Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fairi

    addikt

    válasz V/ #30086 üzenetére

    "Te kategorikusan kijelented hogy át akar verni, pedig csak kért valamit. van esély arra is hogy nem átverés."
    egész sztori zavaros. Nem akarja visszafizetést hanem várj. ha megunod akkor egyezkedj vele. Kb ez volt röviden a duma. persze logikus meg akarja kapni pénzt, ő már a raktárnak leadta a rendelést és utalt is nekik, és sokszor az ő hibájuk ha nem jön a csomag vagy a logisztikai cégnek. Utána mikor már kezébe a pénz újra feladná?

    "Várhatok valamire a 14. napig, aztán ha Cancel volt a dispute indítom újra, kiegészítve az eredeti kérést, hogy lásd jó fej voltam még vártam 12 napot, de most már ez a vége."
    persze lehet, de akkor mondja ne aggódj újra feladja vagy hasonló. nála is erre utal, ne aggódj ha lejár, mert újra feladom....
    "Tudom hogy a 15 nap mikor ér véget, abból én nem tudok kicsúszn"
    ha tudod pontosan mikor van akkor nem tud, legtöbb arra épít hogy kicsúszol (azt akarja) vagy addig szórakozik hogy kicsússzál. persze profin óra pontosan tudsz mindent akkor nincs baj de ha nem akkor addig húzza míg kiesel. rengeteg ilyen hozzászólás van a termékeknél. működő taktika.

  • atala

    addikt

    válasz V/ #30086 üzenetére

    Utólag hol tudom megnézni, hogy mikor járt le a vásárlói védelem?
    Tegyük fel jó fej leszek, és vissza vonom a disput-ot. Akkor a 15 napon belül újra indíthatom?
    Ha jól emlékszem, 18-án járt le a védelem, akkor július 2-ig újra lehet indtani, még akkor is ha egyszer már bezártam?

    Megtaláltam, Július 2-ig tart a 15 nap.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák