- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Jó napom,rossz napom,gagyi a játék,hibás MM posztokat az OFF-ba kéretik posztolni,próbáljuk meg itt a játékkal / játékmenettel szorosabban összefüggő dolgokat megbeszélni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz R9DEON #12501 üzenetére
Dehogy is.
Persze ettől még nagy bevásárlásokat, fejlesztéseket én nem csinálnék, itt már semmi sem biztos.
Jelenleg gyűjteném a kreditet-free XP-t. Tartalékolnám a cumót, a nagy bumm-ra, mint az ősrobbanás.
Egyébként meg várom a teszt szervert, .
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
vv5204
senior tag
válasz R9DEON #12501 üzenetére
Épp most olvasom a részletes változásokat - amik persze nincsenek kőbe vésve- és azt írják nem szüntetik meg a retrofiteket, hanem csak megváltoztatják őket. A terv szerint minden tanknak fix 3 darab univerzális retrofitje lesz, amit nem kell külön megnyitogatni, hanem egyből lehet belepakolni amit a játékos akar. Ez pozitív változás lenne szvsz.
-
myckey
veterán
A retro bigyókat alapból 3 slotba kapod.
Nem kell ágban fejleszteni.
Egy , legerősebb változat lesz minden retroból.Ami tierenként eltérő pézbe kerül majd.
Nem lesznek több képességes retrok.
Univerzális helyek lesznek, csak.A legénységi és parancsnoki képességek is változnak, főként a pontosság és a töltési idő lesz redukálva-kivéve stb......
Menet közben pontosság jelentősen javul. MBT -ben.
A páncélzat is át lesz variálva, a jelenlegi gyenge pontok nem fognak sebzést osztani, általános gyenge pontok lesznek, többféle páncél vastagsági érték lesz,
Változik a mobilitás is, több tankosztálynál is.
Túl sok lesz a változtatás, kellene egy kis idő összebogarászni mindent.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz R9DEON #12508 üzenetére
Ez csak pár kiragadott dolog.
A teljesség igénye nélkül.
Nem lesz baj egy kis teszt szerózás. De ezért is gondolom, hogy Januárnál előbb ebből nem lesz public server.
Már ha miden megy a helyén.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
ughhh
senior tag
Bannoltak 3 napra mert szóvá tettem, hogy a ramkával még csak t10 ben mentem globopot. LOL
-
aginor
addikt
válasz myckey #12507 üzenetére
"A páncélzat is át lesz variálva, a jelenlegi gyenge pontok nem fognak sebzést osztani, általános gyenge pontok lesznek" - remek, akkor fölösleget a több ág is, ha minden tank ugyanolyan lesz, akkor minden szinten elég minden osztályból egy-egy oszt' csókolom..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
myckey
veterán
válasz myckey #12515 üzenetére
Olyan gyengepontokat kivesznek, amik "valósan" nem belőhetőek, irreálisak stb......
Helyette arra mennek rá, hogy amik realben -reálisan , mechanikailag sebezhetőek , gyengébbek, azok legyenek majd a játékban jobban belőhetőek, azok a részek. Így nem feltétlen kell majd mindig pixeleket vadászni, mint ami most megy a játékban. Ez mondjuk tényleg nonszensz is, egyébként, a mostani.
Illetve itt jön képbe a páncélzatnak a több szintűvé tétele. Például most a toronynak 6 értéke van, különböző. Ez lesz majd 14, így ami "valós" adatokat beszereztek, azokat tudják reprezentálni a játékban.
Újra kell majd tanulni a weak spotokat, de nem is bánom, mert most vannak olyan sebezhető részek, hogy nevetséges.
Más.....
Többek között az MBT menet közbeni pontosságát is javítják.
Füstgránátokat különbözőeket raknak be.
Rakéta kisebb szinteken kevésbé lesz jól irányítható.
A rakéta elhárító APS, már nem fog olyan instant védelmet biztosítani, hanem egy bizonyos irányba kell a tornyot forgatni, és ott se minden szögbe szedi majd le a rakettyát!
Továbbá a legénység és parancsnoki változtatás nem lesz örök életű, próbálnak azon okoskodni, hogy minél inkább játék stílusokra tudjuk velük a járműveket formálni.
A lánctalp javítása tovább tart majd, valamint a kerekes járműveket jobban fogja érinteni a kerékre leadott lövés, lelassulnak, leállnak stb....Fordítjuk a dolgokat tovább, ahogy esik úgy puffan alapon.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
aginor
addikt
válasz myckey #12515 üzenetére
Nem flamelt senki, de amit leírtál, az pont ezt jelenti, vagy valamit félreértettem.
Na, így már mindjárt más, most azt mondom, hogy ebből lehet még valami, ha a tankok nem egyen gyengepontokat kapnak.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
R9DEON
senior tag
válasz myckey #12516 üzenetére
azok a részek. Így nem feltétlen kell majd mindig pixeleket vadászni, mint ami most megy a játékban. Ez mondjuk tényleg nonszensz is, egyébként, a mostani.
Már egy éve mondom hogy ez a PVP és maga a játék rákfenéje és amúgy sem reális a valós tankoknál egy olyan ablakot az életben nem tudsz eltalálni.
-
scyllarus
veterán
válasz aginor #12517 üzenetére
Valamit félreértettél.
Mivel különböző tankokon nem egyforma megoldások vannak, így a "reális" gyenge pontok jó eséllyel néhány közös és néhány egyedi weakspotot adnak majd."Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
Franky74
tag
Szóval most mindent megváltoztatnak, majd kiderül mennyire jön be...
ÉS a retrofiteket meg elveszik, átalakítják? Szóval majd 70 tank retrofitjét állítgathatom be újra, ill. vehetem meg(köztük volt ami 8milla volt)...
Fasza![ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
válasz R9DEON #12518 üzenetére
Egyszer az eltalálás.
De ott vannak még olyan pontok is, amiket bizonyos szögekből totál lehetetlen sebezni, reálisan nézve.
Nem úgy mint most.....Egyébként nem lesz a játékban normalizáció sem, lövéseknél.
A sebzés pedig kaliber függő lesz. Tehát egy tr4 valamint egy tr6 ugyan azt sebzi, de persze a tr6 erősebb átütéssel bír, jobb pontossággal stb.......valamint ott már jobb lövedékeket lehet majd elérni.
A tankok életpontját is növelik majd.
(#12519) scyllarus
Így van!
Itt jön be hogy mennyire variálják magát a páncélzat típust, értéket, ami most több típusú lesz, ezáltal generálnak olyan helyeket, amik itt ott sebezhetőek, máshol már nem. Tank arculattól, összeszereléstől függ majd.
(#12520) Franky74
A retrok nem fognak több tulajdonsággal bírni.
De az univerzális hely miatt, jobban rá tudsz majd menni egyes mutatók feltornászására. Valamint nem kell kifejlesztgetésekkel bíbelődni, XP-t rá költeni.......felhasználóbarátabb lesz, jobban tudsz haladni a fejlesztésekkel is.
Igazából a kezdő játékosoknak ez nagyon nagy segítség.Nekünk inkább cumi.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
scyllarus
veterán
válasz myckey #12521 üzenetére
Én már minden változtatásnak örülök.
Szeretem így is a játékot, de a játékosok száma azt mutatja, valami mégsem oké vele, meg nyilván lehet javítani bármikor. Számomra pozitív, hogy bátran mernek változtatni, nem csak kozmetikáznak itt-ott. Majd kiderül, jobb lesz-e vagy rosszabb. Látok azért pozitív ötleteket.
Mindenesetre bármilyen lesz is, az még csak 0.19 lesz később megjavulhat/tovább javulhat még bőven 1.0-ig.[ Szerkesztve ]
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
-
scyllarus
veterán
válasz R9DEON #12525 üzenetére
A töketlenkedésre a wot az enciklopédia, szóval csodálom, hogy az van még.
Már akinek, én speciel rég töröltem.
Az új verziókat mindig felrakom, kipróbálom, aztán leves megint."Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
R9DEON
senior tag
válasz scyllarus #12526 üzenetére
Aki elkezdte játszani a WOT-ot és lenyomott 4 évet az nehezen hagyja ott vagy ha igen nem játszik mert megunta, az AW legnagyobb hiányossága pedig az hogy nincsenek közösségek, a legtöbb ember azért játszik mert haverokkal lehet beszélgetni és jókat röhögni és minél többen vannak annál jobban működik.
-
scyllarus
veterán
válasz R9DEON #12527 üzenetére
A mai fiatalság, aki mindent készen akar azonnal, van így ezzel.
Én is több, mint 4 évet wotoztam, mégis otthagytam egy jobb élményt nyújtó játékért.Ebben meg igazad van. Sokszor kitárgyalt téma: nem jönnek a játékosok, mert kevesen vannak fent - kevesen vannak fent, mert nem jönnek új játékosok. A my.com anyagi hátterével bizony illene lépniük valamit így az elején, és megszakadna az ördögi kör.
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
Bjorngolf
tag
válasz R9DEON #12527 üzenetére
A wotot annon a zárt bétában kezdtem el. Sokkal sokkal rosszabb volt bugok terén mint most az AW... Egy előnye volt h egyeduralkodó volt. Az AW-nek ezért is nehéz a dolga mert nem egyedüli már a piacon.
És tény h rendes közösség nincs. Külföldön sem és itthon sem. Én mondjuk ezen ok.mentén is hoztam létre az új AW csoportot pl fb-n h valamelyest legyen egy épkézláb hely ahol lehetnek a magyar playerek (hírek többségében fordításra kerülnek). Valamint elkezdtem a levelezést a fejlesztőkkel is (de erről nem beszelhetek)
-
weres78
senior tag
Ezek a változások nagyrészt a kezdő játékosoknak kedveznek.
Ha emellé veszem azt a több helyről hallott hírt, miszerint jövőre lesz Európában is hírverés a játéknak, akkor ez akár még jól is elsülhet. Szerintem jobb kipróbálni a "veteránokkal" a változtatásokat, mert mi már kaptunk hideget-meleget és még itt vagyunk, nagyrészt maradunk is valószínűleg... Aztán ha bejöttek a változtatások, akkor mehet a reklám, hogy az esetleges Friss Hús már kapjon valami olyasmit, ami leköti, itt tartja. Bízom benne, hogy nem basszák el a dolgot olyan MyComosan, ahogy azt már sokszor láthattuk, tapasztalhattuk. -
myckey
veterán
MBT gyorsulása növelve, hogy hamarabb elérhető legyen a top sebesség, de több jármű, test forgási sebessége csökken, annak érdekében, hogy egy jól kivitelezett flankelési manőver hatásos lehessen.
Az MBT off-road terepen továbbra is mozgékonyabb lesz a kerekes gépekhez képest.Kerekes járművek ( különösen TD ) lassabbak lesznek off-road körülmények között, de ők lesznek a leginkább mobilisak a burkolt felületeken.
Light tankok és a lánctalpas AFV-k mozognak majd a legjobban off-road terepen, de kemény terepen kevésbé lesznek gyorsak, mint az abroncsos cimboráik.
Light tankok jobb gyorsulást kapnak, agilisebbek lesznek, ezáltal előtérbe helyezve nálunk a megfelelő körbe táncolás lehetőségét. cumi powa forever!Maximális sebességet próbálták egyensúlyozni, a járműveknél.
Hangsúlyosabb lesz a burkolt felületen való mozgás.
Kerekes gépekkel más lesz az érzet mozogni. Lassabban fognak megállni és fordulni, különösen igaz lesz ez a nagyobb össztömegű járművek esetében.
Nehezebb járművek esetében is erősebb lesz az elhúzás, mikor max. sebességről akarunk majd vissza állni.
Végezetül pedig a kerekes járművek kormányzása is lassabb reagálást fog eredményezni, nagy sebességnél, ezáltal elkerülve az irreális 90 fokos , hirtelen kanyar vételeket, valamint így jobb irányíthatóságot remélve.Más.....
ERA 2 típusú lesz. Könnyű típus nem ad páncél vastagság buffot, ellenben a Nehéz erőteljesebb Spaced Armor feelingben fog működni, az alap ERA tulajdonság megtartása mellett, természetesen.
Füst gránátok megmaradnak, mint alap felszereltség, minden járművön.
Ehhez hozzá jön még egy úgynevezett "motor füst" , amit egyes járművek tudnak maguknak generálni, az üzemanyag fecskendezésével a kipufogó rendszerbe, ez által létrehozva egy ilyen plusz ködöt.APS rendszerek 60 fokban lesznek képesek kivédeni, a torony frontális szögeléséhez képest.
Tehát a frontális ágyú/fegyver mindkét oldalára 30 fokban érkező rakettyákat fogja le.Két típus lesz itt is.
Soft kill. -250m vagy nagyobb távolságból fog működni. Hibázási lehetőséggel, mely tierenként változó lesz, azt szeretnék elérni, hogy kijöjjön a valósághoz közeli mechanika, tehát hogy a modernebb rakétákra kevésbé legyen hatással egy soft kill rendszerrel szerelt jármű, nagyobb APS hiba lehetőséget generálva.Hard kill.-Ezek 200m vagy nagyobb távolságból fognak működésbe lépni, de hiba lehetősége ki van zárva. Persze csak a top kategóriában lesz elérhető ez a mechanizmus!
Továbbra is mindkét rendszer időbeni korlátozással lesz használatban.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
keneseig
tag
Igazából már a Lords of War kéne EU-ra,hisz már mikor volt a tesztje.Az is segítene a népesség megtartásában.Erről semmi hír?
-
myckey
veterán
Inkább ezt a 2.0 dolgot rakják a helyére, utána ráér a lords of war.
Ez most elég nagy buli lesz nélküle is.Egyébként próbálunk összerakni egy komplett cikket ezekről a változtatásokról, aztán azt bedobom majd.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
ChristianID
tag
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a jópár tank kivétele; a rengeteg retrofit slot kifejlesztése; a retrofitek stb hogyan lesznek ellentételezve... ez több (tíz) milliónyi kredit és (sok) millió xp...
...Only when the last tree has died and the last river been poisoned and the last fish been caught will we realise we cannot eat money....
-
R9DEON
senior tag
válasz ChristianID #12535 üzenetére
Min csodálkozol, az XP és a Credit mindenkinek marad ha igaz a retrofit is csak máshogy lehet alkalmazni.
[ Szerkesztve ]
-
weres78
senior tag
[Ezekért] a pillanatokért érdemes játszani...
(Twitch link, nincs egy perces a videó)
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
válasz myckey #12531 üzenetére
Az létezik, hogy kivonják az artykat???
"Kevés játékos játszik velük." Lehet, hogy ennek köze van ahhoz, hogy itt felvillan lövéskor és akkor szétcsapja az ellenfél artyja, emiatt állandóan mozogni is kell, nem lehet mozdulatlanul ücsörögve kattintgatni, mint "odaát"? És persze nem lehet kicsapni egy lövésből fullos tankokat...
(Ejj, ha ezt a wotban is meglépnék, végre ki lehetne jönni nehéztankokkal a sziklák mögül, a vadászok is újra élnének... Szép álom...)
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
Fentebb lett taglalva, hogy, mint arty, nem lesz a játékban.
Viszlát felső nézetes célzás, felderítő lövedék....helyette nagy sebzés, lassú töltés és célzás és jó mobilitás lesz, ezzel gyors tankvadász szerű ágat csinálnak belőlük, vagy valami hasonlót.Majd holnap sztm kész leszünk a 4 ből két cikkel, aztán az egyikben ez benne lesz.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
scyllarus
veterán
"Because of these factors, we had a choice; remove Artillery altogether, restrict the class to just PvE or offer the vehicles in a reimagined class form. We decided to go with the third option"
Nem vonják ki, átdolgozzák."Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
Enzolord
addikt
válasz myckey #12540 üzenetére
Wow Májki, mar cikkeket is írsz? De felvitte az Isten a lazgörbéd.. azért azt tudod, hogy a kis accod még megvan a KHban, akármikor visszatérhetsz..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
keneseig
tag
A parancsnokokat ki kell fejleszteni balance 2.0 után vagy azokat is megkapjuk?
-
scyllarus
veterán
válasz keneseig #12545 üzenetére
Igazából rengeteg a kérdés. Mivel az összes ágat is össze-vissza variálják (tierváltások és új járművek) kérdés, hogy hogy lesz ez kompenzálva. A váltás után sok hézagos ágam lesz pl.
Amit eddig olvastam, az alapján még nincs eldöntve, hogy kezelik majd ezt. A te kérdésedre is később lesz válasz, szerintem."Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
_Szasza_
tag
Ahogy írtátok, a token rendszert is eltörlik, arra is kíváncsi vagyok, hogy oldják meg. Pl itt az én esetem, az orosz ágat T64 - nél abbahagytam,de a T90MS nyitva és meg is vettem... A közte lévő lyuk marad? Illetve ami a 8 - nál áll és el lett lőve a token akkor a 9 - es automatikusan "kinyílik" vásárlásra?
Akkora változásnak tűnik a 2.0, hogy most én is "behúzom a féket" nem is nagyon merek újakat venni, kifejleszteni, a felretrofitezésről nem is beszélve, inkább játszok a garázsban állókkal és gyűjtöm a kreditet + free XP - t.
Pl a kínai Type 98 - at most megvehetném 8 milláért, de ahogy láttam lesorolják Tier 7 - nek. Így buknék 4 millát. (Mert az új kínaiak még nem most jönnek ahogy látom) És stb stb....
-
scyllarus
veterán
válasz _Szasza_ #12548 üzenetére
Ha van eszük, gyorsan kihozzák az új verziót, mert látszódni fog, hogy szinte mindenki így van ezzel, leállnak a játékkal vagy takarékon nyomják.
Tényleg nincs is értelme tolni, amíg nem tudjuk, hogyan akarják kompenzálni pl. pont ezekkel a tier-átsorolásokkal járó kredit/tp veszteségekért a játékosokat."Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
weres78
senior tag
Személy szerint engem a fél-prém járművek sorsa is érdekel, illetve az ezzel járó kompenzáció.
Például nekem több artym fél-prém. Ha esetleg az az ág amit a helyére tesznek nem tetszik, akkor becumiztam, köpök egyet és kész? Mi van ha valaki fél-prém járművét egy-két tierrel visszasorolják?
Illetve mi lesz azzal, aki sok-sok goldot áldozott festésre, és most pár tierrel visszasorolják az adott harckocsit. Ezt a különbséget hogyan tervezik kompenzálni?
Korábban egész nagyvonalú volt a MyCom, de itt most valamiért attól tartok néhány régi játékos keményen ráb...ik.
Mondom mindezt úgy, hogy gyakorlatilag semmit nem tudok biztosan, szóval ne legyen igazam!!![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...