- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #24508 üzenetére
Van amikor lehet indítani már most, ha olyan üzenetet kapsz vissza, hogy még szállítás alatt és ezért nem nyitható, akkor meg megvárod, hogy annál a dátumnál 1 nappal több legyen amit írnak és azután dispute (van még akkor 15 napod rá)
Csaka szállítási védelem ideje jár le, a dispute indításé nem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #27701 üzenetére
Én is azt veszem észre amit te, megmagyarázhatatlan csúszások vannak a szállításban és nem kapom meg én sem a küldeményeket. Egy időpontba egy heyről érkezőek esetén legutóbb 5 nap eléréssel kaptam meg őket. Szerintem egyszerre jöttek, ha a kiléptetés időpontja is megegyezik.
Most is van tudomásom olyan küldeményről ami már itt van tegnap óta a helyi postán, de nem adták ki a kézbesítőnek, talán hétfőn hozza, de akkor is 3 nap csúszás. Nem csak a kínai posta lehet a háttérben, mert nagy mennyiségben láthatóak küldemények a hivatali kézbesítő részlegen.
Pont a mieink ragadnak le valahol?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #27867 üzenetére
Az amit látsz sajnos nem igaz, a nem nemzetközi regisztrált vagy ajánlott küldemények nem könyveltek, azt hogy itt lenne, azt Kínában a logisztika cég programja írta be, a valósághoz nincs köze.
Tehát ha nem L vagy R betűvel kezdődik majd +1betű és 9 db szám és a végén CN akkor az itt létre vonatkozó bejegyzés kamu.
Azért nincs értelme bemenni a Postára, mert ha megérkezett volna azt már rég megkaptad volna.
Ami megérkezik Mo-ra az még a csúcsidőben is max 7 napig dekkol a Nemzetközi Kicserélő Központban azután 1-5 nap mire kézbesítik.De egyébként sem az számít hogy megérkezett Magyarországra, az adás-vételi szerződés az eladó részéről akkor teljesül ha a terméket a vevőnek kézbesítik, addig az eladó tulajdona.
Ha nem kézbesítik (delivered) vagy nem volt kézbesítési kísérlet és ennyi idő eltelt, akkor az vagy még jön, vagy már elveszett, nem a vevőnek kell szaladgálni utána, hiszen jogilag nem az övé.
Adja vissza a pénzed és Postáján keresztül rendezze a kártérítést magának.
Megjegyzem mivel nem ajánlott küldeményként adta fel nem kap semmit, de ez már az ő problémája. -
Topikgazda
válasz AnNa997 #27872 üzenetére
Két eshetőséget írtam. Az hogy 98%-os posta kézbesítés arányon kívülre kerülhet 2 küldeményed az csak a véletlen műve. A szállítással kapcsolatos problémák, ha az ottani vám ha nem engedi ki, az elvesztés, sérülés nem az eladó hibája, mivel azt egy "kívülálló fél" okozza.
Ha letelik a 60 nap visszakérem pénzt, azzal az ígérettel hogy ha később megérkezik akkor kifizetem. Az hogy miért nem kapom meg, nem igazán érdekel. -
Topikgazda
válasz AnNa997 #27882 üzenetére
Szerintem nem érdemes, persze én is kaptam úgy két hete egy 86 napra megérkezőt, de a többiek 30 napon belül voltak.
Az elvesztés alatt értem azt is ha ellopták vagy épp nem kaptad meg az értesítőt hogy csomagod jött és 10 nap után elméletben visszaküldték, bár erre csak könyvelt küldemény esetén egyértelmű az előírás.
Ha kitudsz fogni egy olyan időpontot amikor a hivatali kézbesítő részleg nem túlterhelt, találsz olyan ügyintézőt akinek meg mondod hogy melyik kézbesítő körzethez tartozol és megkéred hogy a letétben lévő küldemények közt esetleg megnézné, hogy nincs-e egy a nevedre. Ez nem kötelességük, csak szívességet kérhetünk.
Én többször jártam úgy hogy nem kaptam meg az értesítőt valamiért, tehát az nem 100 %-os biztonságú dolog. Még akkor is ha jóhiszeműek vagyunk. -
Topikgazda
válasz AnNa997 #27928 üzenetére
Ha lejárt akkor van 15 napod a dispute indításra, ha igaz hogy elküldte akkor már a "közelben kell lenni" a küldeménynek. Megvárod még a február 8.-i postást, ha nem hozza vagy nem kapsz értesítőt akkor dispute.
A másiknak meg írd meg, hogy nincs és nem is lesz PayPal fiókod. Ezzel azt akarja elkerülni, hogy az AliExpress tudjon hogy van egy problémás vásárlása. Még jó is lenen a Paypalra a pénz, de az esetek 90%-ában "elfelejtik" úgy küldeni, hogy a PayPal ne vonjon le belőle a te részedről jutalékot.
Vagy barátkénti küldéssel jön a pénz és akkor nincs jutalék levonás, vagy az összeg 3,4%+0,3 $-al megnövelten küldi a pénzt, ami fedezi a levont jutalékot.
Ha az AliExpressen keresztül jön a refund, akkor a teljes pénz kerül vissza, a meg nem érkezést mivel a szállító hibája az AliExpress nem veszi az eladó részéről következményes hibának, bár ők ezt hiszik. -
Topikgazda
válasz AnNa997 #27930 üzenetére
Adtam egy javaslatot, hogy adj még egy hetet. De akár a mai nap indíthatsz dispute-t, ha úgy gondolod hogy a 120 napos szállítás sok. Én legfeljebb 70 napig várom.
Azt honnan tudod hogy nem lett elküldve? A szállítást nem jelölték be és nem írtak be valami küldemény azonosítót? Ha igen, akkor nem azt szoktuk feltételezni, hogy nincs elküldve.
Az hogy menet közben hol veszik el, hol lopják el azt senki sem tudja. Nincs egységesen érvényes szabály a küldemények megérkezésére, kézbesítésére. Megjósolhatatlan.
Lehet hogy a postaládádból lopták ki.
Egyébként jártam már úgy hogy a Posta logisztikánál lévő ismerősömnél érdeklődtem hogy megjött-e a csomagom, mondja hétfőn reggel bevitték a Postára, szerdán délután mivel addig nem sikerült kihozni, bementem reklamálni, hát ők bizony nem találják. Leadom a reklamációt. Másnap délután hív a reklamációs ügyintéző, hogy ő csak megtalálta. Kérdem hol, hát ahol azt mondták nekem hogy nincs ott.
4 nap csúszás valamiért[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #27933 üzenetére
Lényegtelen információ lesz szerintem. Semmit sem befolyásol.
Van a vásárlások menüben (My Orders) egy Manage Feedback menüpont.
Ha még nem értékelted és van rá lehetőséged akkor a Orders Awaiting My Feedback-nél vagy a Published Feedback-nél megkeresed a vásárlást.
A Feedback I received: lesz. Ezzel vagy nem foglalkozol vagy teszel rá megjegyzést a Reply to Feedback-el. Az adott vagy kapott értékelés nem töröltethető. -
izisz
senior tag
válasz AnNa997 #29153 üzenetére
Van az a pénz, amiért indítanak akár egy repülő mókust is és leteszi a kertedben a pakkod ajándék mogyival
Viccet félretéve, lehet repülő, hajó, vonat, de általában repülő. És nem, nem indítanak 1 csomaggal - hacsak nem Hulk-ot szállítják - komoly logisztika van a repülők optimális raktér kihasználása mögött (pl egy a lehetőségek közül a Netline Load alkalmazás). Sokszor nem csak Cargo gépek szállítanak, hanem sima passenger (utas) szállítók is, ahol a raktér kihasználatlan területeit Cargo célra kiadják.
DHL, FEDEX, UPS - ők kifejezetten repülnek. Ezért is (és a vállalt rövid szállítási határidő miatt) drágábbak.A "nagyon hamar úton van" nagyon sokszor kamu. Az eladó kikéri a tracking számot a szállítótól, de a tényleges "elindulás" akkor van, mikor olyasmi jelenik meg a trackingben, hogy "Accepted from sender".
És azt se felejtsd el, napi hány tizenezer csomag indul meg kínából. Egy-egy apró csomag elenyésző tényező.Mókás lenne, ha egy szempillaspirált elindítanának egy repülőn
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #29590 üzenetére
Van nálad valami tőle amit nem fizettél ki. Ezt így.azért értelmezd már.
Vásárlási szerződés a Polgári törvénykönyv szerint. Az eladó betartotta az ő részét, a harmadik fél késedelme a teljesítésben nem jogosít fel arra hogy ezt ingyen eltedd.Két lehetőséged van, mi ezeket szoktuk alkalmazni ha refund után mégis megjön a termék, hogy a szabályzatot betartsuk:
1. Rákérdezel van-e PayPal fiókja, ha igen adja meg az azonosítót és te elküldöd a pénzt.
2. Megveszed újból, ő nem küldi el és te pár nap múlva leigazolod hogy megérkezett és így ő s megkapja a pénzét.
Ha eltér az ár,
2.a) egyezteted az alábbiakban a fizetést: akkor kosárba tenni, de nem kifizetni, ekkor az eladó megadja azt az árat amit te eredetileg fizettél és azt fizeted ki (lásd bővebben ezt a módszert Összefoglaló, 11. Gyors tippek, 6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.)
2.b) Egy olyan terméket veszel meg ami annyiba kerül mint az előző és azzal is úgy jársz el, hogy nem küldi el és te leigazolod.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest