- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atee_13
őstag
válasz Adam289 #12773 üzenetére
A 2.8 XWD-t mindenképpen kerültem volna azokról már olvastam, h GM konstrukciós nyűgjei vannak. 2.0 Insigniáknál tudtam a motorproblémáról ott is valami olajozási probléma miatt 3. hengernél szokott beütni a krach. De pl az Alfáknál, ha jól tudom nincs az a probléma mert más a beszállító. Saabokról nem olvastam semmit ezen a téren.
1.9 en én is gondolkoztam nem csak a Saab vonalon mert én is úgy láttam, h chippel olyan 190-200 LE között lehet optimalizálni, de a 9-3 nál elbizonytalanított a tesztekben írt dolgok.
Már hajlamos vagyok arrafelé billenteni a mérleget, h engedjem 9-5 vonalat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen