- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Én vettem tavaly decemberben itt egy Logitech egeret. Azóta bekrepált az egér görgője valami széria hiba miatt. A weboldalon keresztüli garanciázása gyakorlatilag el van lehetetlenítve:
A "reklamációk / új reklamáció" felől elindulva az van kiírva, hogy "online nem reklamálható".Legutóbb augusztusban voltam ugyanígy ezzel az egérrel, akkor sikerült email-ben elintézni, hogy cseréljék. Most nem válaszolnak már az email-re sem (múlt hét szerdán küldtem, az előzőnél 1 napba telt a válasz). A fentiek alapján tehát rá kéne szánnom egy 10-est, elutazni BP-re, aztán személyesen verni az asztalt egy webshopon vásárolt 20k értékű egérnél, aminél a gyártó elcseszte a tervezett elavulást, és 2 év helyett fél éven belül lesz selejt.
A másik érdekesség, hogy amennyire én tudom a magyar törvények szerint ha cserélni kell, akkor újraindul a garancia időszak, vagy ha esetleg beletákolnak egy új encodert, akkor annak az alkatrésznek indul újra a garancia ideje. Ehhez képest a reklamációknál a garancia idő az eredeti és az augusztusi csere termékre is 2017 december + 2 év.
Egyelőre nem akarok semmi konklúzióba belemenni ezzel kapcsolatban. Még adok nekik egy hetet, hogy válaszoljanak, aztán esetleg írok a fogyasztóvédelemnek, hogy ez így nincs rendben, bár az eddigi tapasztalat, hogy feleslegesen tépem a számat náluk...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Ja. Egyébként elég valószínű, hogy a fenti nem véletlen, hogy nem működik. Már jó pár hónapja jelentettem nekik, és azóta sem csináltak vele semmit, pedig gondolom néhány óra lehet egy programozónak megtákolni. Ez van, ha valamin nincs közvetlen profit. Igy viszont szopóág lesz nekik, mert ahol tudom értékelni, ott megkapják az 1 csillagot, és azt mondják a rossz hírnév egy idő után visszaüt ilyen boltoknál.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nincs most energiám ilyen hülyeségekre. Majd a héten lehet, hogy írok nekik facebook-on is, csak hogy két helyen is ott legyen. Értelme nem hiszem, hogy sok lesz, de próba cseresznye. Az eddigiek alapján úgyis az lesz a vége, hogy forrasztok egy új wheel encodert az egérbe, aztán szrok a garanciára. Nem meglepő, hogy nem érdekli őket a garancia ügyintézés, amikor vettem, akkor is már fekete listás bolt volt, de 2/3 áron adták, és Logitech egerekkel sosem volt eddig gondom az elmúlt 15 évben. Na jó ez így nem igaz, mert túlhúzástól meg túlhasználattól már leégett pár a sokat fogyasztó szenzorok idejében, de ilyen még nem volt, hogy eleve gagyi benne valamelyik alkatrész. Sajnos az utóbbi 5 évben úgy néz ki a Logitech lejtmenetben van. Az ergonómia sem az igazi már, meg az alkatrészek sem ezek szerint. Ideje váltani másra. Kíváncsiságból majd megnézem, hogy mi lett az előző mérnökökkel a Logitech-nél, mert vagy leléptek, vagy valami generáció váltás lehetett ezek alapján.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
No én közben addig jutottam velük, hogy állítólag kiküldik a futárt az egérért, aztán megy szervizbe. Küldtem nekik üzenetet, hogy mikor lenne jó, de nem küldtek futárt. 10 napja nem is válaszolnak. Szóval hacsak nem tudjátok személyesen verni az asztalt, elég esélyes, hogy ti sem tudtok garanciáztatni semmit. Én egyelőre várok, hátha leárazzák a forrasztópákát az ünnepek után, aztán rendelek egyet, és megszerelem az egeret. Olcsó húsnak híg a leve, bár manapság már szinte egyik elektronikai webshopnál sem működik a garancia, az állami szervek meg csesznek rá. Nem is tudom, hogy mi a munkájuk azon kívül, hogy tologatják az aktákat...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz Visormail #100 üzenetére
Nekem egyelőre még mindig a 2017 decemberi dátum van, szóval a rendszerbe be se került, hogy egyszer már cserélték 2018 augusztusban, és onnantól újraindul a 2 éves garancia. Lehet, hogy megpróbálom gariztatni, még nem volt időm forrasztót se rendelni, és amúgy a görgőn kívül is van egy olyan hibája, hogy ugrik egyet néha a kurzor, amikor kattintok. Legutóbb azt írták, hogy 2-3 hónapot elszüttyögnek majd a javításán, ami gyakorlatilag annyit fog jelenteni szerintem, hogy letárolják a raktárban, aztán visszaküldik ugyanolyan állapotban. A Logitech legalábbis úgy tudom nem javít, csak cserél. Szóval még gondolkodok, hogy beszopassam e magam ezzel. Ha igen, akkor mindenképp lesz csomagolási video meg ilyenek.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Persze 14 napon belül elállhatsz, de csak netes vásárlásnál. Viszont ha nem tudod személyesen intézni, akkor lebeszélnélek róla, mert egy garanciát sem tudnak elintézni. A visszautalásnál meg gondolom majd a huszadik felszólításra menne a pénzed kb.
Játékra TN 100Hz feletti, grafikai munkára IPS vagy fejlettebb színhű panelek a jók (TN semmiképp). Netezésre, filmezésre gyakorlatilag tökmindegy. Valamivel szebbek a színek egy színhű monitorral, de én úgyis mindig átküldöm a TV-re a filmet és nem monitoron nézem... Amúgy nem tudom, hogy bekalibrálják e az Alzánál, ahonnan én vettem anno, onnan küldtek kalibrációs fájlt hozzá és plusz egy ezresért kalibrálták, vagy valami ilyesmi áron. Anélkül nem sokat ér munkához az IPS sem. Legalábbis úgy sejtem. (Megnéztem, monitorguru volt a cég neve, nem tudom van e még, már régi a monitor, lassan cserélni kell.)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz ANDROID??? #120 üzenetére
Az én egeremet is a csehekhez küldték elsőre. Másodikra meg ki se jött a futár érte. Ha szempont nálad a garancia, akkor keress más boltot, de előbb nézd vissza itt [link], hogy mik a vélemények róla, mert a többségével gondok vannak.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz rednifegnar #137 üzenetére
Nem a céggel kell hadakoznia. A banknál kell bejelenteni, hogy lenyúlták a pénzt, és hogy kéred vissza. Onnantól az Alzának a feladata, hogy bizonyítsa, hogy már pedig te rendelték tőlük.
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen