- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcalaci84
őstag
válasz gulasoft #28973 üzenetére
Racket fury én a sim mód is elég arcade... Eleven-ben sokkal pontosabbnak kell lenni... Ha ügyes vagy elevenben is vannak nagyon hosszú labdamenetek, de sokszor még a szerva se könnyű visszaadni :) (legalábbis nekem).
Racket furyben sim módban is simán majdnem minden asztalra megy még nekem is :) -
barcalaci84
őstag
válasz Geradossz #28998 üzenetére
minimum 1mx1m-es játékteret kell rajzolni , de ha skippeled és nem rajzolsz semmit akkor nincs tulajdonképp minimum...
maximum 5mx5m es játékteret tudsz rajzolni , de ha skippeled és nem rajzolsz gurdian-t , akkor gyakorlatilag bármekkora lehet a játéktér ha elég hosszú a kábelhosszabbítás
-
barcalaci84
őstag
válasz tobias88888 #29137 üzenetére
Kormánnyal h-váltóval szerintem nagyon feelinges... A gyalogos lövöldözős részeknel xbox kontrollere váltok. A storyt már majdnem végig is vittem...
-
barcalaci84
őstag
válasz Dyingsoul #29187 üzenetére
A cosmos trackingje meg most sincs javitva...
Masodpercekre eltünik ha véletlenül kitakarjak egymast...az fps-ék jatszhatatlanok, a többi játékban meg csak ideges leszel :)
Egy olcsó régi használt Wmr headset is jobban megeri szerintem, mert egyszerűen az is jobb... Szóval 100 ezret se ér, nemhogy rift S alternatíva... -
barcalaci84
őstag
Tegnap váltottam rift S - rol hp reverb - re..
Úgy néz ki minden oculus store-OS játékom megy.
Bár a gombkiosztasok némelyikben furcsa volt.De ha jól látom akkor steamvr-bán ezt tudom változtatni...
Esetleg ha valakinek van módosított gombkiosztasok az egyes játékokhoz, akkor azokat szívesen kiprobalnam.
Kovetes nem tűnt rossznak. Beat saberben legalábbis sikerült pár nehezebb szám hibatlanra... Kicsit máshogy áll a kezemben ez a böhöm nagy controller. Illetve a rezgés sokkal kevésbé érződik talalatkor.
Ezt lehet valahogy növelni?
A kábel sokkal vastagabb és kevésbé hajlékony.
De azért elhetonek tűnik. Pl thrill of the fight - bán sem zavart...
Mozizasra 2x es supersampling-gél kB hibátlan a kép...
Szimulatorokban szintén nagyon király.
Kiprobaltam egy fps lovoldet is és ott is teljesen jó volt a követés.... Nyoma se volt a cosmos féle tracking vesztesnek, hiába nem volt sokszor a kamera latomezejebe a controller...
Az oculus home hiányzik, illetve a passthrogh és játéktér kalibrálás egyszerűsége...Amúgy a headset könnyű és kényelmes, illetve higienikusabb, könnyebben tisztán tartható. (2 vr coverem is van hozzá)
-
barcalaci84
őstag
válasz Raymond #29456 üzenetére
Ugye ez ilyen cv1 dizájn. Azt nekem elég szorosan rá kellett szorítani h jó legyen a kép.
Itt ha túlszoritom (közelebb kerül a szemem a lencse hez akkor homalyosabb lesz..
De beállítottam kicsit lazabbra és éles minden.... Nem is mozdult el ugrabugra közben, szóval úgy néz ki jó lesz a fejemre...
Jónak tűnik a sweet spot, éles mindenfele..
Fov az kB ugyanaz lehet... Talán kicsit nagyobb is S-hez képest...Vr cover - t adta a srac akitől vettem...
Ha kiveszem az eredetit akkor rá lehet rakni "tepozarazni"... Puha kényelmes...
Vr cover oldalról van szerintem -
barcalaci84
őstag
Most h nincs oculus home-m kezdem megismerni a steamvr - t.:)
És igazából megvan itt minden ami kell nekem :)
Steamvr béta - bán van új dashboard... Steamvr home-t kikapcsoltam és a stick megnyitásával feljon a dashboard ahonnan mindent lehet állítgatni akár játék közben is
Illetve szépen atlarhatoan tudok válogatni a játék listából is... Minden egy helyen:revive-OS oculus címek és steamvr cimek is.
Ugyanúgy van desktop stb és még az openvr advanced settings-et is lehet állítgatni...Igazából ez így jobb is mint az oculus dashboard
Fura h ezt a steamvr dashboardot nem nagyon említette itt senki...Oculusos címeknel megy ugyanúgy a különböző hangforras is... Pl míg én mozizok, vagy beat saber ezek, addig tud a gyerek mesét nézni youtubon
A controllert is kezdem megszokni... Kis szokás után teljesen kézre állt pl Asgard's wrath an, walking dead - ben, vader immortal an... Vegulis teljesen ugyanaz a gombkiosztas szinte és kB ugyanoda esnek a gombok is (pl a touchon az A wmr-én a jobb tapipad le, a touch B a jobb tapipad balra stb)
1080ti vel pl az Asgard is megy stabil 90 fps-sel Epicen.. Supersampling re meg nincs szükség, mert a kép pazar
Osszegezve az eddigi élményeket egy rift S fán szemszögéből :) :
Megérte váltani...Altalanos felhasználásra is teljesen jó... Lehet hangyanyit rosszabb a követés , de bármire is jó... A követés re KB azt az analógia tudnám hozni, mint h logitech kormánnyal is lehet wr kört menni, de a fanatec azért jobb:) -
barcalaci84
őstag
válasz Gigi01 #29518 üzenetére
Na ujratelepitettem és így már működik..
Manual transmission modot is visszaraktam...Realconfig.bat - ban a H beállítást választottam...
Illetve fxaa-t kapcsoltam be... Így tudom tartani a 90 fps-t... Steamvr-bán a gta v-nel kikapcsoltam a mozgassimitast, ahogy a readme - ben írja...A cutscenek javítva vannak és kormánnyal H váltóval meg mindig tok jó furikazni a városban...
Továbbra is csak azoknak való akik kinovesztettek már a Vr lábukat....
Az a fatyolos hatás itt is elojon gyorsabb fejmozgasnal...Mindenesetre kösz h mondtad h nálad elindult, mert már lemondtam róla... Így akkor csak befejezem a storyt
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz Raymond #29537 üzenetére
én azért elég szkeptikus vagyok ezzel...Oled panelekből nagyon nagy felbontású panelek kellenének h érdemi előrelépés történjen látványban , screendoorban stb...
a reverb felbontása se tökéletes még , bár látványosan jobb mint a többi headsetnél...
szerintem nem fognak visszatérni Oledre a gyártók , mert egyszerűen duplázni (sőt) kéne a jelenlegi headsetek felbontását ahhoz h látni lehessen egy kis előrelépést a mostani headsetjeikhez képest...amúgy a reverbben én úgy látom sokkal feketébb a fekete rift Shez képest...ott tejfölösebb volt...Vaderben sokkal sotétebbnek láttam most mindent
-
barcalaci84
őstag
-
barcalaci84
őstag
szerintem is kb vállalhatatlanul szarul nézett ki Rift S-en is
Mondjuk Reverben minden olyan éles kb mint monitoron így jobban látszik ha valami rondaa sima AC-val játszogattam ma és végre úgy éreztem h nincs kompromisszum VR-ben a monitorhoz képest...a 90 fps is stabil volt végig 200%-on is (bár én nem igazán érzek szükségét SS-nek Reverben)
az ACC-t még kipróbálom azért hátha valami értelmeset ki lehet hozni belőle...
-
barcalaci84
őstag
válasz -Solt- #29569 üzenetére
én feltoltam már szinte mindent epicre , de ez ronda
bár így már vállalható: )
a "vr epic" presetet módosítottam h levettem a benne a pixel densityt 100-ra , meg a tükröt low-ra...
60 Hz módra már kb alakalmas így...
szebb nem lesz azt már látom , de mit érdemes kikapcsolni? -
barcalaci84
őstag
válasz -Solt- #29597 üzenetére
amúgy részben egyetértek...Mert este és esőben egész jól néz ki valóban VR-ban is...
Nappal viszont messze a legrondább szerintem VR-ben epicen is..
Valahogy VR-ben ezek a post process meg stb effectek nem néznek ki jól (legalábbis nappal)...Nálam még mndig az AC néz ki a legjobban nappal , mert letisztult egyszerű , éles ,brutál látótávolság stb
Mondjuk nem fair összehasonlítani az AC val hisz ott csak nappal van és így könnyű ...csak ugye évek óta ahhoz a látványhoz szoktam vr-ban és ACC-be húsbamaró tud lenni h milyen ronda nappal (márpedig valahogy mindig olyan szerverre keveredek ahol nappal van)
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz -Solt- #29604 üzenetére
nekem is 1080 ti van és még az ASW-vel is elvoltam annak idején mikor kellett...
Ha egyikre se rakok Supersamplinget akkor is sokkal élesebb szebb minden AC-ban (igazából reverbre már tök felesleges is)
ACC-n meg ha mindent feltolok és kapok 25 fps-t akkor is csúnya nappal...a sötét meg az eső ügyesen takar
egyébként rift s -en nagyjából megbarátkoztam vele h hogy néz ki
viszont reverben nagyon meglátszik h milyen csúnya -
barcalaci84
őstag
Na megtaláltam hogy lehet ASW-t állítani Mixed reality headseteknél:
jegyzettömbbel nyisd meg ezt a file-t :
"C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\MixedRealityVRDriver\resources\settings\default.vrseezt írd át disabledről auto-ra
"motionReprojectionMode" : "auto"illetve ezt false-ról true-ra:
// "motionReprojectionIndicatorEnabled" : true,így látod a bal felső sarokban mikor van stabil 90 :zöld négyzet
kék és ciánnál kapcsol az asw és 45 fps-t dupláz
pirosnál túl kevés az fps és kikapcsol az aswlődd be úgy a grafikát ACC h ne menjen sose pirosba
-
-
barcalaci84
őstag
válasz Foglalt név #29665 üzenetére
be volt kapcsolva a lock to horizont ?
bírta a gép , volt kellő fps? -
barcalaci84
őstag
És mit szólnátok Beat saber multihoz? :)
[link]
Az előbb kiprobaltam és teljesen jónak tűnik.
Lehet számot ajánlani, amit egyből mindenki le tud tölteni, van jelszavas szerveres opció is ha pl prohardveres csoportot akartok idegenek nélkül stb -
-
barcalaci84
őstag
válasz Dyingsoul #29734 üzenetére
így közel 2 hét reverbezés után és a leaked képek alapján ez egy best buy headset is lehet
ez a felbontás már elég durva ugrás (főleg cv1-ről)
a 2 plusz kamera javíithat a követésen , ami már most is jó szerintem...
Nem tudom mit mókoltak a microsoftnál az utóbbi időben szoftveresen , de az eddigi vélemények alapján én sokkal rosszabbra számítottam a wmr-től.
néha észreveszem h kicsit hibázik ,de olyan gyorsan helyreáll h a játékokban nem befolyásolja a teljesítményemet.
legalábbis pl beat saberben javítgatok a rift s-es eredményeimen mostmár...
fps-ben a 2 kéz kitakarásnál sem vettem észre semmi problémát , teljesen stabil a követés...
Lab-ban íjazgattam kicsit és ott is minden szuper volt , pedig ugye az egyik kontroller szinte hozzáér a hedsethez a másik meg a fülöm mögött van , mégis pontosan tudtam lövöldözni
ha játékban hát mögé kell nyúlni pl tárgyakért a hátizsákba stb akkor is működik minden tökéletesenmúltkorában még hiányoltam pár dolgot az oculustól , de azt kell mondjam h ez a mixed reality home szuper...
a hangvezérlés hatalmas plusz a wmr javára számomra
pl ha szimezni akarok akkor be se kapcsolom a kontrollereket, indítom hangvezérelve a dolgokat
bármikor hangvezérlésre be tudom kapcsolni a "passthroght" , vagy bezárni indítani játékokat appokat
apróságok , de nagyban növeli számomra a felhasználói élménytszóval ez a reverb g2 jónak ígérkezik , mert jó alapra építkezik
-
barcalaci84
őstag
válasz Jinxb1rd #29801 üzenetére
mik ezek a jobbnál jobb update-k ?
a linket próbálják normálisan megcsinálni h kijöhessen béta állapotból , meg a kézkövetést csiszolgatják ...csak nem nagyon tudják mit kezdjenek vele
van itt olyan quest tulaj aki használja a kézkövetést a mindennapokban ?
mert bár jópofa dolog , de az a vicces h controllert hasznélni sokkal kényelmesebb , mint a levegőt csipegetve bénázni -
barcalaci84
őstag
válasz tobias88888 #29925 üzenetére
Egy 2 szenzoros cv1-t simán ver egy rift S követésben is...
A 2 kamerás reverb Alyxban :
Meg sose vettem észre h bármi követés probléma lenne... Hardon állva játszok és a feléig jutottam idáig.
Szoftveresen tok jól meg van oldva h ha nem látja a kamera akkor is jól működjön... Megsaccolja gondolom a poziciotPersze nem tökéletes, mert szándékosan elő lehet idézni h elvessze a trackinget... Ha direkt hosszabb ideig a kamerak latomezejen kívül tartod őket...
De ilyet még semelyik játékomban se kellett csinálni...
Szuperül megy az ijazas is, meg tökéletesen működik ha hatizsakbol kell elovennibdolgokat stb...Beat saberben expert, expert+számokat vegigviszek hiba nélkül... Ha rontok az az én képességei hiányából fakad...
És itt csak 2 kamera van... -
-
barcalaci84
őstag
Steam workshopból töltöttem le pár mod pályát ALYX -hoz.
Kicsit meg vagyok rökönyödve h ezek milyen jók
Crash course -t vittem végig eddig , de van még jó pár jó map ahogy nézem -
barcalaci84
őstag
Az eleven table tennis kapott május végén egy nagy frissitest és lényegében ujrairtak a játékot. Szerintem jó irányba változott és a multi is nagyon aktív, sok a játékos... Gyakorlatilag bármelyik napszakban találhatok mindenféle tudású ellenfelet.
Én nagyon rafuggtem, szombat óta 14 órát toltam bele :) mindig mikor abba akarom hagyni jön egy felkérés stb. Így volt h a tervezett fél óra helyett 3 órát toltam :)
A wmr controller illetve 2 kamerás kovetes is jól vizsgázik, mert még egyszer sem hibáztam követés gond miatt, pedig talán ebben a játékban van a legnehezebb dolga hisz sokszor kerül ki a controller a kamerák latomezejebol...Szerintem megeri a teljes árát is, de ha akciós lesz, akkor mindenkinek érdemes behuzni szerintem (messze jobb mint pl a racket fury)
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz MPowerPH #30264 üzenetére
Cv1 és rift s viszonylatban is egész nagy az ugrás... Legalábbis sokkal kisebb a screen door és nagyobb a látótávolság és olvasható a műszerfal. A kamerás követés is rendben van és sok szempontból nagyobb a szabadság is ezáltal.
A reverb ehhez képest még egy hatalmas ugrás látványban... Közel van már nagyon a monitorminoseghez.
ACC--ben nehéz úgy a 90 fps, de ott pl játékon belül is tudod lejjebb venni a felbontast és downsamplinggel is jobb a kép a 4k - s kijelzon mint a rift S komoly supersamplinggel (bár az se bírta a supersamplinget)
A wmr - t én nagyon megszerettem, sok jó user friendly dolog van. Oculusos játékok is mennek revive-val (kevés kivétel van allitolag) Steamrol minden megy. (Szóval ami indexe megy az megy wmr-rel is)
A követés meglepően jó.. Pl én most legtöbbet Eleven table tennisezek és hiba nélkül működik pedig itt igazán tesztelve van (sokszor nincs ugye a kamera latomezejeben az ütő, meg sincs gond) -
barcalaci84
őstag
Nálam elég sokan próbálták már Hmd-ket és még senki nem panaszkodott h "tök jó, de a fekete azért nem az igazi":)
A cv1 idején se áradozott senki a feketejerol, ellenben voltak azért olyanok akik a rácsot, meg a szunyoghalot kritizálták... Meg h jó lesz majd h szemenkent 4k kijelzo lesz és majd akkor vesznek...Szerintem a reverbnrk pl nagyon jó a feketeje, legalábbis a tv-mnel sokkal jobb... (szegénység van tv-m se Oled)
-
barcalaci84
őstag
-
barcalaci84
őstag
válasz MPowerPH #30290 üzenetére
1080ti van nálam, de a procira is nyekereg az Acc. (i5 8600k)
Én 90hz - én használom és automatikusan kapcsol az Asw ha nem tudja tartani. Rajtnál míg szetszeled a mezőny kapcsol utána már tartogatja a 90-t....de igazából csak abból veszem észre h kiraktam a kijelzot a sarokba...Érdekes tény h pl Half life Alyx-ot is nagyon dicsérik az optimalizálás miatt, közben meg az egyik trükk az az h ők kényszerített automatikus Asw-t hasznalnak :) csak senki észre se veszi... Én se vettem volna észre
-
barcalaci84
őstag
válasz MPowerPH #30299 üzenetére
Ha Acc - re vonatkozik a kérdés akkor :
Dokumentumok /Acc /config mappában lévő hud.ini fileban bekapcsoltam az fpsvisible opciót (1)
Igy egy performance hud megjelenik pluszbanA másik pedig h a mixed reality for steamvr app (amit fel kell rakni majd a hp hoz) az egyik fileban lehet beállítani h auto legyen az Asw (erről fentebb részletesen írtam korábban) + itt lehet bekapcsolni egy kis Hudot h lásd mikor megy a 90 fps és mikor kapcsol az Asw a gpu vagy a CPU fogyás miatt
Zöld négyzet 90fps
Cian CPU elfogyott
Kék Gpu elfogyottEzeket látom a bal felső sarokban és így könnyű beállítani a grafikát... Hotlap on belottem h zöld legyen teljes körön...
Most próbálgattam és nálam a CPU - val van inkább gond AI ellen... Amiatt kapcsol az Asw -
barcalaci84
őstag
válasz rockit #30332 üzenetére
Azzal a kártyával jól használható egy rift S... Persze mindig jobb ha van erősebb kártya, de szimulatorokon kívül olyan nagyon nagy gepigeny ék nincsenek.
Én anno a cv1 - t 970 - nel használtam és teljesen jó volt... A rift S gepigeny meg kB ugyanaz...Bérelni meg szerintem nem lehet Mo-n... Egyszerűbb megvenni online és ha nem klappol valami visszakuldod
-
-
barcalaci84
őstag
válasz bunnyhu #30366 üzenetére
steamvr-ben nem lehet állítani a motion reproductiont wmr-nél...
korábban írtam hogy lehet ASW-t állítani...(keress rá) a default.ini-benmásik usb-t próbáltál...nálam a rift S és a reverb is csak egyetlen usb 3.0 portomon működik hibátlanul... a többiben kevés a kakaó...cv1-nek mindegy volt (ott szétoszlik a terhelés)
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
mindig jobb az erősebb hardver , de 970-nel is élveztem a cv1-t és a dk2-t is...aztán 1070-nel is jól elvoltam rift-S -sel (az 1660ti az kb ilyen erős ha jól gondolom)
simán még supersampling is mehet sok helyen azzal az 1660ti-velén örülök h belevágtam anno minimum speccel ...
ha megvan a HMD akkor meg lehet majd később is gépet fejleszteni ha van rá igény ...de sokan "gyenge hardverrel" is élvezik a vr-t bármilyen hihetetlen is... -
barcalaci84
őstag
válasz bunnyhu #30370 üzenetére
Szerintem akkor az inateck kártya lesz a ludas...
Gyaluld le a drivert h semmi se maradjon belőle...inditsd újra a gépet és hagyd h a Windows felrakja a saját driveret és azzal mennie kellene..."Do Not use the Inatek PCI-e Card Drivers. My Reverb would not work with there drivers. I contacted Inatek and they told me to completely remove there drivers from my PC then restart the PC and let Windows load the Windows drivers. After I completed doing that everything worked great. "
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz MPowerPH #30379 üzenetére
dk2-t, meg a cv1-t gyakorlatilag csak szimre használtam
és elég jól kiadták a kanyarok , mert elég hamar világelső lettem SRS-en (Assetto Corsa)de amúgy igen egyetértek h szimhez még jobban jön a az erősebb hardwere , de gyengébbel is nagyon jó tud lenni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen