- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
frescho #84230 üzenetére
Igen, a nem-fejlődés komolyan lelassította a retróvá válást a 2000-es években.
Játékok szempontjából (ami nekem érdekes a retróban főleg) valahogy úgy indult, hogy ott volt rengeteg kreativitás, ami be kívánt csatornázódni a virtuális térbe is, a maga művészetét és szórakozását kialakítva, viszont még nem volt ott a hardver hozzá.
Aztán valahol félúton találkoztak, amikor robbanásszerűen fejlődött a hw (90-es évek), mára pedig a hardver messze lehagyta a rendelkezésre álló kreativitást, a modern nagyipari játékfejlesztés működése pedig még le is töri azt, lévén egy full time fejlesztőnek annyi a crunch, hogy a szabadidejében egyre kevesebbüknek van ideje normális projektekben részt venni.
Érdekes, hogy a nekem tetsző modern játékok ma is 1-2 tucat fejlesztős stúdiók termékei, ahogy 20-30 éve is
Abból a szempontból örülök, hogy a 2000-es évek legtöbb hardvere hidegen hagy, hogy legalább arra se kell költeni, hisz ahogy envagyok is írta, paradigmaváltás volt a hardvergyártásban, és hullanak mint a szar, cserébe borzasztó kevés érdekességet kínálnak, azon kívül, hogy néha tokozást váltottak, és csíkszélességet csökkentettek, tranzisztorszámot növeltek.
Nem is tudom, volt-e ebben az évezredben igazán érdekes tech az Ageia Physx-en kívül, amit az nv ugye szépen megvett és a földbe állított, pedig mekkora királyság lehetett volna belőle.
Ok, az AMD megpróbálta a TrueAudioval az Aureal után maradt űrt betölteni, el is jutott vele még a PS4-be is, de nem hozta azt, amit vártam volna tőle.[ Szerkesztve ]