Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • alteran95

    senior tag

    Egy kis segítségre lenne szükségem a dispute résznél (még 5 nap van hátra), hogy ott pontosan mit kell csinálni? Mert ott olyanok vannak, hogy:

    1.To start the dispute process, please tell us your problem:
    *Did you receive your package?
    Yes
    No
    *Select your problem from the options below:
    Logistics tracking problem
    Purchase Protection is running out, but package is still in transit
    Package was returned to seller by shipping company
    No tracking information
    Customs problem
    Customs is holding the package
    Other
    Package sent to a wrong address

    Az elsőre a válasz az gondolom az, hogy nem, de azt én honnan tudjam, hogy milyen probléma miatt nem érkezett meg, meg hogy mi van vele? Amikor rámegyek a szállítási információra, akkor csak egy kínai intmail-os oldal jönne be, ha egyáltalán bejönne, de csak tölt folyamatosan és egy kínai szöveg jelenik meg.

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák