Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz daveoff #10312 üzenetére

    "most nem fogom előkeresni Abu több ezer hozzászólásából, remélem megérted...."

    Persze, hogy megértem. :) Ráér akár pár héttel később is. :P

    (#10314) gbors:

    Abu meglehetősen idealista. Erősen tech oldalról nézi a dolgokat, a valós piaci-gazdasági tényezőket pedig talán gyakran nem veszi kellő súllyal figyelembe. Viszont én komolyan nem emlékszek olyasmire, hogy konkrétan azt állította volna akár a BF4 Mantle renderére, hogy az majd biztosan annyira kihasználja a GPU-t, hogy ott órajelvisszaesés lesz... De persze tévedhetek is simán, meg nyilván nem olvastam és nem is emlékezhetek itt mindenre, ezért is kértem meg immár 2 embert, hogy, ha ők jobban emlékeznek, akkor linkeljenek. A google-operátor (site:prohardver.hu) hasznos lehet, ha emlékeznek legalább egy kulcsszóra.

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

  • HSM

    félisten

    válasz daveoff #10312 üzenetére

    A tuningpotenciál egy dolog. Az, hogy mennyi fesz kéne neki alapórajelre, az meg egy másik.

    (#10314) gbors: Azt mondta, hogy az OC kártyákkal baj lehet, és sanszosan kisebb órajeleket fognak bírni úgy a kártyák, ami szvsz meg is valósult.

    (#10320) Drizzt: Én ezzel nem értek egyet. :N Annak idején is megvettem a tesszelálásban béna 5850-es Radeont, jó is volt 3 évig. Sejtettem, hogy ha gondot is fog ez valaha okozni, 1-2 általam úgysem túlzottan kedvelt effektet kell csak lejjebb vegyek és kész is vagyok. Nem kellett. ;]
    Ugyanakkor kis előrelátás nem árt, ha valaki nagyobb gödröket el akar kerülni. Remek példa erre régebbről az FX5800-as Nv és 9700-as Radeon esete. :K Megjelenésekor még tartotta magát az Nv valamennyire, aztán úgy lemaradt egy-két éven belül, mint a borravaló. A 9700-assal meg remekül el lehetett lenni évekig.

    (#10327) Bici: Már meg lett beszélve, mi ezzel a baj.... Iszonyat béta még benne minden driver, valamint különböző korú kódokból vannak a módok. Pl. a Mantle egy évvel régebbi a StarSwarm-ban, mint a DX12, nyilván a friss optimalizálások nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák