Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz barcalaci84 #6614 üzenetére

    A PC-s VR hiába PC-n fut, valójában platform, azaz jelenleg közelebb áll a konzolokhoz, mint a hagyományos PC játékokhoz.
    Nem véletlen, hogy pl. az SS beállításokat a debug toolban lehet csak tweakelni és nem a játékokon belül, vagy az oculus alap beállításaiban. A direkt rift-re vagy vive-ra írt játékoknál nem is jellemző a minőség állítgatás a játékokon belül, mert elméletileg a fejlesztők számára adott a minimál gépigény és a felbontás.
    (Az Elite vagy az autószimulátorok grafikája is inkább azért állítható, mert nem csak VR módban futnak.)
    Ennek első sorban az az oka, hogy megelőzzék, hogy az egybites userek elállítgatssák a grafikai paramétereket, aztán elhányják magukat az alacsony fps miatt. Ilyenkor ugyanis nem magukat fogják hibáztatni, hanem a játék fejlesztőjét, vagy az oculust / steamet, vagy ami a legrosszabb: a vr technológiát magát.

    Ha tehát mondjuk fél éven belül kijönnének a 4K-s rifttel, akkor vagy azzal arányosan meg kellene emelni a minimál gépigényt (kb. dual 1080ti sli szintre), vagy a fejlesztőknek kellene drasztikusan alábbvenni a grafika részletességéből és akkor meg ezen menne a sírás.

Új hozzászólás Aktív témák