhuzamok is amiket felállítottál.
Amúgy francokat értek egyet mindennel.
Ha hozzánk valaki lejön edzésre, azt eleinte elpicsázza mindneki. Aztán vagy abbahagyja, vagy tanul és jönnek az eredmények, sikerek, amiért folytatja. Hogy kinek mennyi siker kell, hogy ne hagyja abba, az változó.
Ezt csak sport-párhuzam miatt hozom fel. Tanulhat az ember a jobbaktól akkor is ha kikap tőlük. Eleinte egy sebző lövésnek is van aki örül, miközben a saját HP-jával hozzájárul valaki mások öröméhez.Arról amiről írtál most is azt mondom, hogy ez tömegsport, ide jöhet bárki és játszhat bárki ellen. Vannak ugye kiemelkedően jó játékosok, akikkel ugyanúgy összedob az MM. Még az E-sportolók is játszanak időnként noobokkal... De ha ma már nem is, anno biztosan játszottak.
Később biztosan lesz itt is klán-harc, meg ilyesmik. Esetleg valamilyen bajnokságok, miegymás. Ott majd számít, hogy ki milyen egyéni teljesítményt nyújt, mert az alapján fér vagy nem fér be csapatokba. Ez teljesen normális, és itt meg is esik az a természetes szelektálódás amire vágysz.
De ez a közös csatározás az alapja mindennek, amit most tolunk, és ez szerintem így van jól. Szembe jöhet Veled bárki, egy noob vagy egy pro, és Neked reagálni kell rá. És közben persze tanulsz tőle, belőle.(#7294) Furkoo: Ott jók még csak iagazán!
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Mikor jön a patch?
-
speedmetal
tag
Nagyon keveset játszom PVP-t, bár amikor mégis, akkor gyakran a BMP-3-at vittem. Mindezek ellenére nem tudok reális választ adni a kérdésedre, de én nem éreztem, hogy kevés lenne, csak meg kell tanulnod:
- kibírni, hogy nem tüzelsz,
- észrevétlenül az ellenfél mögé lopózni,
- megtanulni mindhárom fegyverét használni.
Élvezetes vasdarab :-)Das was man sich vorstellt, braucht man nie zu verlieren.
-
yodamester10
őstag
válasz speedmetal #7297 üzenetére
Hogy nem lehet megunni a pve-t?Nincs is jobb leo2a6-al vagy t90ms-el aprítani pvp-ben
-
nemeth989
senior tag
válasz yodamester10 #7298 üzenetére
Mindenkinek egyéni preferencia kérdése, valaki szereti, hogy ugye sokkal kiszámíthatóbb a PVE csata kimenetele. Én se bírok sokat menni csak szorzózásra használom max 5-6 kör PVE, kb. annyi amennyi tankot húzok. Prem. tankokkal meg eleve nem is járok PVE-be.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
zozyk
addikt
válasz yodamester10 #7298 üzenetére
Én csak akkor megyek PvE-tha x5 szorzó van. Azért már megéri szerintem.