Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz frescho #84230 üzenetére

    Igen, a nem-fejlődés komolyan lelassította a retróvá válást a 2000-es években.

    Játékok szempontjából (ami nekem érdekes a retróban főleg) valahogy úgy indult, hogy ott volt rengeteg kreativitás, ami be kívánt csatornázódni a virtuális térbe is, a maga művészetét és szórakozását kialakítva, viszont még nem volt ott a hardver hozzá.

    Aztán valahol félúton találkoztak, amikor robbanásszerűen fejlődött a hw (90-es évek), mára pedig a hardver messze lehagyta a rendelkezésre álló kreativitást, a modern nagyipari játékfejlesztés működése pedig még le is töri azt, lévén egy full time fejlesztőnek annyi a crunch, hogy a szabadidejében egyre kevesebbüknek van ideje normális projektekben részt venni.

    Érdekes, hogy a nekem tetsző modern játékok ma is 1-2 tucat fejlesztős stúdiók termékei, ahogy 20-30 éve is :))

    Abból a szempontból örülök, hogy a 2000-es évek legtöbb hardvere hidegen hagy, hogy legalább arra se kell költeni, hisz ahogy envagyok is írta, paradigmaváltás volt a hardvergyártásban, és hullanak mint a szar, cserébe borzasztó kevés érdekességet kínálnak, azon kívül, hogy néha tokozást váltottak, és csíkszélességet csökkentettek, tranzisztorszámot növeltek.
    Nem is tudom, volt-e ebben az évezredben igazán érdekes tech az Ageia Physx-en kívül, amit az nv ugye szépen megvett és a földbe állított, pedig mekkora királyság lehetett volna belőle.
    Ok, az AMD megpróbálta a TrueAudioval az Aureal után maradt űrt betölteni, el is jutott vele még a PS4-be is, de nem hozta azt, amit vártam volna tőle.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák