- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Nálam érdekes szitu van. Több cuccot rendeltem 11.11-én, van amit még később, csomó már 1-2 hete megjött, persze, amiket leginkább várok, még nem értek ide. Türelmes vagyok, nem az a baj, csak lassacskán kezd majd leketyegni a szállítási idő (annyira még nem ég a körmömre, csak gondoltam tájékozódom), mennyivel a határidő letelte előtt érdemes buyer protection hosszabbításért folyamodnom? Esetleg küldeménykerestetést érdemes a Magyar Postán igénybe venni, van-e valami díja ennek, illetve van-e értelme? Várok türelmesen csak ha van valakinek ilyen infója szívesen venném.
Puszi pacsi
-
Csiguuusz
kezdő
válasz EmptyParadox #27543 üzenetére
Ilyen nekem is volt egy sportcipővel. Az eladó törölte a rendelést, aztán amikor rákérdeztem, ment a mellébeszélés, hogy csekkolja mi van. (Holott tudta nagyon jól, hogy mi van, ő törölte a rendelést.) Elindítottam a dispute-ot, képekkel stb. bizonyítva, hogy az eladó törölte a rendelést. Jóváhagyták kb. 3 napon belül és 3-4 nap múlva megjött a teljes vételár visszautalás. Ja és a shop azóta nem elérhető, gondolom volt néhány panasz.
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy még tavaly november 10-én rendeltem Alin 2db férfi karkötőt. A nyomkövető oldalak mindegyike csak 2018. 11. 19-én adott a csomagról infót, hogy a kicserélő központban van a cuccom Zhengzhouban. Azóta kuss van.Én hülye nem regisztrált küldeményként kértem, így sima UN xxxxxxx CN a trackingje, mert úgy ingyenes volt a szállítás.
Az eladó már rám írt, hogy megkaptam-e a motyót, írtam, hogy sajnos még nem, simán meghosszabbította nekem a vásárlói védelmet még 30 nappal. Még van 27 napom míg ez is lejár, csak lesz a hosszú kínai ünnep február közepéig. Persze, hogy az ünnep alatt fog lejárni a Buyer Protection. Ha addig nem jön meg a csomag, adjam be a dispute full refund kérelmet, vagy mit csináljak? Kéne nagyon a két karkötő, de nem akarok az eladóval sem kitolni.
Arra gondoltam, full refund és megrendelem újra ha visszakaptam a pénzt csak regisztrált küldeményként, hogy követhető legyen és a kedves Magyar Posta kénytelen legyen lecsippantani.Ez így működhet vajon?Egyébként a puttonyom tele ezzel a fekete lyukkal, ami itt Magyarországon van, hogy semmit nem csipogtatnak le, csak ha nagyon muszáj. Az egész hozzáállás tök sz.r a posta részéről. Kering még másnak is novemberben rendelt cucca, vagy csak én szívtam meg ennyire?
Köszi a válaszokat, ha írtok.
Puszi pacsi. -
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Na,érdekes szituba csöppentem én is. Eddig egy dispute-om volt egy el nem küldött sportcipő miatt, gond nélkül megítélte az Ali a full refundot.
Most az a szitu, hogy rendeltem egy ékszerszettet. Csomag megjött, örömködés, felbontás és a sokk...... Egy spatula és egy szemöldök wax volt benne. Dispute indítás, hogy megjött a cucc, de rohadtul nem ezt rendeltem, kérem vissza a pénzt, max. vonják le belőle a küldött termékek árát, mert visszaküldeni full drága lenne. Ali reakciója. Invalid. Na mondom remek. Kérték, hogy szedjem le a borítékról a cimkét, mert láthatóan van alul egy másik. Na azon mindenféle kínai krikszkraksz meg egy spanyol nő neve szerepelt. Befotóztam ahogy kérték, most mazsolázzák, hogy az eladó hibázott, vagy a logisztika.
Kíváncsi leszek mit reagálnak. 14,29 EURON megy a huzavona, nem sok pénz, de nekem az. Pláne, hogy nem is kaptam meg az ékszereimet. Remélem nem velem akarják benyeletni más hibáját, mert azt nagyon nem szeretném. Jelenleg a nagy 0 van, kíváncsi leszek. Mesélek, ha van valami fejlemény.... -
Csiguuusz
kezdő
válasz pulutodurumo #28189 üzenetére
Köszi a választ, igyekszem.
Jelenleg csend van a vonalon. -
Csiguuusz
kezdő
Hi mindenkinek,
fejlemények vannak. Akit érdekel, az előzmény [link]
Ott tartok, hogy az egy csomagban rendelt, de meg nem érkezett cuccokhoz két dispute-ot kellett indítanom, egyet az ékszerszettre, egyet a gyűrűre, ami szintén a csomag részét képezte volna, ha megjött volna. A két dispute-ból az egyiket (a gyűrűre vonatkozót) megítélték full refunddal. A másikon még ülnek. Meglátom mi lesz. Az ajánlatom az volt, hogy nem szeretném visszaküldeni a tévesen nekem küldött cuccot, vonjanak le egy átlagos alis árat a kapott termékekre, a differenciát meg kérem szépen vissza a számlámra. Írok, amint lesz valami.Bye
-
Csiguuusz
kezdő
válasz ZeroX92P #28224 üzenetére
Szerintem se vess rá keresztet.
Nekem november 25-én rendelt csomagom február 13-án érkezett meg. Égen-földön kerestem, egy hónapot dekkolt a lengyeleknél. Szerintem ha nem kezdtem volna el levelezni a kínaiakkal, magyarokkal, végül a lengyelekkel (ott is azt írták, nincs náluk, aztán néhány nap múlva hirtelen előkerült és megmozdult a csomag), valaki simán lenyúlta volna, de a remény hal meg utoljára. Szegény kínai eladó 3x hosszabbított a vásárlói védelmen, de végül megérte, mert megjött a csomag és mindenki boldog. -
Csiguuusz
kezdő
Hello, megint én.
Most az a gondom, hogy rendeltem körmös cuccot. Ugyanabból a termékből 5 darabot, kis sablonok ezek. Eltelt 12 nap és a csomag meg sem mozdult. Közben láttam, hogy az eladó oldalán nem elérhető már a termék, pedig nekem elvileg feladta. Legalábbis a tracking numbert kikérte rá, de a rendszer nem látja. Szerintem nem küldte el, de mindegy. Jeleztem neki, hogy mi a szösz van, most azt írja, hogy utánakérdezett a postai szolgáltatónál és elveszett a motyó. Újraküldheti-e a címemre az újakat? Most válaszoltam neki, hogy ha nem elérhető a termék, akkor hogyan küldi újra?Erre mondjatok légyszi valami okosat. Mit reagáljak neki? Újraküldessem-e? Mi van, ha újraküldi, mi van, ha nem? Mire számítsak?
Köszi, puszi, pacsi.
-
Csiguuusz
kezdő
Helló,
megeszem a kalapom. Előzmény [link]
Két hete esett meg, hogy rossz csomagot kaptam, 2 dispute, eredmény full refund. Tegnap bedobott a postás egy értesítőt, nézem a tracking számot, gyanús és nagyon ismerős. Folyamatban lévő csomagom nincs most ilyen TN-nel. Bevillant, hogy na a végén még megjön az eredeti csomag is???!
Ha átvettem a postán és tényleg az a cucc, amit rendeltem, írjak az eladónak, hogy kifizetném neki? Mert már refundolták a pénzt vissza, meg is kaptam már egy hete. Viszont nincs PayPal-om, kíváncsi leszek mit mond, hogyan tudom kifizetni neki a terméket, mivel mégis megjött.
Járt már valaki így? Totál meglepődtem. -
Csiguuusz
kezdő
Ja, nálam nem a szállítás gyorsaságával volt gond, hanem rossz csomagra nyomták rá az én cimkémet, ergo valaki más csomagját kaptam meg. Amúgy sem szokásom rögtön rohanni dispute-ot nyitni, inkább a protection time-ot szoktam kérni, hogy hosszabbítsák meg.
Köszönöm a segítséget, intézem az eladóval, természetes, hogy kifizetem neki. -
Csiguuusz
kezdő
válasz vandor01 #28495 üzenetére
Szia!
Ez a fizetés megszakítás dolog hogyan működik? Pont erre szaladtam rá a napokban. Szóltam az eladónak én kis becsületes marha, hogy megjött a cucc, amit dispute keretében már refundoltak nekem, kifizetném. OK balance payment, rendeljem meg és átírják az összeget. Megrendeltem, persze 3 euróval több lett és az lett élesítve. Persze, hogy nem írta át az összeget. Szóval örülnék, ha leírnád hogyan tudom ezt a megszakítós módszert megtenni legközelebb, hogy át tudják írni, ha netán ilyesmibe futok bele. Már lesz.rom a 3 eurot nem cirkuszolok, de legközelebb ha ilyen szitu adódna tudnám hogyan lépjek.
Köszi előre is.
-
Csiguuusz
kezdő
-
Csiguuusz
kezdő
válasz SenorGrande #29682 üzenetére
Nálam ha valami nem érkezett meg 60 nap alatt, az idő letelte előtt néhány nappal kértem vásárlói védelem hosszabbítást, kivétel nélkül mindig meg is kaptam.
Volt olyan esetem, hogy regisztrált(!) küldeményem 1 hónapot a lengyeleknél dekkolt, írtam nekik e-mailt, azt kaptam, hogy náluk nincs. Kínában nincs, a magyar postán nincs. Aztán hogy hogy nem, de mégis megindult a lengyelektől a cuccom és szerény 86 nap alatt ide is ért. Az eladó 2x is hosszabbított nekem védelmet.
A másik csomag épp tegnap érkezett meg, totál free shippinges minden, védelmi idő hosszabbítás meg a szokásos eljárás, aztán mégis megkaptam. 88 nap.
A pozitív rekord 7 nap volt, a negatív eddig ez a tegnapi 88 napos. Tehát simán megjöhet 60 napon túl is. Az utóbbi csomagok is 65-72-75 napokra jöttek, szóval érdemes várni. A hazai postán is csücsült már csomagom 1 hónapig napra pontosan, mire megérkezett.
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy hogyan tudok Alin a kérdések és válaszok témához kérdést írni, illetve válaszolni a feltett kérdésekre a termékekkel kapcsolatban? (Buyer's questions & answers)
Köszi szépen!
Pacsi -
Csiguuusz
kezdő
válasz gyulazsolti #32610 üzenetére
A külső merevlemez tényleg 6 terrás? Vagy benéztem valamit?
-
Csiguuusz
kezdő
válasz gyulazsolti #32616 üzenetére
Értem, köszi.
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Rendeltem köröm mattítót (buffer) 10db/csomag. Kifizettem, vártam. OK. 3x kértem hosszabbítást, nem hosszabbított az eladó (nem túl kommunikatív egyébként). Dispute, visszakaptam a pénzt, mert lejárt a 60 nap. A 90. napon megérkezett a csomag. Korrekt módon jeleztem az eladónak, hogy kifizetném, mert megérkezett a cucc. Újrarendelést ajánlottam fel neki úgy, hogy nem kell feladnia postán, csak jelölje szállítottnak és néhány nap múlva leigazolom, hogy megkaptam mondjuk 8-10 nap múlva. Örvendezés, OK belement. Újrarendeltem, de még mindig "waiting for shipment" státuszban van. Írtam neki, hogy jelölje szállítottnak, hogy később le tudjam igazolni. Semmi reakció. Ez is már néhány nappal ezelőtt volt. Még 3 nap a státusz lejártáig... Ha nem állítja át, nem tudok neki segíteni, üzimre nem regált. Csak utána meg ne én legyek a kö..ög.
Hosszabbítsak neki időt, írjak rá megint, mi van ha nem fog reagálni? Max. visszajön a pénzem. Én megpróbáltam.
Puszi pacsi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!