- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[w]
őstag
nálam továbbra sem, napok óta nem működik a keresés ("oops! please slide to verify", utána meg "500 Internal server error") semmilyen böngésző alatt és több, fizikailag egymástól távol lévő gépen sem...
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz nünüke1975 #43283 üzenetére
ESET security van, mégcsak nem is tudnám a defender-t okolni, ugyanakkor nem az ESET sem problémás
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
RE226501225CN
nem az a baj, hogy ott átvették, hanem ha a jelenlegi gyakorlatuk szerint nem küldenek semmilyen értesítőt és egyszerűen "nem kereste" után simán visszaküldik a feladónak, ami persze majd teljesen normális lesz, hiszen ezért még fizetünk is
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
igaz nekem ennél frissebb, július eleje óta áll a kicserélőben, de már 2 panaszt írtam és háromszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, beszélnek össze-vissza és nem tudják/akarják megmondani ott van-e/hol van, miért áll, mikor adják ki stb.
technikailag lehetetlen, hogy ennyi idő alatt ne tudták volna felderíteni, úgyhogy szerintem csak simán szarházi banda a "meg-nem-kapott" telefonszámokkal és emailcímekkel együtt...
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz farkas-j #54795 üzenetére
nekem még mindig, immáron 8(!) hete áll egy CN-es küldeményem a kicserélőben, számtalan telefon és 6-7 írásos panasz után még mindig azt hazudta az ügyintéző, hogy vámeljárás alatt áll..
így legutóbb bekértem tőlük a vámeljárás folyamatban lévőségét igazoló/alátámasztó dokumentumokat, ha már ennyiszer állították ezt, hát akkor nyilván csak van erről valami sajtpapírjuk. ezzel egyidőben megkértem a NAV reptéri igazgatóságát, hogy tájékoztassanak mikor küldték az elektronikus üzenetet az áru "átengedhetőségéről", majd mikor ez megérkezett ezt is továbbítottam az utolsó postás emailre válaszul megfejelve azzal, hogy figyelembe véve a NAV válaszát és azt, hogy nem tudják alátámasztani a vámeljárás folyamatban levőségét (sőt engem szándékosan tévedésben tartanak), így csalásnak/lopásnak tekintem az ügyet és ismeretlen tettes ellen rendőrségi feljelentést fogok tenni. (idő hiányában még nem tettem meg, de valóban határozott szándékom, nem vicceltem)
erre másnap jött egy sablonüzenet, "Értesítés saját szervezésben vámkezelendő nemzetközi küldemény érkezéséről", amivel szintén csak hülyének akarnak nézni, hátha...
összefoglalva egyértelmű, hogy nincs semmilyen hiba, hiszen a NAV-nál lement a kör, a posta megkapta az értesítést, mégis szarnak foglalkozni vele vagy azért mert tényleg maguk sem tudják hol van (elvesztették/ellopták), vagy valaki mulasztott és nem merik elismerni.cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
próbálok tájékozódni, hogy ennél a 150€-nál (jócskán) nagyobb értékű, életbevágóan beszerzendő fénykardra mennyi VÁM fog rakódni és végül mennyi lesz a végára az egésznek...
már ott elakadtam, hogy ezt hova a frászba lehet besorolni TARIC szerint?cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
itt most nem írja az ÁFA miatti árkorrekciót, akkor már tényleg nem kell számítanom, hogy megáfáztatják?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
az még mindig áll, hogy érdemesebb USD-ben fizetni?
most olvasom, hogy MASTERCARD-nál ez úgy megy, hogy először USD-ről EUR-ba konvertál, a bankod pedig majd valamikor az EUR-ból HUF-ra (ha HUF számlád van)
a kettős konverzió miatt lehet nagyobb bukó, mint egyből EUR-ban fizetni, nem? (MC esetén)
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
szerintem általánosságban érvényes ez a fajta megtévesztő kereskedői magatartás határon belül és kívül is, nagyon gyakran találni túlárazott terméket, ahogy lacoka is írta sosemvolt árakról "leakciózva"
én csak arra céloztam, hogy ezen kár fennakadni, mert mindig is voltak és ilyenek továbbra is lesznek, a vásárlói tudatosság az egyetlen ellenszere, mert hiába a szigorú szabályozás, a rafkós kereskedő mindig meg fogja találni a lehetőséget a trükközésre
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz gyulazsolti #71377 üzenetére
a keresősáv alatti fekete területen nálad nincs ott a bolt neve stb?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz gyulazsolti #71382 üzenetére
jahogy choice-os eladó... hát annak ne akarjál írni
szerk.: eldugták a piszkok, de megtaláltam
előbb kattints a Feedback-re
azután ha a bolt adatai felé viszed a kurzort, akkor a popup alján lesz egy contact now
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
szerintem próbáld ki a fordított pszichológiát: kötelezővé kell tenni, hogy naponta - de inkább óránként - beírni mindegyik szerencsétlennek, hogy éppen hol tart a csomagja és aki elmulaszt akár egy bejelentést is, annak 3 nap ban, lehet kevesebb értetlen lenne
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz Donki Hóte #71747 üzenetére
telepítesz ublock origin-t egy firefox böngészőre és a durvaéletbe nem tudja átállítani emberfia semmiről, semmire
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
imént jött a postai értesítő, hogy a vámeljárás díját online fizethetem és gondolkodóba estem...
a posta oldaláról lekérve a dokumentumot nincs olyan rendelésem, aminek az összege egyezne, ráadásul a házszám is el van írva (igaz csak 1-gyel), feladónál ez áll: Yinwwvárok több tételt aliexpressről, de ettől a shoptól semmit nem rendeltem és a 4-5 tételnek egyedi nyomkövetője van és semmi közük a posta által közölthöz
ti mit gondoltok erről?[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz PuffyDog #75379 üzenetére
és V/-nek is:
nem az a baja, hogy nem akar fizetni, hanem az, hogy nem működik a tetves posta felülete ("megadom az adatokat akkor gondolkodik fel masodpercig es utana semmi sem tortenik")
ami azért kifejezetten szar, mert le fog telni a 48 órás fizetési időablak és utána a dupláját kifizetve kaphatod meg a csomagodat és majd még külön emiatt tegyél újabb panaszt, hogy ugyan adják már vissza a jogtalanul beszedett 550 Ft-odat! retek egy banda...nekem sem megy, de én a postánál tettem panaszt ezzel kapcsolatban
egyébként visszakerestem, 2022. április 5-én pont ugyanezen hiba (várják hogy fizess, csakhogy nem tudsz) miatt írtam nekik, úgyhogy ebből a szemszögből nézve 2 éve semmi nem változott a postánál
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
miért? te megadtad/megadod, hogy milyen adatokkal működik? ne nézd már hülyének az embert...
valami hiba van, de nem nálunk, kész. én bejelentettem (mint írtam is), majd reagálnak rá valamit.szerk.:
#75384
"Hívni kell a vámolós ügyfélszolgálatot és szólni hogy szerinted nem működik, akkor hogy fizesd be. Ha nem tudnak a hibáról akkor javítani sem fogják."#75383
"nekem sem megy, de én a postánál tettem panaszt ezzel kapcsolatban"[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz Zwiebi #75389 üzenetére
nekem sincs semmilyen akadályozó dolog, én is nyomkodom, hátha megjavul idővel! van remény!
V/:
tudom nehéz elfogadnod, de nem helyi inkább egyedi hiba (tudod a kettő nem ugyanaz), most már azt írja ki: "A megadott azonosítóhoz nem tartozik vámhatározat. Kérjük, próbálja újra az azonosító beírását vagy várja meg, amíg értesítjük a vámhatározat elkészüléséről!"ja, és mielőtt megint hülyének nézel, ugyanazokkal az adatokkal próbáltam...
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz Zwiebi #75394 üzenetére
nyilvánvalóan központi, de ezek szerint csak egyes esetekben jelentkező probléma volt, amit mára - akár a bejelentésem hatására - javítottak
tegnap még ez volt a válasz (már azután, hogy előtte órákig nem is találta a küldeményt):
mára pedig ez lett:kifizetve, letudva, hepiend
cmdr PETER W. VOLKOV
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen