- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
ph A gyártó pozicionálható kijelzővel szállított üdvöskéjét variálható világítással vagy anélkül egyaránt választhatjuk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
odorgg
addikt
válasz Locutus #2092 üzenetére
A felhasználók legalább 80%-nak fogalma nincs miaz az 1080p, meg a 60 fps. Pont ők a konzolok célközönsége, és ezért tipródik egy helyben a fejlődés konzolon. Ha a több millió user verné a tamtamot az 1080p-ért, meg a 60 FPS-ért, akkor már rég megvalósították volna. Pár ezer háborgó felhasználó nem szempont. Nem fog a kedvükért dollármilliókat senki bele ölni a fejlesztésekbe.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #2095 üzenetére
Ezt még ma is félreérti mindenki. A fejlesztők igazából egy dolgot kértek nagyon, ami miatt az eredeti hardverkoncepciók mentek a kukába. Az egységes memória és a vele járó egyéb extrák, mint a C1x atomics. Egyszerűen fogalmazva kértek egy gyorsabb Cellt a Cell hátrányai nélkül.
Amit majd látni fogsz, hogy ami PC-re megjelenik az már biztos nem fog tartalmazni olyan dolgokat, amelyek a fenti fícsőröket kérik. Vagy esetleg butított lesz a port lásd Fifa 14.
Egyébként ezt már más leírta igen jól. Erről szól a next-gen. És az az architektúra, amit beleraktak olyan, ami pont ezeket teszi lehetővé. Hogy új szoftvereket kell írni? Persze, de az eredmény lenyűgöz majd mindenkit.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #2119 üzenetére
Ott, hogy ők fejlesztik a gépekre a tartalmat. Nekik vannak ötleteik, és szeretnének olyan hardvert, amin ezek az ötletek megvalósíthatók.
Az a gond a piaccal, hogy mindenki sír, hogy hol van a játékokból az innováció. Most mindenki azon sír, hogy miért olyan gépek jöttek, amik lehetővé teszik az innovációt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #2122 üzenetére
Ez nem elmélet, csak nincs még általános fejlesztőkörnyezet. Az EA egyébként a sportjátékaihoz már használja a next-gen igazi extráit. Ők is úgy implementálták, hogy írtak egy saját fejlesztőkörnyezetet. Ha nem tudod megnézni, akkor hallgasd meg az bemutatókat a X1/PS4-es és a PC-s FIFA különbségeiről. Megdöbbentően életszerű a next-gen verzióban a játékosok mozgása. Azt mind a CPU és az IGP közös munkája számolja, pont úgy ahogy kérték a fejlesztők. Az AI-t is IGP számolja.
Mi PC-sek biztos kitörölhetjük majd, mert ide a valóban next-gen játékmeneti dolgok nem lesznek vissza portolva. Amelyik játékot nem butítják le azt ki sem adják PC-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #2124 üzenetére
Nincs elég számítási kapacitás egyetlen PC-s processzorban sem, hogy kiszámolja a mozgásszimulációt és az AI-t. Ha másképp le is programozzák, amit le lehet, akkor is hiányozni fognak a GFLOPS-ok. Esetleg a 24 magos szerverprocesszorokra meg tudnák oldani.
Broadwellre és Kaveri APU-ra meg tudnák csinálni, mert azok támogatják a megosztott virtuális memóriát. Ettől persze még az IGP számolna, csak meglenne a GFLOPS és a hatékonyság, ami kell a feladathoz.Hidd el egyébként az EA-nek sem akkora öröm két motort párhuzamosa fejleszteni és fenntartani. Ha megoldható lenne, hogy csak az újat használják, akkor már a jóval kisebb költségek miatt is átállnának rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz Locutus #2172 üzenetére
Pl mire gondolsz? Remélem nem a drivert hozod fel... Szerintem több érv szól a GCN mellett....
-ár(mondjuk ezt pontosan nem vágom,de sanszos, hogy AMD olcsóbb)
-3gb VRAM(már FHD-ra is elkél nem egy esetben)
-mantle(ez sajnos még nagyon kiforratlan, de ki tudja mi lesz belőle...)
-fejlettebb architektúra(talán még mindig lehet belőle profitálni a jövőben)
-teljesítményben szinte nincs is különbség, teljesen játék függő, de talán egy leheletnyivel jobb az AMDPersze ezen a szinten már nehéz a döntés, mert ezek a kártyák lassan "kifutottnak" számítanak, így hosszú távra tervezni velük már problémás.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
HSM
félisten
válasz Locutus #2175 üzenetére
A második bekezdéseddel nem tudok egyet érteni. Jó régóta van Ati kártyám, 3870, 4850-ek, 4890, 5850, 7950/70, most meg 290. Vagy 3 alaplap/CPU geneációval alattuk. Azt kell mondjam, soha nem találkoztam AMD driver miatti kékhalálozással, nem induló cuccokkal. A .net felület szar volt egy ideig, de azóta azt is rendesen összerakták. Játék gondom ha volt is, egy héten belül jött a hotfix, ami orvosolta.
Ami érdekes, nekem meg az NV drivereivel vannak rosszabb tapasztalataim... Az utolsó 4850 és a 4890 között volt egy GTX260-am, ami elég komoly csalódás volt driveresen. Csomószor szarul működött a DXVA gyorsítása, 4-5 ALT+TAB után összeesett a driver a játékok alatt, míg AMD-vel ez nem fordult elő, más apróbb problémák is voltak, és a képminőség sem volt olyan meggyőző, úgyhogy egy hétre rá vettem inkább egy 4890-et.
Nekem is voltak többhetes uptime-jaim a 7970-el, bő féléves driverrel. Szóval AMD-vel sem álom a biztos üzem, mint ahogy sejtetni próbálod.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Locutus #2183 üzenetére
Ha nem a 4K-t nézed, hanem az 1440P-t ami sokkal közelebb áll a normál felhasználáshoz, ott 8fps-t gyorsult a mantle a dx-hez képest.
A GTX 980 mennyivel gyorsabb átlagosan mint a GTX 970? 10FPS. Mennyi az árkülönbség? 70.000Ft
Ha nem 170.000Ft-os 6 magos csúcs CPU-d van akkor meg még több a gyorsulás.
De nézheted a 4K-t is végülis, ja ott DX alatt is gyorsabb a régebbi AMD kártya mint az új NV....Fogyasztást és melegedést összehasonlítani meg egy több mint egy éves és egy friss kártya között nem mérvadó.
Eléggé lábon lőtted magad ezzel a hozzászólással úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Locutus #2185 üzenetére
Akkor először döntsd el hogy mit akarsz fikázni, a mantlet, vagy az AMD-t magát.
Ha a DX vs mantlet próbálod fikázni, ott 8 fps a gyorsulás, lásd fentebb csúcs vga kártyáknál súlyos tizezrek, illetve új csúcs vga-nál +8fps az általában már alázásnak van kikiáltva. Plusz ahogy írtam ahogy kisebb a processzor úgy nő a mantle előnye. Kevés embernek van 170.000Ft-os procija.
Ha pedig az AMD technikát akarod fikázni, azt sem értem, mivel itt semmivel nem gyorsabb az egy évvel később megjelent csúcs NV kártya még DX alatt sem. Ja de 1440DX-ben 5FPS-el! Szóval ez sem sikerült.
Tudom hogy van ahol gyorsabb, de a példád pont nem ezt mutatja.Szóval a te olvasatodban az AMD-től +3 (+8) FPS ingyen az szar, az NV-től több mint egy év fejlesztés után egy 5FPS-el(DX alatt) gyorsabb kártya az jó?
A fogyasztás majd akkor lesz releváns ha kijönnek az új AMD-k is, nem egy éves cuccal kell összehasonlítani, akkor a 290X-et vesd össze a 780Ti-vel, amivel ellenfelek (voltak). [link] Átlagos fogyasztás 780Ti 229W - 290X 236W
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Locutus #2185 üzenetére
A 290-et is röhögve fel lehet húzni 1100-1150-re... A memóriája is húzható. A Maxwell esetében pedig gyárilag is szívószál kevés 256bites busz, amit húzni se lehet már sehova. Akkor meg a hajadra kenheted a húzható gpu-t, ha alapból is a sávszél a kevés alatta... A 290-ek alatt ezzel szemben, vagy a gtx780-ak alatt viszont igen komoly memória-alrendszer figyel...
-
Televan74
nagyúr
válasz Locutus #2192 üzenetére
De minek válasszak NV terméket,mikor 1080p -n semmivel nem vagyok lemaradva a 290 -nel.Ok rendben van előnyöm sincs,mantle ide vagy oda.
Talán a Witcher3 -ban fogom bánni hogy nem NV termékem van a hairworks miatt.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
HSM
félisten
válasz Locutus #2624 üzenetére
Az első egy évben csak az AMD fog kapni tudomásom szerint HBM-et, az Nv legfeljebb később ülhet fel a vonatra.
Halkan megjegyzem, minden fejlesztés ilyen. Először papíron elterrveznek szép dolgokat, aztán a valóságban általában kicsit kevésbé lesz szép a végeredmény. Mi emberek már csak ilyenek vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #2807 üzenetére
Az FC4-ben az Omega Cata driver már lecserélte az összes eredeti GameWorks shadert. Már a legújabb GeForce driver is. Szóval ott már optimalizált minden mindkét oldalról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #3082 üzenetére
A Mantle-nek az a célja, hogy a fejlesztők igényeit kiszolgálja. Ha például Johan egyszer elköhögi magát, hogy neki kellene hozzáférés bizonyos GPU-n belüli regiszterekben tárolt adatokhoz, akkor a Microsoftnak ezt hiába mondja, elküldik a fenében, mert az igénye borzalmasan réteges és nem reprezentálja a tömeges igényt, így felesleges ilyen funkció a szabványba, de az AMD készséggel teljesíti az igényét, mert ezért csinálták az API-t.
Az, hogy a Mantle-t támogató motorok DX11 alatt is jól skálázódnak tulajdonképpen egy mellékterméke az iránynak. Azzal, hogy a fejlesztők megértették a low-level API-val a program oldali limitációkat, ezek kijavíthatóvá váltak. Ez olcsósítja a portolást, mert nem néznek hetekig ki a fejlesztők a fejükből, hogy mitől nem skálázódik a DX11 mód.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
válasz Locutus #3082 üzenetére
Azon kívül, hogy a Mantle api, a shitworks pedig egy csomag, Mantleben jó a teljesítmény és a minőség, crapworksben szar… ezeken kívül tényleg kísértetiesen hasonlít. jah nem, mégse.
Az összes garbageworks játék hulladék, de egyik Mantle játék sem az.
Valamint Mantlenek nem az az egyetlen célja, hanem csak egy hozománya a gyors portolhatóság.Korán volt még?
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
válasz Locutus #3088 üzenetére
Én is erre próbáltam kilyukadni. Mantle Apis játékok legalább jól optimalizáltak. Vagy ha nincsenek is jól optimalizálva, de lényegesen jobban futnak mint egy agyon optimalizált dx. Közben a minőségben sincs alatta. Szemben a gameworks csak halált hoz, és rettegést. Nincs párhuzam.
-
HSM
félisten
válasz Locutus #3557 üzenetére
Egy részét leírtam itt: [link].
DX11-ben pl. Shanghai mapon multiban 64 fővel nem volt ritka FHD Ultra-n, hogy akár a 40-50 közötti tartományba is belenyaljon az FPS, ha ledőlt a torony, ez totál gáz volt. Mantle-vel itt Ultra-n se nagyon ment 70 alá.
Az is elég egyértelmű, hogy DX11-ben akárhogy szerettem volna, nem volt elég FPS Ultra-n, le kellett vegyem High-ra, utána viszont Mantle alatt röhögve tudtam Ultra-n is játszani, és még meggyőzőbb is volt, mint előtte a DX. Nálam 72hz-es a monitor, szóval minimum 72FPS nem árt, ha megvan, alatta elég meredeken esik az élmény.[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz Locutus #3655 üzenetére
Ezt a részt nyugodtan ugorjuk át.
10év után az első NV kártyája lenne, kis józanság kéretik..A 970 nem arról híres miért éri meg 10év Radeonozás után.., vagy
ciceregvisít vagy nem, vagy mikrolaggol a 3.5GB Ram miatt vagy nem.
A tempós hintalovazás ezért is felesleges még a 290X-el szembe állítva is.
A 780/780Ti baromi jó kártyák.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz Locutus #3662 üzenetére
A Te szótáradban szemmel láthatólag egészen mást jelent a logika mint az enyémben, mert ennyi idő utáni első NV kártyának a 970 marha sok minden, csak nem logikus.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
HSM
félisten
válasz Locutus #3878 üzenetére
A jelen játékokban FHD-ben tudjuk, hogy a 980 a leggyorsabb kártya, és ehhez képest kevesebbet is fogyaszt, mint az AMD leggyorsabb egy GPU-s kártyája. Nyilván ez zajszint tekintetében is könnyen kamatoztatható jó hűtésekkel. Ebben semmi érdekes nincs.
(#3879) hpeter10:
Nem tudom, miért gondolod, hogy nem értem meg.
De mindegy is, már rég nem írtam a Maxwell topikba, de asszem ide is inkább majd 2X is meggondolom.... -
ricshard444
veterán
válasz Locutus #3884 üzenetére
Ennyire lehetett számítani a várható csökkentett órajellel és 1.5x annyi "anyaggal". Ez játékban úgy 30-40% körül fog kijönni egy 980-hoz képest 1080p körül, ami ismerjük el, elég jól hangzik /húzva már 980 SLI teljesítmény, a több GPU problémái nélkül/
Ha jön egy megfizethetőbb verzió, az kielégítő erő lesz minden játékos számára erre az évre.
Vannak dolgok...
-
HSM
félisten
válasz Locutus #4960 üzenetére
Mint írtam a #4848-ban, nem találtam még korrekt összehasonlítást képminőség tekintetében a Radeonok/GTX-ek között, ez azóta sem változott.
Én csak annyit írtam, nem holmi gamma-tekergetés (hívhatjuk "digital vibrance"-nak is ha úgy jobban tetszik) volt a difi a két kép között az én véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #5174 üzenetére
Teljesen félreértitek az egészet. Az a fontos, hogy a PC-s iparnak jót tegyen egy ilyen partnerprogram. Magát az NV irányát egy Ubisoft programozó bírálta. Andrew Lauritzen is leírta, hogy rossz dolog sok-sok százalékkal lassabb kódot szállítani a saját! felhasználóidnak csak azért, hogy pár százalék előnyöd legyen a konkurenciával szemben. Ez az abszolút mélypont a rossz ötletek tárházában, és sokan ezért tapsikolnak. Persze gondolom, hogy nem tudja az átlag user, hogy ugyanaz a program mehetne sokkal gyorsabban is, de az azért már eléggé feltűnő, hogy az elmúlt egy évben csupa optimalizálatlan TWIMTBP játék érkezett egy csomó jól optimalizált GE játék mellé. Egy idő után nem lehet a fejlesztők nyakába varrni, hogy márpedig ők a hülyék, és nem a zárt konstrukcióval van a gond.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen