- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Android felhasználók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
vodrosjozsi
őstag
válasz Quqesz #69126 üzenetére
Látom még mindig nem jön át.
Azt mondtam, hogy azokért a dolgokért amiért a nem elektromos autót vinnéd szervízbe 5 éven belül azért nem kell.
Persze, minden másért lehet de általában 5 év garanciát vállalnak a gyártók vagy ha nem akkor ez van.
Legyél körültekintő és ne azért vegyél elektromos autót mert béemvé meg mert menő hanem hogy ténylegesen tudjál vele közlekedni kompromisszum nélkül. Amennyiért van i3 azért van már tesla is dupla annyi hatótávval és jobb minőségű is.
Aki meg úg vesz autót 13 millióért, hogy nem gondolta át a garancia alatti-utáni szervízidőszakot az miért vesz 13 millióért autót? Azért egy audi A4es is drága a fenntartása, bár ha vab 13 milliója egy autóra akkor szervízre is vanSamsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4