Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius75

    aktív tag

    válasz V/ #39462 üzenetére

    "Tényleg nem világos hogy ezt akkor miért az eladón követeled." ......hát esetleg írhatok neked is egy számonkérő privátot, de sanszos, hogy elküldesz a picsába..... :K
    Na de még egyszer, és utoljára, mert azért ez a topik nem az én nyűgömnek van fenntartva:

    - van egy termék amit meg akarok venni, ráadásul szoros időkorlát mellett,
    - két másik eladó után, akik kerek-perec megmondták, hogy vagy ideér az általam elvárt időre vagy nem, találtam egy harmadikat, aki határozottan kijelentette, hogy bizony a cuccos itt lesz a megadott 9-18 napon belül, de ahhoz a feláras dhl szállítással kell rendelnem
    - rákérdeztem: biztos, mert két másik eladó nem vállalta
    - válasz: a feláras dhl-el nincs para, itt lesz
    - oké, megrendeltem.....

    Kérdésemre a 6. napon küldött egy trackingot, ami hamis, hiszen még mindig várja a csomagot.....majd a 17 vagy 18. napon egy másikat, azzal az üzenettel, hogy ezt figyeljem.
    Előtte nap írtam neki, (de ugye akkor még nem tudtam, hogy az első tracking full kamu), hogy baj lesz az idővel....válasz sem jött rá, csak utána a valós tracking.
    Erre azt válaszoltam, hogy ha ezt most rögzítetted Kuala Lumpurban, akkor gyorsan vond vissza, és töröld az egészet, mert 1 nap alatt nem lesz itt.......
    Válasz semmi, csomag jött 4 nap alatt, hétvégét beleértve.

    Tehát aki nem tartotta magát, az az eladó.
    A szállítás tökéletesen rendben volt. Mondjuk legyen is ennyi pénzért.

    Szóval akkor a fent leírtak alapján miért annyira elrugaszkodott dolog az eladót hibáztatni a késésért? Ha feladta volna mondjuk a 10. napon, akkor semmi baj nincs. De nem így volt.
    Feltételezem, neki is be kellett szerezni valahonnan....így összejött a csúszás. Csak amíg a többi seller ezt belátva nem vállalta, addig az én eladóm simán.....

    fairi: köszi, így utólag már én is tudom, hogy gödör jön, ez nem kunszt....

  • agroman

    senior tag

    válasz V/ #39462 üzenetére

    "Tényleg nem világos hogy ezt akkor miért az eladón követeled."

    miert, ha szar, selejtes termeket kuld a nagyker akkor te is a dropshippertol koveteled a refundot, mert vele vagy szerzodesben.
    tehat ha az elado kamu trackingel es kesoi feladassal operalt, akkor meg kulonosen vele van gondod. egyebkent is vele kell lerendezned, mert o szerzodott a szallitoval nem te. csak o kerhet karteritest a szallitotol es nem a vasarlo.

    ------

Új hozzászólás Aktív témák