- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Mobilarena
Android felhasználók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
#30610944
törölt tag
válasz vodrosjozsi #69100 üzenetére
Ezzel te vagy így és ez lenne a normál gondolkodás de sokan gyakran cserélik az autót. Szomszédom két év alatt már a 3. autóját használja fene se tudja miből.
-
leslien
nagyúr
válasz vodrosjozsi #69102 üzenetére
nálad van már az i11?
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
Quqesz
nagyúr
válasz vodrosjozsi #69092 üzenetére
Látom hallottál az elektromos autókról, csak nem néztél utána még(én igen, mert gondolkoztam rajta, de a Honda lett, nem véletlen).
[csökkenő eladások] és több helyen is lehozták.
"mert már nagyon sok szervíz foglalkozik elekrtomos autókkal" ezt honnan veszed? Az Ampera dolog meg 1 éve lett megkérdezve és csak 1 márkaszervíz foglalkozik azóta is vele, az Opel Duna.
Legtöbb elektromos autót Bécsbe viszik, mert itthon nincsen megfelelő márkaszervizes háttér(ja meg kellene fizetni a szervizeknek az oktatást...majd ha százával lesznek az utakon). Beviszed márkaszervízbe és csak hümmögnek, hogy hát jó, de ehhez ők nem értenek.
Menj be egy vw márkaszervízbe és kérdezd meg, ha holnap veszel egy id3-at meg tudják javítani? Nem hiszem....
5 évig nem kell szervízbe vinni...hagyjál már a hülyeségeddel, nincs ilyen autó a világon. Az ilyen új modelleknél sorra mennek vissza visszahívásos hibák miatt(vw is!), attól, hogy nincs benne benzines motor még 1000 meg 1 hibát generálhat(kopó alkatrészek min), álomvilágban élsz(még a Rollys is elromlik) .
Nálunk volt/van Toyota Camry Hybrid, Kia Niro hybrid....
Nissan Leaf...néztem, nem hibátlan és 120km a hatótáv a valóságban.
De vicces, mintha lett volna Tesla-d és úgy nyilatkozol.....[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
#30610944
törölt tag
-
vodrosjozsi
őstag
válasz Quqesz #69105 üzenetére
Nézzél meg Nissan leaf teszteket is. Na az újat hanem mondjuk egy 7 évesnek a tesztjét szervízileg.
Ne hybridekkel vagdalkozz semmi köze a tisztán elektromos autókhoz.
A szervízbe járást úgy értem, hogy a mai autókkal mivel mész szervizbe:
olajcsere, olajszűrő, váltó, fék.
Ezek szoktak elromlani az első 5 évben, ez tény.
Bécsbe a tesla-kat viszik mivel itthon nincs szervíz, de hogy is lenne ha még nem is árulták itthon?
de az összes többi itthon forgalmazott elektromos autó gyártónak (vw, toyota, nissan, hyundai, mercedes) van itthon szervize ezáltal vannak olyanok is akik tudják javítani az elektromos kocsikat.
A vw miért ne tudná megjavítani?
Ne viccelj már, évek óta nyomják a vw e-up-ot meg az e-golf-ot, szted annyira eltér, hogy ne tudnák megjavítani? Ugyan.
Kopó alkatrészek? Mire gondolsz? Ez nem benzines motor.
Nincs olaj benne mert nincs mi kopjon.
A 120 km-nek mi köze ahhoz amiről mi beszélünk? Persze, vicc de ez városi autó, mennyit menjen, 300at? Minek?
Nem, nincs tesla-m, le is írtam mit gondolok (nem lesz) mert van olcsóbb autó aminek nagyon minimális a fenntartási költsége.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
Quqesz
nagyúr
válasz vodrosjozsi #69108 üzenetére
Az olajcserés dologban igazad van, bár az nem elromlás, de ok cserélni kell. Kopó alkatrész meg a szénkefe a villany motorban.
Ok városi autó...ami mellé veszel egy benzines/dízelt ha hosszabb távra mész?
Mivel több új autónk ks volt nem kell bemutatnod a márkaszervizeket....nincsen abszolút pozitív élményem(Sharan kötelező szervize 150e volt .....még jó, hogy a cég fizette..... Kia Stinger 70e... na ez már normálisabb ár)Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
#30610944
törölt tag
válasz Quqesz #69109 üzenetére
Szervizben csak lehúzzák az embert meg elbarmolnak mindent. Nekem ez a tapasztalatom. Én amit tudok megcsinálom magam. YouTube-on minden fent van mit hogyan.
Tavaly pl. vizet tették az ablakmosóba azt télen szétfagyott és beszart a motor hozzá. Persze a szervizbe tagadták. Aztán arról nem is beszélve, hogy mindig olyan képet vágnak hogy te mi a fenét keresel itt, ha pedig meglengeted a garancia szót akkor dadognak meg minden kifogást hoznak fel csak hogy ne legyen ingyen a javítás, csere.
Nekem csak rossz tapasztalataim voltak eddig. De ez csak an én véleményem, tapasztalatom. -
vodrosjozsi
őstag
válasz Quqesz #69109 üzenetére
Nem, nem veszek. Hanem veszek pl egy id3-at. Az városban is profi, azon kívül is jó a 450 km hatótáv miatt.
Nekem sincs, nem ezt mondom de dzsukál szervízbe nem viszem az autót ha új. Inkább kifizetem a 100 ezer forintot ha már tellett 6 millió egy autóra nem? Én legalábbis nem vagyok maradi, garancia után is inkább olyan szervízbe megyek amit pl az autógyártó is támogat.Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
#30610944
törölt tag
válasz vodrosjozsi #69111 üzenetére
Aztán mi a garancia hogy ott nem barmolnak el valamit amire ráadásul a gatyád ráfizeted?
-
w333
félisten
válasz vodrosjozsi #69092 üzenetére
Mire alapozom az 5 évet:
Az i3 -t nyugodtan kihúzhatod a listáról, nagyon sok gond van vele !iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#96302336
törölt tag
válasz #30610944 #69115 üzenetére
Skoda, Kia, Hyundai. Ezzel vitatkoznék. Mind volt, és mind széthullott alattam. Skoda Fabia szétrohadt, a Kia Ceed és a Hyundai H100 mindegyikében főtengely csapágy beállás volt.
Toyota, kiváló (most is az van, és az is lesz az utóda is.) Mazda rohad, Lexus kiváló, de drága, Suzuki nagyon jó. -
vodrosjozsi
őstag
De nem érted, hogy amiért a BENZIN, DIESEL autót beviszed 5 éven belül a szervízbe azért nem kell bevinned mert ELEKTROMOS? Nincs benne olaj se üzemanyag, ezáltal krvára nem fizetsz elromlott kuplungért, váltóért, olajszűrő, olajcseréért, szimeringért? Ez itt a lényeg
Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
Quqesz
nagyúr
válasz leslien #69118 üzenetére
Tetszik nekem is a Lexus. Nekem az NX tetszett nagyon, de pl a Toyota CHR is tetszik. Csak hát volt a 2012 0km-es 2.0 D4D Avensis, ami rossz tapasztalat volt.....hidegben leállt magától, a futómű kaotikus volt(úgy inbolygott.... ), a szilentek új korában is kopogtak(rázós úton ilyesztő hangja volt), de tény inkább én is ilyenben gondolkoznék. Néztünk egy ilyet használtan, egy követségi picsáé volt, a vezetőűlés környéke olyan amortizáción esett át fél év alatt, mintha egy 10 éves autó lenne. Inkább léptünk(240le volt, benzines)
De ez a Honda baromi állat! Persze vannak itt is apróságok, szerencsére nem nálam(van török és angol összeszerelés...a többit ki lehet találni)
VJ
Új autó esetében nálam is alap a márkaszervíz, de sajnos ott sem minden klappol(ebben LiVeGa-nak igaza van)...pont most rakta be az egyik tulaj, hogy olajcserén volt és a deknilemez elején nem rakták vissza a két csavart. Mikor észrevette és elindúlt a szervízbe vissza egyszer csak leszakadt neki.....most harcolhat a garis javítás miatt.....
Amúgy ha nincsen gari, akkor nekem a telepen vagy egy nagyon korrekt szerelő ismerősöm, benne megbízok(többeknek ajánlottam, senki nem csalódott még benne)[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
Aryon87
félisten
A nagy autózás közepette, valaki esetleg meg tudná mondani, hogy miért van az, hogy miközben mentem fel a képeket a google fotókba, a drive nincs berakva opciónak, a képminőség rész pedig a jó minőség van berakva, hogy korlátlan legyen, azt mégis betelik mellette a drive tárhelyem? ha meg törlöm a számítógépet a driveból, akkor az egész képáradat is törlődik ha jól láttam.. 2 napja ezzel kínlódok.. ettől függetlenül tolja felfele a képeket, de már így is 1Gb-al túl van menve, ami nem lenne lehetséges ugyebár.
Régebb ilyen nem volt...Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
w333
félisten
válasz vodrosjozsi #69121 üzenetére
Nincs benne olaj se üzemanyag, ezáltal krvára nem fizetsz elromlott kuplungért, váltóért, olajszűrő, olajcseréért, szimeringért? Ez itt a lényeg
Van helyette más olyan akatrészek amik egy Benzines vagy Dieselben sincs benne és majd azt fogod kifizetni, i3 hajtással van a baj az elektronika kb. 1 évig bírja ha ez beáll akkor sen lehet még vontatni sem az autót, nagyon drága több mint 1 millió a cseréje !iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Quqesz
nagyúr
Nem tudom miért hiszi azt, ha nincs benne benzin vagy dízel motor akkor azt nem kell szervizelni......
VJ
[Eladások visszaesése] ....51%[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
Quqesz
nagyúr
válasz Quqesz #69126 üzenetére
De hamár elektromos autó: [ez inkább]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
#96302336
törölt tag
Nálam csak akkor játszik a villanyautó, ha el tud menni minden körülmények között minimum 500km-t. Nem úgy, hogy 60-al vánszorogva, mindent lekapcsolva, hanem úgy, mint a mostani, nyáron klíma, télen fűtés orrba-szájba. Sajnos ettől még nagyon messze vannak. Mivel napi szinten megyek minimum 200km-t, de sokszor többet, így egyértelmű, hogy dízelem van. Nekem ez az abszolút megtakarítás. Mert ha ugyanez a kocsi benzines lenne, vagy akár hibrid, akkor jóval több lenne a fogyasztás. Ha benzinnel számolok, akkor a fogyasztás különbség minimum 2 liter, vagy több. Hibridnél sem lenne kevesebb, mert a hibrid a városban király, de hosszú úton semmi előnyt nem ad. Az kb. másfél literrel enne többet. A mostani 2.2DCAT eszik 5.5 liter körül. (átlag 900km egy tankolás hosszabb utakon többet kihozok belőle kényelmesen) Ez éves szinten durva különbségeket hoz. 2 liter különbséggel(dízel vs benzin, ugyanakkora erő esetén) számolva, és évi 60.000km futást nézve, 1200 liter különbség. Az nagyon sok. Ebből bőven kijön akármilyen egyéb szerviz, ha lenne végre, de nincs. Csak a szokásos olajcsere és egyebek, amik amúgy is minden kocsinál kellenek. Elektromosnál lenne jobb a helyzet, ha lenne egy Avensis kategóriájú és hatótávú kocsi bárkinek.
[ Szerkesztve ]
-
Quqesz
nagyúr
válasz #96302336 #69128 üzenetére
Régen én is ezt hittem, de már nem ez van. A Honda 140-nél 5 litert mutat pillanatnyi fogyinak és ha autópályán megyek le hosszabb távot, akkor 6.1l a fogyi. Após hybridje(kia niro) nála 3.9l fogyaszt, ha nyomod neki sportban, akkor 6.5lityi. És az magasabb felépítményű is. De abban igazad van, hogy dízelt csakis hosszú utakra érdemes venni, máshol nemjön már ki az előnye/nincs akkora.
Más(hamár telefon topik)
Szal jó ez az új sziamiau, de azért ott is megcsapta a pénz szaga őket... [link][ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
S e t h
nagyúr
Van arról vkinek vmi infója, hogy általánosan drágultak-e az új autók?
Én csak eddig egy modellt néztem, de ott a nyárközépi árhoz képest jelentős áremelkedés van. Nem gondolnám, hogy kizárólag a forint romlása lehet a ludas.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
vodrosjozsi
őstag
válasz Quqesz #69126 üzenetére
Látom még mindig nem jön át.
Azt mondtam, hogy azokért a dolgokért amiért a nem elektromos autót vinnéd szervízbe 5 éven belül azért nem kell.
Persze, minden másért lehet de általában 5 év garanciát vállalnak a gyártók vagy ha nem akkor ez van.
Legyél körültekintő és ne azért vegyél elektromos autót mert béemvé meg mert menő hanem hogy ténylegesen tudjál vele közlekedni kompromisszum nélkül. Amennyiért van i3 azért van már tesla is dupla annyi hatótávval és jobb minőségű is.
Aki meg úg vesz autót 13 millióért, hogy nem gondolta át a garancia alatti-utáni szervízidőszakot az miért vesz 13 millióért autót? Azért egy audi A4es is drága a fenntartása, bár ha vab 13 milliója egy autóra akkor szervízre is vanSamsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
Quqesz
nagyúr
válasz vodrosjozsi #69131 üzenetére
De értem mire gondolsz, ez rendben is van. Az 5 év már nem is nagy szám, Kia 7év, Honda 8 év garit ad. Ez így szépen is hangzik, aztán ha baj van kiderül.
Anyós hybrid Aurisa vezetési élményből fos. Após Kia Niroja ha sportban van meglepően jó. A Tesla tud azért rendesen menni. Félre ne érts drukkolok, hogy egyre jobb minőségű/hatótávú elektromos autók legyenek, mert bejön. De amíg egy Golf méretű autó 10 milláról indul, addig nem lesz népautó, főleg mifelénk.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
nrg_52
addikt
válasz vodrosjozsi #69131 üzenetére
Tessek, elektronyosoto.
Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.
-
Aryon87
félisten
Remek, a Gamepod is megkapta az új takony felületet, így már onnan se tudok rendesen linkelni meg képet feltölteni.. meg úgy semmit sem. nem szeretem ezt az új felületet.
Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
vodrosjozsi
őstag
Még ha nem is vagyok 80 éves még érezhetem magam annak! A mai fiatalok már nem tudják mi a jau!
Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
mentic18
tag
válasz vodrosjozsi #69145 üzenetére
Bocsi, hogy így belevau, de mi az istenről beszélsz?
Samsung Galaxy A53 5G
-
vodrosjozsi
őstag
-
nrg_52
addikt
válasz vodrosjozsi #69148 üzenetére
F@sz0d erjen bokaig!
Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz vodrosjozsi #69148 üzenetére
Akkor Isten éltessen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...