- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alteran-IT
őstag
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy hogy kell értékelni az eladót, ha megjött a csomag?
Még új vagyok aliexpress-en, eddig csak ebay-eztem. Annyit sikerült megfejtenem, hogy a "Confirm Goods Received" gombra kell rámenni, de onnan hogyan tovább?
Mert azután bejön egy oldal a szállítási cuccokkal és alul egy szövegmezővel, amellyel elméletileg üzenetet tudok neki küldeni, de most ez neki megy privátba, vagy úgy mint ebay-nél, hogy ki megy értékelésként a profiljára?Meg lenne egy olyan problémám is, hogy már több mint 2 hónapja várok egy termékre, de még mindig nem jött meg, viszont a vásárlói védelem automatikusan meg lett hosszabbítva, ilyenkor mi a teendő, vagy legalább is akkor, mikor lejár a védelem?
-
Alteran-IT
őstag
válasz PhilBrick #10164 üzenetére
Egy kis segítségre lenne szükségem a dispute résznél (még 5 nap van hátra), hogy ott pontosan mit kell csinálni? Mert ott olyanok vannak, hogy:
1.To start the dispute process, please tell us your problem:
*Did you receive your package?
Yes
No
*Select your problem from the options below:
Logistics tracking problem
Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Package was returned to seller by shipping company
No tracking information
Customs problem
Customs is holding the package
Other
Package sent to a wrong addressAz elsőre a válasz az gondolom az, hogy nem, de azt én honnan tudjam, hogy milyen probléma miatt nem érkezett meg, meg hogy mi van vele? Amikor rámegyek a szállítási információra, akkor csak egy kínai intmail-os oldal jönne be, ha egyáltalán bejönne, de csak tölt folyamatosan és egy kínai szöveg jelenik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Alteran-IT
őstag
Sziasztok!
Két problémám is lenne, amivel hozzátok fordulnék.
Az egyik az, hogy nem tudja valaki, hogy hogy lehet a bankkártyát lecserélni? A régi lejárt, viszont az oldal nem hajlandó eldobni és mindig be kell írni az új kártya adatait, ami már eléggé bosszantó. Odáig eljutottam, hogy regisztrálni kell külön az alipay-re,viszont ott regisztrációnál ha jól emlékszem kért valami olyan adatot, valami igazolvány félét ami nekem nincs, persze lehet hogy rosszul emlékszem, de azt tudom, hogy itt elakadtam valami ilyesmi miatt.
Ami a másik problémát illeti van egy olyan gondom, hogy nem érkezett meg egy termék és nyitottam egy vitát a védelem lejárta előtt pár nappal, viszont az eladó erre meghosszabbította a vásárlói védelmet és azzal az indokkal kéri a vita lezárását, hogy várjak még pár napot, a kérdésem az, hogy ha én ezt elfogadom, akkor később tudok újra vitát nyitni és kérni a visszafizetést, vagy onnantól kezdve már nincs több lehetőségem? Csak mert egy accept meg egy reject lehetőségem van és se visszafizetés, se újraküldés nincs -
Alteran-IT
őstag
Az a baj, hogy nem a böngésző jegyezte meg, mert azóta már többször lett törölve süti és minden és a régi kártya fizetésnél ugyan úgy ott van és cserélni csak akkor enged, ha regisztrálok alipay-re és úgy cserélem, de akkor majd megoldom valahogy.
Ha elutasítom akkor mi történik? Illetve ha elfogadnám, akkor tudnék újat nyitni később? Tudom nem kell, csak hogy látszódjon felőlem is a jóindulat. -
Alteran-IT
őstag
Na most én nem értem, de komolyan Mindegy, a böngészőnek semmi köze nincs hozzá, azt tudom.
Amúgy anno rámentem erre a tárolás dologra, ugye ezért van a probléma, hogy most a régit nem akarja lecserélni az újra (pedig nem egyszer vásároltam már az új kártyával, de minden vásárlásnál a régit hozza fel), de akkor ezt már megoldom majd az alipay-el, vagy minden vásárlásnál bepötyögöm újra szokás szerint.Az a baj, hogy most nem ketyegett semmilyen óra, gondolom az ajánlatának az elfogadására vagy elutasítására vár, de akkor elutasítom, mást nem nagyon tudok tenni.
-
Alteran-IT
őstag
Na akkor hasonlóan mint paypal-nál, csak itt is akkor meg kell csinálni a fiókot (ami elméletileg már megvan), belépni és hozzáadni az újat, majd eltávolítani a régit, ez stimmel.
Most már sajnos késő, mert rákattintottam a reject-re az eladó ajánlatánál, egyébként nem volt semmilyen idő épp ez az, gondolom valamilyen módon reagálnom kellett az ajánlatára, bár már kíváncsi leszek mi lesz belőle.Akkor oké, bár a gond az hogy most még idő nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Alteran-IT
őstag
Nem, úgy látszik az előző folytatódik és nem záródott le, most is Dispute in Progress-t ír.
Egyébként ezt utasítottam el:Seller’s/AliExpress’ Proposal
Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund
Buyer rejected proposal
Comments: it is on the wayAccept Reject és utóbbira mentem rá, bár még mindig itt van és az Accept-et még mindig engedi, bár írt is valami olyat, hogy ha esetleg még meggondolnám magam, akkor később elfogadhatom, de remélem nem kell évekig várni, hogy az eladó is lássa, hogy nem egyezzek bele a várakozásba.
-
Alteran-IT
őstag
Na, most egy vásárlásnál sikerült elkapnom egy szövegbuborékot, ami rávezet az alipay regisztrációra, azonban ahhoz hogy eltávolítsam a kártyát nem kellett regisztrálnom, csak átirányított oda, aztán töröltem, majd mikor most fizettem az új kártyával rákérdezett a megjegyzésre és most már az új van.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!