- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Payaba
tag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, tanácstalan vagyok.
Aliexpress-ről rendeltem 2 db telefont spanyol raktárból. Mikor megérkezett a csomag ki volt szakadva, de a GLS futár adott egy Kárjegyzőkönyvet a sérülés tényéről, arra az esetre, ha gond lenne a tartalommal. Kibontva kiderült, hogy az egyik telefon hiányzott a dobozából. A telefondobozon sem volt már meg a csomagolás ill. sérült a doboz. Dispute indítottam (szakadt csomag, sérült telefondoboz, Kárjegyzőkönyv fotózva) és kértem a kifizetett összeg felét, amire a kereskedő válaszolt:
„HI, we sent two items in the package to you. We can also return the video of the weight to prove we indeed sent the product. 2. please provide Unpacking video and show us the lable clearly. 3. we will check with Warehsoue and carrier to get proof and confirmation. thank you”
és csatolta a szállítólevelet, amelyen látszik a db-szám és a súly.Sajnos kicsomagolási videóm nincs, de a csomag címkéjét letudom fotózni és feltölteni nekik.
Írtam a magyar GLS-nek is, azt írták: küldemény szállításával a spanyol GLS-t bízták meg a vizsgálatokat ők tudják megkezdeni.
Mit tudok még tenni? -
Payaba
tag
válasz Payaba #43273 üzenetére
Sziasztok,
van egy Alis vitám már 3 hete. Vettem 2 db telefont spanyol raktárból szállítva, de a csomag sérült volt, amiről a GLS futár adott egy Kárjegyzőkönyvet. Nos, kiderült hogy feltépték a csomagot és az egyik dobozból kivették a telefont, majd az üres dobozt visszatették a csomagba.
Ezért indítottam egy vitát, hogy kérem vissza a kifizetett összeg felét. A kereskedő nem hajlandó fieztni arra hivatkozva, hogy ő sérülésmentesen és megfelelő súllyal adta fel. Minden alkalommal a súlyra hivatkozik. Nekem meg van egy lepecséltelt Kárjegyzőkönyvem + fotóim a sérült csomagról.
Az Aliexpress is közbelépett már 2x új javaslatot tett, lezárva a vitát, nekem adva igazat, de a kereskedő újra és újra berakja a szállítólevelet a súllyal és erre hivatkozik, hogy a súlya meg volt a csomagnak, tehát elutasít.
Kérdésem: ki a felelős a szállításért? (mert az egyértelmű, hogy Spanyolország és Magyarország között lopták ki a csomagból a telefont.)
Ez a vita meddig fog így tartani? Mire számíthatok? -
Payaba
tag
Én sem értem...
szeptember 29-én zárta ÚJRA az Ali, hogy jár a visszatérités, erre a kereskedő ma megint berakta a szállítólevelet, elutasítva a visszatéritést. Most megint az Alira várok, hogy mit fog lépni.
A Magyar GLS-el lepecsételtettem a jegyzőkönyvet (az Aliexpress kérése volt, holott a GLS szerint nemzetközileg is el kell fogadni a jegyzőkönyvet pecsét nélkül is) és a lepecsételt jkv-t feltöltöttem fotókkal együtt, mint bizonyítékot.[ Szerkesztve ]
-
Payaba
tag
Köszönöm a gyors válaszod.
Közben az Ali ezzel a rendeléssel kapcsolatban már 2 db emailt is küldött az elmúlt napokban:
Time's up to confirm your order!
Hi HU shopper,
The confirmation time for order xxxxxxxxx has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help! -
Payaba
tag
Sziasztok,
az egyik alis rendelésem „2020.11.26. Shipment cancelled” lett. December 8-án írtam a kereskedőnek, hogy mi történt, de nem reagált rá. Mit tehetek? Nyithatok vitát? (A szállítás védelem 2021.01.31. jár le) -
Payaba
tag
Sziasztok,
rendeltem egy kereskedőtől 6 különböző terméket. A csomag megérkezett, de nem azok a termékek vannak benne, amit rendeltem.
A kereskedővel üzenetváltásban tisztáztuk és elismerte a hibát. Kérte nyissak vitát, hogy visszatérítse az összeget.
Próbáltam egy termékre vitát nyitni, de a teljes összeg helyett csak az adott termék összegét engedte beírni a visszatérítéshez.
Kérdésem: mind a hat termékre kell külön-külön vitát indítanom? -
Payaba
tag
Sziasztok,
van egy visszamondott rendelésem kereskedő kérése (Cancelled Order - Closed) a Financial fülön látható, hogy október 19-től Refund Processing módban áll, viszont a visszafizetést még a mai napig nem kaptam meg. (paypal, ellenőriztem, nincs ott.)
Hova lehet írni vagy jelezni, hogy nem kaptam meg a pénzt?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!