- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz .Szaki. #9843 üzenetére
Az enyém 230, arra írtam.
Fojtószelepház, típushiba, nem javítható. 120e az új.
DI gyújtáspanel 100e az új, használt lutri.
Levegőterelő megadja magát, se az utasnak se a vezetőnek nem megy a levegő, nem drága, de macerás.
Fedkomp pixelhiba (18e a javítás örök garival, vagy otthon 3 ezer, ha barkácslélek vagy)
Ilyen idősen az összes víz, turbócső csere, kb 60e.
60 ezrenként ki kell puculni a karter szívókosarat, csapágyak, lánc kb. 300 ezernél vagy korábban csere, motor ki, kb. 450e ft.
Olajcsere 8 ezrenként, az olajtöltet amúgy kicsi, 4.2 liter, ami erős turbómotorral párosulva nem egészséges.
Remélem sikerült lebeszélni. Magyarán csak akkor vegyél, ha 1 éven belül felújítod.