Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz fatal` #6856 üzenetére

    Mondjuk a legutóbbinál többszörösen hibáztak és nem sok kellett hogy ordítsak az ügyintézővel, pedig egy nyugodt ember vagyok.
    De valóban, arra mennek ami nekik megéri.
    Volt egy Xiaomi TWS fülesem ami 13k volt. 1,5 évesen alig kezdte tölteni a tok a fülhallgatókat, persze kellett sos más így vettem másikat, mondom úgysem lehet kapni ezt a típust, csak vissza adják a pénzt.
    Erre 1 hónap után küldték javítás után ami annyit jelentett, hogy át tették a fülhallgatókat egy erősen használt, karcos töltőtokba, ami ugyan a fülest töltötte, de az usb csati félig ki volt törve, így az csak akkor töltött ha feszítetted a kábelt. Ez is ment vissza egyből. Aztán megint 1 hónap után jött a régi füles egy fóliás töltőtokban.
    Rá 2 hónapra a két füles kezdett szarakodni, nem párosodott, eldobta a BT-t.
    Na ekkor már nyomatékosan beírtam, hogy köszönöm kérem vissza az árát.
    1 hónap múlva küldtek egy másik Xiaomi TWS-t csak az épp kapható Basic verziót ami akkor 6k volt.
    Nem reklamáltam, mert podcastra tökéletes volt ez is és újra indult a gari.

Új hozzászólás Aktív témák