- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz #35434496 #19871 üzenetére
A semleges egyben azt jelenti, hogy NV-nek kedvező. Ha a játékok teljesen máshogy használják, akkor meg főleg. Érthetően, még az NV-s Tomb Raiderben is rendes async van.
Csak ugye figyelnek ezeknél, hogy Pascalra is optimalizált legyen. Radeonban ott az ACE.végre használják is.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #19871 üzenetére
A teszt típusától függ. Amire a 3DMark esetében figyelni kell, hogy olyan async kód legyen minden hardveren, ami egyik terméken sem okoz lassulást. Emiatt a lehetőségek rendkívül korlátozottak, mert ha olyat alkalmaznak, amilyenek a játékokban vannak, akkor az nem növeli, hanem csökkenti a sebességet a GeForce-on. Viszont tesztről lévén szó nem lehet alternatív kódutat írni az egyes gyártóknak, hogy a lecsökkentett teljesítményt visszanyerjék. Emiatt érdemes olyan megoldást keresni, aminek nem sok köze van a játékokhoz, de legalább nem csökkenti sehol sem a sebességet.
(#19874) Petykemano: Az, hogy a köznyelv mit ért rajta, és hogy mit enged a szabvány két különböző dolog.
Mert két futószalag fut párhuzamosan. Azt senki sem írja elő a szabványban, hogy csak grafikai és compute futószalag dolgozhat párhuzamosan. Annak az oka, hogy ilyen konstrukciót alkalmaznak a játékok csupán az, hogy itt lehet messze a legtöbbet nyerni ezzel a technikával, mert bizonyos jellegű, sokszor alkalmazott grafikai futószalagok mellett a shaderek csak malmoznak.
Hívhatják akárhogy, de az "asynchronus compute" sem egy valós elnevezés, hanem egy marketing. A valódi neve a technikának "multi-engine and synchronization". Még van asynchronus shader is, amit az AMD használ. Szimplán definiálták, hogy ez mi, mivel ezt csak a Radeonok támogatják, és exkluzív funkcióként utalnak rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Fotók, videók mobillal
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Diablo IV
- Raspberry Pi
- DIGI internet
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.270.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
- Új - 16.2" MacBook Pro M3 MAX 14C / 30C 36GB / 1 TB - Magyar - AKCIÓ
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 4060 Vagy RTX 4060 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RX 6600 Vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gari
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen