- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Payaba
tag
válasz Payaba #43273 üzenetére
Sziasztok,
van egy Alis vitám már 3 hete. Vettem 2 db telefont spanyol raktárból szállítva, de a csomag sérült volt, amiről a GLS futár adott egy Kárjegyzőkönyvet. Nos, kiderült hogy feltépték a csomagot és az egyik dobozból kivették a telefont, majd az üres dobozt visszatették a csomagba.
Ezért indítottam egy vitát, hogy kérem vissza a kifizetett összeg felét. A kereskedő nem hajlandó fieztni arra hivatkozva, hogy ő sérülésmentesen és megfelelő súllyal adta fel. Minden alkalommal a súlyra hivatkozik. Nekem meg van egy lepecséltelt Kárjegyzőkönyvem + fotóim a sérült csomagról.
Az Aliexpress is közbelépett már 2x új javaslatot tett, lezárva a vitát, nekem adva igazat, de a kereskedő újra és újra berakja a szállítólevelet a súllyal és erre hivatkozik, hogy a súlya meg volt a csomagnak, tehát elutasít.
Kérdésem: ki a felelős a szállításért? (mert az egyértelmű, hogy Spanyolország és Magyarország között lopták ki a csomagból a telefont.)
Ez a vita meddig fog így tartani? Mire számíthatok? -
Topikgazda
válasz Payaba #43625 üzenetére
Az eladónak kell a jegyzőkönyv alapján a szállítóval rendezni a kártérítését, neked meg már oda kellett volna adni a hiányzó dolog árát. De ezt a jegyzőkönyvet el kellene neki juttatni mert nem tud intézni semmit. Vagy van olyan lehetőség hogy átadja a jogot neked.
Ha már 2* neked adtak igazat, akkor nem világos a dolog, az AliExpress döntését csak egyszer lehet megfellebbezni a vevőnek és az eladónak is, így nem egészen értem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Payaba #43629 üzenetére
Én sem azt írtam hogy ő a felelős, hanem azt hogy neki van joga a kártérítést kezdeményezni, lerendezni a szállítóval mivel ők kötöttek szállítási szerződést.
A szállító a felelős ilyenkor, így a kereskedő nem vállalhatja át azt.
Nem keverendő a két dolog, neki fizettél és ezért a károdat ő téríti meg, de nem felelős érte. De annyit meg kell tenni hogy az ő kárpótlása érdekében a szállítótól kapott bizonyítékokat megkapja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ldave: New Game Blitz - 2024
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- PlayStation 5
- További aktív témák...