Hirdetés
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
Most vagyok náluk túl egy 14 napon belüli elálláson.
Röviden: (Majdnem) minden oké, gond nélkül visszautaltak.
Hosszabban: Az oldaluk még nem működik flottul. Mikor én próbáltam a visszaküldés opciót, akkor még cseh nyelvű szövegbe is belebotlottam az oldalukon. A visszaküldési opciót használva pedig szintén "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást" hibaüzenetet kaptam. Ezt követően jeleztem a problémát a chat ablakjukban, ahol nem lepődtek meg, kérték hogy telefonon hívjam őket. Felhívtam őket és jeleztem az indoklás nélküli elállási szándékom a terméktől. Ami meglepő volt, hogy már előre azonosították hívás közben a profilom, valószínűleg hozzá van rendelve a regisztrált telefonszám a profilhoz és ezt látják. Termékbegyűjtést kértem, amit nem nagyon reklámoznak mint lehetőség, de kérhető és díjmentes. Ígérték, hogy jeleznek amint a futár érte tud jönni a termékért. 1 hét csend után végül kaptam egy email-t, amin részletes fotókat kértek a termékről. Megtettem, majd 1 nap alatt visszajeleztek, hogy pár nap múlva tudnak küldeni futárt, jelezzem vissza hogy hol adom át a terméket és melyik nap lenne a megfelelő. Válaszoltam, majd 3 munkanap múlva kaptam az újabb email-t, hogy következő nap jön a futár. Futárnak átadtam a terméket, másnap pedig ismét küldtek email-t, hogy adjak iban-t, számlatuladjonos nevet. 2-3 munkanap alatt visszautaltak.
Javaslat: Írásban is álljatok el, hogy maradjon nyoma. Eredeti csomagolásban küldjétek vissza a terméket az összes tartozékkal. A csomagolásba tegyétek bele a kinyomtatott számlát.
[ Szerkesztve ]
-
akarmi1971
csendes tag
Igen kifizettem . Volt telefon és email is az üszinek. A visszautalással , elállással azért nem basztathatom őket mert ők is ezt szeretnék . csak sajnos ilyen áron nem kapok kártyát.
Most nagyjábol végigolvastam az ASZF-et.a III/1 rész alapján van keresnivalóm , mert a szerződés létrejött , teljesíteniük kell.
Most visszaküldöm nekik a saját szövegüket megnézem mit lépnek rá .
Lehet elküldöm a Tékozló Homárra , azt nem szokták szeretni . -
koko52
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen